bonzo Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Kupiłem auto , ponieważ jedno już mam ubezpieczone w tej firmie , postanowiłem drugie też tam ubezpieczyć Ok 9 01. odbyłem pierwszą rozmowę z konsultantem gdzie zostały mi przedstawione warunki i koszty AC + OC 1051zł , samo OC 414. Ponieważ miałem dużo innych wydatków postanowiłem rozbić pakiet na 4 raty , wczesniej odbyłem rozmowę z konsultantem który podał mi wysokość raty 297 zł. Po opłaceniu tej raty czekałem ponad tydzień na polisę a ponieważ nie przychodziła postanowiłem zadzwonić i zapytać o co chodzi . Okazało sie że oni jakoby nic nie wiedzą o możliwości rozlożenia polisy na 4 raty i żę skoro do 2 lutego nie opłaciłem ich propozycji to polisa jest nieaktualna wpłate sobie spokojnie zaksiegowali ale nikt przez ponad tydzień nie raczył zadzwonić i poinformować mnie o tym fakcie.Wkurza mnie to , jak chcą przedłużyć polisę to potrafią wydzwaniać codziennie a teraz w sumie ważnej sprawie to maja w d... Zrobiłem raban i będą ponoć wyjaśniać sprawę , odsłuchiwać odbyte rozmowy i ściemniać a ja już 2 tygodnie jestem bez OC. Najgorsze jest to że nie można się skontaktować z jakimś kierownikiem , kontakt kończy się na etapie konsultanta. Co radzicie zrobić , może uderzyć do rzecznika ubezpieczonych , groziłem im rezygnacją z ubezpieczania u nich 2 aut ale konsultant stwierdził że mogę iść gdzie chce ich to nie obchodzi . Tak czy inaczej odradzam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Ponieważ miałem dużo innych wydatków postanowiłem rozbić pakiet na 4 raty , wczesniej odbyłem > rozmowę z konsultantem który podał mi wysokość raty 297 zł. > Po opłaceniu tej raty czekałem ponad tydzień na polisę a ponieważ nie przychodziła postanowiłem > zadzwonić i zapytać o co chodzi . > Okazało sie że oni jakoby nic nie wiedzą o możliwości rozlożenia polisy na 4 raty i żę skoro do 2 > lutego nie opłaciłem ich propozycji to polisa jest nieaktualna Rozbicie na 4 raty jest możliwe tylko przy pakiecie, więc konsultant zdecydowanie coś pomylił, bo miałeś prawo z tego skorzystać. > Zrobiłem raban i będą ponoć wyjaśniać sprawę , odsłuchiwać odbyte rozmowy i ściemniać a ja już 2 > tygodnie jestem bez OC. Nie ma takiej możliwości, żeby zostać bez OC. Masz OC zawarte w AXA, problemem jest tylko kwestia rozliczenia. > Najgorsze jest to że nie można się skontaktować z jakimś kierownikiem , kontakt kończy się na > etapie konsultanta. > Co radzicie zrobić , może uderzyć do rzecznika ubezpieczonych Następnym razem radzę skorzystać z usług pośrednika AXA - ceny są te same, a odpowiedzialność spada na niego w razie problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 ... > Okazało sie że oni jakoby nic nie wiedzą o możliwości rozlożenia polisy na 4 raty... Dla mnie sami proponują 4 raty... I tak już od 2006. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris2233 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Rozbicie na 4 raty jest możliwe tylko przy pakiecie, więc konsultant zdecydowanie coś pomylił, Bzdura. Ubezpieczałem w AXA rok temu auto z podpisu pod nickiem i nie było problemu z rozłożeniem na 4 raty samego OC. Przez telefon załatwiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 poziom wiedzy konsultantów bez znaczenia czy to w firmie ubezpieczeniowej, czy telefonicznej, czy telewizji czy czegokolwiek innego jest na prawdę bardzo niski. Mam wrażenie, ze łapią tam ludzi z ulicy, daja ze 20 regulaminów do przeczytania i wychodzą z założenia, ze człowiek jest przeszkolony. A ludzie zazwyczaj tylko rzucą okiem na te regulaminy. Trzeba niestety zadzwonic 5 razy i wyciągnac srednią. W ostatnim tygodniu dzwoiniłem w sprawie szczegółów oferty PLAY i połowa na moją wątpliwośc odpowiedziała "tak jest" a druga połowa " tak nie jest" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_M Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > poziom wiedzy konsultantów bez znaczenia czy to w firmie ubezpieczeniowej, czy telefonicznej, czy > telewizji czy czegokolwiek innego jest na prawdę bardzo niski. Mam wrażenie, ze łapią tam > ludzi z ulicy, daja ze 20 regulaminów do przeczytania i wychodzą z założenia, ze człowiek jest > przeszkolony. A ludzie zazwyczaj tylko rzucą okiem na te regulaminy. > Trzeba niestety zadzwonic 5 razy i wyciągnac srednią. > W ostatnim tygodniu dzwoiniłem w sprawie szczegółów oferty PLAY i połowa na moją wątpliwośc > odpowiedziała "tak jest" a druga połowa " tak nie jest" Dlatego od dawna przestałem pytać "konsultantów" o cokolwiek. Proszę o przesłanie warunków oferty mailem (i to nie kolorowe marketingowe prezentacje, tylko długi i nudny regulamin w pdf). Jeśli "nie jest to możliwe" to kończę rozmowę (i jakoś nie mam świadomości, że właśnie straciłem okazję na "interes życia"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Trzeba niestety zadzwonic 5 razy i wyciągnac srednią. > W ostatnim tygodniu dzwoiniłem (...) i połowa na moją wątpliwośc > odpowiedziała "tak jest" a druga połowa " tak nie jest" Coś tu się nie zgadza, jeśli dzwoniłeś rzeczone 5 x jak Ci wyszła ta średnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Coś tu się nie zgadza, jeśli dzwoniłeś rzeczone 5 x jak Ci wyszła ta średnia żeby wyszła średnia z przewagą trzeba zadzwonić nieparzystą ilość razy. Ty możesz zadzowinić nawet raz, to też liczba nieparzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Rozbicie na 4 raty jest możliwe tylko przy pakiecie, więc konsultant zdecydowanie coś pomylił, bo > miałeś prawo z tego skorzystać. Nieprawda mam OC na 4 raty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Nieprawda mam OC na 4 raty Widocznie w kalkulatorze dla klientów są bardziej liberalni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Widocznie w kalkulatorze dla klientów są bardziej liberalni. W kalkulatorach czasami nie da się wyklikać wszystkich możliwości. Czasem o tym informują, a czasem nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.