Skocz do zawartości

[1.1 SPI] Na ciepłym gorzej się zbiera


iceman_n

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Mam problem taki jak w temacie...

Auto ma dolot na kopułce 1.2mpi i kibelrurach + cai ze zderzaka ze spirorury, ale po założeniu seryjnego filtra nie ma różnicy(a jeśli jest to na minus).

A co się dzieje?

Otóż, odpalam auto, wyjeżdżam z pod bloku i skręcam w prawo gdzie ulica biegnie sporo pod górkę, no i jeśli silnik jest zimny to na czwartym biegu całkiem żwawo przyspiesza i mogę nawet 5 wrzucić (krótka skrzynia vmax 150, nie wiem jakie to przełożenie główne).

Natomiast jak jadę tą samą ulicą na silniku który już jest porządnie rozgrzany (i olej i płyn) to na 4 biegu w ogóle nie przyspiesza.

Wydaję mi się, że tak jest odkąd go kupiłem, jedyne mody w aucie to wspomniany kibeldolot i wydech przelot z jednym tłumikiem.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jest nie tak to proszę o odpowiedź grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej

> Mam problem taki jak w temacie...

> Auto ma dolot na kopułce 1.2mpi i kibelrurach + cai ze zderzaka ze spirorury, ale po założeniu

> seryjnego filtra nie ma różnicy(a jeśli jest to na minus).

> A co się dzieje?

> Otóż, odpalam auto, wyjeżdżam z pod bloku i skręcam w prawo gdzie ulica biegnie sporo pod górkę, no

> i jeśli silnik jest zimny to na czwartym biegu całkiem żwawo przyspiesza i mogę nawet 5

> wrzucić (krótka skrzynia vmax 150, nie wiem jakie to przełożenie główne).

> Natomiast jak jadę tą samą ulicą na silniku który już jest porządnie rozgrzany (i olej i płyn) to

> na 4 biegu w ogóle nie przyspiesza.

> Wydaję mi się, że tak jest odkąd go kupiłem, jedyne mody w aucie to wspomniany kibeldolot i wydech

> przelot z jednym tłumikiem.

> Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jest nie tak to proszę o odpowiedź

Mam to samo...

I też bardzo szybko się grzeje boje_sie.gif

Jedyne co wiem to UPG mam do wymiany ^^

I tez to obstawiam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz, zaraz grinser006.gif

chodziło mi o to, że jak jadę pod górkę z dużym pochyleniem na zimnym silniku to spokojnie mi sprzęt podjedzie na 4 biegu, a nawet na 5

ale na ciepłym silniku ledwo da się podjechać na 4 pod tą samą górkę!

ufff...

mam nadzieje, że teraz każdy zrozumiał

grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1.1 mpi i wiem ze na chłodniejszym lepiej jedzie...jak się rozgrzeje to już nie to samo...ale to nie powód by na zimnym go katować do póki nabierze temp. smile.gif...doskonale rozumiem o co Ci chodzi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lamba sprawna,

marchewa się nie świeci więc chyba OK, ale sprawdzę miernikiem

>świece nie za ciepłe/zużyte?

do sprawdzenia

> Przelot w serii też obniża moment obrotowy.

ale wtedy i na zimnym by słabo jechał, a różnica jest naprawdę odczuwalna :>

>luz zaworowy na ciepłym,

nic nie stuka i silnik chodzi cichutko, no ale do sprawdzenia

w ogóle co myślicie o tym żeby sprawdzić po prostu AFR u jakiegoś gaziarza? chyba najszybszy sposób, żeby zobaczyć czy coś nawala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.