Quadri Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Jedno z aut (oprócz Alfy Duetto i być może Giulii) które pomogą Alfie do powrotu do dawnej świetności lekkich, świetnie brzmiących, pięknych, bardzo dobrze wyważonych i chętnie wkręcających się na obroty aut stworzonych na górskie serpentyny w stylu Alfy75, Alfy Giulia GTAm, Alfy Junior Zagato albo Alfy Disco Volante (nie mówiąc już o Giulii Super oraz TI) . Trochę danych: -Centralnie umieszczony w pełni aluminiowy 4 cylindrowy silnik 1750 TBI - stosunek mocy do masy ma wynieść 250koni/tonę -Standardowa wersja 240KM waga poniżej tony, wersja Stradale dostępna od 2014: 270KM z tylko odrobinę zwiększoną wagą, Wersja Racing - najmocniejsza - nie wiadomo ile koni (pogłoski mówią, ze ponad 300KM) - 340Nm momentu obrotowego, korzystny stosunek mocy do masy oraz genialny rozkład masy ma rozpędzać auto poniżej 5 sekund do setki. - Nowe lekkie zawieszenie opracowane od podstaw - przód "Double wishbone" tył McPherson. -Skrzynia biegów typu TCT (2-sprzęgłowa) -System Alfa DNA z dodatkowym ustawieniem "Race" -Elementy wnętrza i wiele elementów nadwozia wykonane z włókien węglowych Podobno tak będzie wyglądała wersja produkcyjna (są to renderingi - na normalne zdjęcia trzeba poczekać do Genevy) Wstępnie szacowane ceny: od 56tys do 64tys EUR. Jako dodatkowe ciekawostki dla Alfistów związane z Alfą - podobno nowy V6 dla Alfy opracowywany jest przez Ferrari zaś układ napędowy będzie przerabiany przez Maserati/Ferrari. Ma też być nowy silnik 1,8 Multiair osiągający 300KM oraz nowe 6 biegowe skrzynie. Brzmi nieźle - jest potencjał, co z tego wyjdzie zobaczymy . Na koniec trochę zdjęć szpiegowskich: Źródła: http://www.italiaspeed.com http://www.autoedizione.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Piekna bella zreszta jak wszystkie inne W koncu to jedne z nielicznych aut z dusza ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Jako dodatkowe ciekawostki dla Alfistów związane z Alfą - podobno nowy V6 dla Alfy Dla TEJ Alfy? Byłoby super > nowy silnik 1,8 Multiair osiągający 300KM oraz nowe 6 biegowe skrzynie. No, to zaczyna być coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Wstępnie szacowane ceny: od 56tys do 64tys EUR. o super, 3 latka sobie kupię za 10 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Wszystko fajne, ale co oni zrobili z deską rozdzielczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Cholera, muszę zmienić robotę żeby na nią zarobić Podoba mi się, nawet jak się będzie czasem psuła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Dla TEJ Alfy? Byłoby super > No, to zaczyna być coś. Nie Dla przyszłej Giulii będzie V6 (do niedawna obawiałem się, że będą rozwijać ten zamulony V6 z Holdena albo wstawią Pentastara lub HEMI a genialna jednostka z Arese pójdzie w niepamięć - więc to jest wg mnie bardzo dobra wiadomość jak Makaron to tylko Meraviglioso Italiano Al Dente a nie rozgotowane kluchy z meksykańskiej budki ) - tutaj postawili na Allagerita więc zamiast ciężkiej V6 będzie 1,8 bi-turbo takie jak w Giulieccie Quadrifoglio Verde ale zmodyfikowane (prawdpodobnie z Multiairem i być może z paroma innymi smaczkami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Wszystko fajne, ale co oni zrobili z deską rozdzielczą To prawda ale wersja prod moze bedzie inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > o super, 3 latka sobie kupię za 10 tys A ja demo Kawal ladnego auta. A ten 1.8 300KM to jest rozwiniecie tego z Julki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > To prawda ale wersja prod moze bedzie inna Mam nadzieje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > A ja demo Kawal ladnego auta. A ten 1.8 300KM to jest rozwiniecie tego z Julki? Julka to Gliulia - Giulietta to Juleńka - dokładnie będzie to silnik jak z QV z większymi mięśniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Wszystko fajne, ale co oni zrobili z deską rozdzielczą Mam wrażenie że to będzie coś w stylu Opla Speedstera/Lotusa Elise A jeśli tak, to inna deska rozdzielcza, mogłaby się tam zwyczajnie nie mieścić Czarno widzę popyt na tego typu auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Julka