Skocz do zawartości

Problem Ubezpieczeniowy z AXA


bonzo

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem auto , ponieważ jedno już mam ubezpieczone w tej firmie , postanowiłem drugie też tam ubezpieczyć sciana.gif

Ok 9 01. odbyłem pierwszą rozmowę z konsultantem gdzie zostały mi przedstawione warunki i koszty AC + OC 1051zł , samo OC 414.

Ponieważ miałem dużo innych wydatków postanowiłem rozbić pakiet na 4 raty , wczesniej odbyłem rozmowę z konsultantem który podał mi wysokość raty 297 zł.

Po opłaceniu tej raty czekałem ponad tydzień na polisę a ponieważ nie przychodziła postanowiłem zadzwonić i zapytać o co chodzi .

angryfire.gif

Okazało sie że oni jakoby nic nie wiedzą o możliwości rozlożenia polisy na 4 raty i żę skoro do 2 lutego nie opłaciłem ich propozycji to polisa jest nieaktualna sciana.gif wpłate sobie spokojnie zaksiegowali ale nikt przez ponad tydzień nie raczył zadzwonić i poinformować mnie o tym fakcie.Wkurza mnie to , jak chcą przedłużyć polisę to potrafią wydzwaniać codziennie a teraz w sumie ważnej sprawie to maja w d...

Zrobiłem raban i będą ponoć wyjaśniać sprawę , odsłuchiwać odbyte rozmowy i ściemniać a ja już 2 tygodnie jestem bez OC.

Najgorsze jest to że nie można się skontaktować z jakimś kierownikiem , kontakt kończy się na etapie konsultanta.

Co radzicie zrobić , może uderzyć do rzecznika ubezpieczonych , groziłem im rezygnacją z ubezpieczania u nich 2 aut ale konsultant stwierdził że mogę iść gdzie chce ich to nie obchodzi .

Tak czy inaczej odradzam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponieważ miałem dużo innych wydatków postanowiłem rozbić pakiet na 4 raty , wczesniej odbyłem

> rozmowę z konsultantem który podał mi wysokość raty 297 zł.

> Po opłaceniu tej raty czekałem ponad tydzień na polisę a ponieważ nie przychodziła postanowiłem

> zadzwonić i zapytać o co chodzi .

> Okazało sie że oni jakoby nic nie wiedzą o możliwości rozlożenia polisy na 4 raty i żę skoro do 2

> lutego nie opłaciłem ich propozycji to polisa jest nieaktualna

Rozbicie na 4 raty jest możliwe tylko przy pakiecie, więc konsultant zdecydowanie coś pomylił, bo miałeś prawo z tego skorzystać.

> Zrobiłem raban i będą ponoć wyjaśniać sprawę , odsłuchiwać odbyte rozmowy i ściemniać a ja już 2

> tygodnie jestem bez OC.

Nie ma takiej możliwości, żeby zostać bez OC. Masz OC zawarte w AXA, problemem jest tylko kwestia rozliczenia.

> Najgorsze jest to że nie można się skontaktować z jakimś kierownikiem , kontakt kończy się na

> etapie konsultanta.

> Co radzicie zrobić , może uderzyć do rzecznika ubezpieczonych

Następnym razem radzę skorzystać z usług pośrednika AXA - ceny są te same, a odpowiedzialność spada na niego w razie problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom wiedzy konsultantów bez znaczenia czy to w firmie ubezpieczeniowej, czy telefonicznej, czy telewizji czy czegokolwiek innego jest na prawdę bardzo niski. Mam wrażenie, ze łapią tam ludzi z ulicy, daja ze 20 regulaminów do przeczytania i wychodzą z założenia, ze człowiek jest przeszkolony. A ludzie zazwyczaj tylko rzucą okiem na te regulaminy.

Trzeba niestety zadzwonic 5 razy i wyciągnac srednią.

W ostatnim tygodniu dzwoiniłem w sprawie szczegółów oferty PLAY i połowa na moją wątpliwośc odpowiedziała "tak jest" a druga połowa " tak nie jest"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poziom wiedzy konsultantów bez znaczenia czy to w firmie ubezpieczeniowej, czy telefonicznej, czy

> telewizji czy czegokolwiek innego jest na prawdę bardzo niski. Mam wrażenie, ze łapią tam

> ludzi z ulicy, daja ze 20 regulaminów do przeczytania i wychodzą z założenia, ze człowiek jest

> przeszkolony. A ludzie zazwyczaj tylko rzucą okiem na te regulaminy.

> Trzeba niestety zadzwonic 5 razy i wyciągnac srednią.

> W ostatnim tygodniu dzwoiniłem w sprawie szczegółów oferty PLAY i połowa na moją wątpliwośc

> odpowiedziała "tak jest" a druga połowa " tak nie jest"

Dlatego od dawna przestałem pytać "konsultantów" o cokolwiek. Proszę o przesłanie warunków oferty mailem (i to nie kolorowe marketingowe prezentacje, tylko długi i nudny regulamin w pdf). Jeśli "nie jest to możliwe" to kończę rozmowę (i jakoś nie mam świadomości, że właśnie straciłem okazję na "interes życia"). rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba niestety zadzwonic 5 razy i wyciągnac srednią.

> W ostatnim tygodniu dzwoiniłem (...) i połowa na moją wątpliwośc

> odpowiedziała "tak jest" a druga połowa " tak nie jest"

Coś tu się nie zgadza, jeśli dzwoniłeś rzeczone 5 x hmm.gif jak Ci wyszła ta średnia biglaugh.gifhehe.gifzlosnik2.gif270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.