jarczykbartek Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 czy pomiędzy śrubę, a "bandżo" (końcówka przewodu) montuje się jakieś uszczelki, czy po prostu wszystko trzeba skręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz086 Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Na każdy koniec przewodu potrzebne są dwie miedziane uszczelki. Pomiędzy przewód i obudowę, oraz pomiędzy przewód i śrubę. No chyba, że masz jakieś nietypowe rozwiązanie o ile takie ogóle istnieje, ale standardowo jest tak jak napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Temat wyżej - na focie zwracamy uwagę na miedziane podkładki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > Temat wyżej - na focie zwracamy uwagę na miedziane podkładki... Suzuki nie dawało takich sprytnych kapturków na odpowietrzniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Dawało, dawało - nawet je mam... Tylko byłem taki podjarany, aby fotę szczelić i na foruma wrzucić, że po robocie z przewodami kapturków nie założyłem... Ale już są na miejscu. za czujność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > Temat wyżej - na focie zwracamy uwagę na miedziane podkładki... właśnie ta fotka mnie zainteresowała, nie pamiętałem tylko, gdzie ją widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 planuje wymiane na oplot firmy GOODRIDGE i pytanko jakie koncowki ocynk chrom nierdzewka i amelinium ktore wybrac - wiaze sie to z cena , ocynk to standart - dlugo to wytrzyma bez rudej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Masz 650 bez ABS-u ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Ja myślałem o wymianie w swoim, ale z racji ABS-u wychodzi majątek, a wymiana częściowa jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwiatek Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 u mnie to wydatek ok 210 pln za przod wersja z ocynkiem , aluminiowa koncowka ok 270 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Do mnie za komplet chcieli ponad 2000, troszkę za bogato tym bardziej że DL jeszcze w miarę świeży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Ja bym brał z nierdzewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > planuje pytanko jakie koncowki > ocynk > chrom > nierdzewka > i amelinium Z w/w rozważył bym chrom dla "jeżdżącej armatury" i tak już nim ociekającej oraz nierdzewka dla innych przypadków. Bierz nierdzewkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.