to Gliulia - Giulietta to Juleńka - dokładnie będzie to silnik jak z QV z większymi > mięśniami No to ladne cacko. Z takiej pojemnosci Zreszta te Tjety sa bardzo udane. Bardzo przyejmne silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > o super, 3 latka sobie kupię za 10 tys Dokladnie ,piekne auto i tylko tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Czarno widzę popyt na tego typu auto W ubogiej Polsce na pewno. Włosi zauważyli, że w czasach kryzysu bogaci tylko nadal mają kasę (widać to po słupkach sprzedaży aut i nie tylko) poza tym uderzają na bogate rynki do USA i Kanady plus Australia więc oszczędności na razie zeszły na drugi plan i powrót do korzeni czas zacząć - krótko mówiąc 20 letnia Siesta się skończyła . Druga sprawa ważna dla fanów w PL, że prawdopodobnie kończą się też czasy gdzie jeżdżąc Alfą lub Lancią można było mieć koszty utrzymania zbliżone do kosztów utrzymania Fiata... Ze szczątkowych newsów inwestycje w Alfę by pokazać się jako premium hot GranTurismo są potężne. Lancia jak zywkle olewana ale w przeciągu 10 lat być może też pojawi się tutaj Makaronowe szaleństwo (Ja osobiście nadal mam nadzieję na powrócenie do serii Integrale, na Stratosa II i Fulvię II) ale zobaczymy... Ja osobiście trzymam kciki by szło to w dobrą stronę... EDIT: Alfa celuję bardziej jako konkurent Caymana niż Elise, który jest w porównaniu z Alfą kit-carem P.S. Być może w przyszłości czeka jeszcze nowoczesne Tipo 33 Stradale oraz Alfa Montreal obie jak przystało na kontynuację tradycji z V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > W ubogiej Polsce na pewno. > Włosi zauważyli, że w czasach kryzysu bogaci tylko nadal mają kasę Tak, ale tego typu auto, to nie oferta dla bogatych Raczej dla entuzjastów, bo tym tyłek mocno trzęsie i nie da się zmieścić Ja kiedyś chciałem kupić o ile pamiętam 3-4 letniego Opla Speedstera, a bogaty nie jestem. Niestety do tego auta wchodziłem na czworaka A entuzjasta, do jazdy na torze, wybierze to co jest tańsze w utrzymaniu, a nie to co ładniej wygląda Obym się mylił Ja Alfę wspominam jako boskie auto I chętnie bym jeszcze jedną kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Jedno z aut (oprócz Alfy Duetto i być może Giulii) Taka alfa ma wejść do produkcji? fajna A 4c tył nawet ładniejszy niż w 8c Zapowiada się świetne auto, niestety nie na mój budżet Ale jeśli trafię 6 w totka to obiecuję że sobie taką kupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Mam wrażenie że to będzie coś w stylu Opla Speedstera/Lotusa Elise > A jeśli tak, to inna deska rozdzielcza, mogłaby się tam zwyczajnie nie mieścić > Czarno widzę popyt na tego typu auto Jednak mam nadzieję że środek będzie bardziej ludzki niż speedster/lotus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 >bo tym tyłek mocno trzęsie i nie da się zmieścić W Enzo też się tyłek trzęsie a jednak kupili za ponad 1,5 mln - to być może to za 6o tys też kupią Nie da się zmieścić - kurcze faktycznie tu trafiłeś w sendo... W Stanach przeciętny przechodzień waży tyle ile europejski kompakt.. http://www.sadistic.pl/grubas-w-lamborghini-vt167847.htm Trudno... Może będą mieli motywacje by się skurczyć > Ja kiedyś chciałem kupić o ile pamiętam 3-4 letniego Opla Speedstera, a bogaty nie jestem. Tak tyle że Speedster to podobnie jak Lotus Elise kit-car z plastiku. 4C niestety albo stety bardziej przypomina mini-ferrari... Podejrzewam że z tego tytułu własności jezdne i wrażenia z jazdy będą diametralnie inne. Tak jakby porównywać Italię albo Modenę Challenge Stradale do zbudowanego własnoręcznie w garażu na stalowej ramie plastikowego autka z V6stką od Forda... Zupełnie inna klasa moim zdaniem... > Niestety do tego auta wchodziłem na czworaka > A entuzjasta, do jazdy na torze, wybierze to co jest tańsze w utrzymaniu, a nie to co ładniej To moim zdaniem nie będzie aż takie drogie w serwisie. 1,8 to standardowy silnik. Zawieszenie może być trochę kosztowniejsze - reszta układów włącznie ze skrzynią TCT będzie montowana w zwykłych Alfach więc nie będzie to egzotyka. Egzotyką jest tutaj np. nadwozie z włókien węglowych - więc do pierwszego dzwona kieszeń aż tak nie powinna boleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Ja Alfę wspominam jako boskie auto I chętnie bym jeszcze jedną kupił Było sprzedawać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Taka alfa ma wejść do produkcji? > fajna Tak - ta Alfa będzie o wiele tańsza o 4C. Duetto jest obecnie wspólnie projektowane z Mazdą - w Mazdzie będzie to oczywiście MX5. Powinno to kosztować z połowę tego co 4C i będzie to pierwsza Alfa produkowana w Japonii. EDIT: Duetto to fajna gra słów - po włosku to tak jakby 2 osobowy - ale ma też swój japoński odpowiednik: http://en.wikipedia.org/wiki/Duetto_(manga) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Nie da się zmieścić - kurcze faktycznie tu trafiłeś w sendo... W Stanach przeciętny przechodzień > waży tyle ile europejski kompakt.. Popatrz jak Jeremy Clarkson wychodzi z Lotusa Exige Około 5 minuty na filmie Widać gość ćwiczył, bo ja wychodziłem dłużej ze Speedstera Wyobrażasz sobie bogatego gogusia, który wychodzi na czworaka z auta z dziewczyną? Może ta Alfa będzie deko większa. Jak widzę tą deskę, to widzę prostotę która z czegoś wynika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Ja Alfę wspominam jako boskie auto I chętnie bym jeszcze jedną kupił > Było sprzedawać? 3.2 automat To wersja dla mnie Ale nie diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Wyobrażasz sobie bogatego gogusia, który wychodzi na czworaka z auta z dziewczyną? Jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > 3.2 automat To wersja dla mnie > Ale nie diesel Jak chcesz znowu kupić z 3.2 to lepiej nie kupuj Jak coś to Tbi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Jak chcesz znowu kupić z 3.2 to lepiej nie kupuj > Jak coś to Tbi. Trochę się ostatnio "doedukowałem" i W przeciągu następnych 2 lat będzie dużo atrakcji u Alfy - Następca 166 mający być y w bliskim pokrewieństwie z E segmentem Maserati (Czyli trafiającym do salonu w Grudniu Maserati Ghibli z 3.8 V8 BiTurbo 385KM ) oraz Giulia być może z RWD i nowym V6 "by Ferrari"... Więc warto poczekać z zakupem V6stki bo obecny V6 Twin Phaser z 159 jest charakterystyką jakby żywcem wyjęty z BMW czyli słabo włoski... A tak powinien się wkręcać na obroty i brzmieć włoski widlak: (Jest to następca Enzo jakby chciał ktoś wiedzieć V12 + HyKers (2 silniki elektryczne) 920 KM 905kg ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Jak chcesz znowu kupić z 3.2 to lepiej nie kupuj > Jak coś to Tbi. Żadne tam turbo wydumki Jak już miałbym kupować coś z turbo, to musiałby to być jakiś hardcore , np STI/EVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogas Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > No to ladne cacko. Z takiej pojemnosci Zreszta te Tjety sa bardzo udane. Bardzo przyejmne silniki. To nie TJet, tylko MultiAir. I sam mam nadzieje, ze beda rownie udane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Czas pokaże jak im to wyjdzie Mam nadzieje że silniki jak i wygląd pozostaną na dobrym poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Żadne tam turbo wydumki > Jak już miałbym kupować coś z turbo, to musiałby to być jakiś hardcore , np STI/EVO Ale ten 3.2 to porażka, ciężki, awaryjny i nie jedzie jak na 260KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 ... > Widać gość ćwiczył, bo ja wychodziłem dłużej ze Speedstera > Wyobrażasz sobie bogatego gogusia, który wychodzi na czworaka z auta z dziewczyną? Kwestia wprawy. Po kilku próbach wyskakuje się w sekundę ;-) BTW: dziwnie przypomina Elise/Exige... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pcz Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Lancia to marka do "zabicia". Nie ma targetu. Kierunek sportowy wzieła Alfa, popularny Fiat, zniszczony zostal dobrze rozpoczety kierunek premium w Lancii - ostatni reprezentanci to poprzedni Ypsilon i Kappa. Obecny Ypsilon nijak się ma do poprzedniego czyli premium w klasie b nie istnieje, następcy udanej Kappy nie ma. Thesis skadinąd bardzo udana i komfortowa padła przez nietypową czyli nie niemiecką stylistykę , która nie odpowiadała wiekszosci potencjalnych nabywców zwykle nie mających pojęcia o sztuce użytkowej czy innych wartościach duchowych za to dobrze liczacych pieniądze. Obecnie jak ktoś zechce nabyć amerykański samochód to raczej nie będzie kupował Lancii Themy a ktoś kto szuka Lancii też nie kupi obecnej Themy. Księgowym zabrakło wyobraźni na Lancię a miała szansę być na równych prawach np z AUDI. Myslę , ze na miejsce Lancii wejdzie Maserati z dużą paletą modeli o ile jakiś dureń z zarządu i tej marki nie spapra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Niestety masz 100% racji na ten czas Z tym że jednak markę Lancia nie tak łatwo się analizuje... Ostatni prawdziwy model (Innowacja charakteryzująca Lancię względem nawet innych marek premium + luksus w porównaniu z np. BMW) wg purystów Lancisti to Gamma. Druga sprawa, że Gamma sprzedała się w 5 cyfrowej liczbie (Podobnie jak Thesis = trochę ponad 10tys. ) natomiast najbardziej pożądanym modelem były właśnie Thema i Kappa - o bardziej konserwatywnej i modnej jak na tamte czasy stylistyce (gdzie sprzedaż wynosiła już 6 cyfową liczbę)... Racja jest taka, że włosi nie są dobrzy w stopniowym promowaniu marki. Lancia miała szansę stać się drugim Audi - które wykorzystywało części i know-how swojego taniego bliźniaka (VW) jednak włochom zabrakło cierpliwości i konsekwencji.. Nie wiem jak potoczą się losu Lancii.. Szkoda byłoby tak genialnej marki, która aż tyle zrobiła dla całokształtu dzisiejszej motoryzacji, do spłukania przez księgowych... Z drugiej strony na prawdziwie zgodne z awangardowym i wyprzedzającym swoją epokę duchem czasu charakterem Lancii nie było od parunastu lat popytu... Z trzeciej strony Fiat działał tak, jakby chciał zniszczyć markę (brak kontynuacji serii Integrale, Stratosa czy Fulvii i miotanie się między pomysłami na dalszą egzystencję marki)... Tak czy siak będąc optymistą, nowa 300 (Thema) jest naprawdę zacnym autem w porównaniu do przykładowo Mercedesa klasy E (wygląda tak, jakby nad własnościami auta czuwała Lancia natomiast nad estetyką amerykanie) - natomiast przyszłość marki będzie ważona w przeciągu następnych 10 lat... Jeżeli w tym czasie nie wyjdzie żaden 100% makaron to marka niesety będzie spłukana przez księgowych a jest to jedna z najbardziej zacnych marek w historii motoryzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Będzie jak z Saabem, a za kilka lat wszyscy zapomną, że coś takiego istniało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Będzie jak z Saabem, a za kilka lat wszyscy zapomną, że coś takiego istniało. Nie przesadzaj ,SAAB-a się nie da zapomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pcz Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Na dziś tak to wygląda jak piszesz. Ja moge napisać tyle, że jestem - a raczej moja jest byłą baardzo zadowolona uzytkowniczka Ypsilona serii 3 z full wypasem i naprawde dobrym automatem. Naturalnym było, że decyzja w sprawie nowego samochodu mogła byc tylko jedna - nowy Ypsilon. Tyle w teorii - w praktyce nowy Ypsilon to porażka w porównaniu do poprzedniego. Dla nowego nabywcy nowego Ypsilona to bez znaczenia bo to dobry generalnie pojazd ale... dla przeszłego uzytkownika to regres. Stanęło na Alfie Mito ( wybór miedzy Fiestą, Mazdą2 i Hondą Jazz - kryterium podstawowe wyboru -dobra skrzynia automatyczna i przyzwoity silnik) a wierzcie mi ,że w tej klasie nie ma obfitości wyboru ). I prawdę mówiąc w czasie jazdy Mito banan nie schodzi z gęby . Ale gdzie tu Lancia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Nie przesadzaj ,SAAB-a się nie da zapomnieć Wiecznie żył nie będziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Wiecznie żył nie będziesz Ja mam przeczucia ze to auto powstanie jak feniks z popiołów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > I prawdę mówiąc w czasie jazdy Mito banan nie > schodzi z gęby . Ale gdzie tu Lancia.... To prawda... Sam w przyszłości będę prawdopodobnie celował w B segment tyle że bardziej hot-hatch. Nowego Ypsilona strasznie okroili.. Do tego parę jednostek silnikowych i do tego standardowych. Jedyną w miarę godną uwagi Lancią (dla Lancisti)jest obecnie Delta z autorskimi rozwiązaniami m.in. świetnym twin-turbo dieslem - resztę krwiożerczy księgowi opanowali już w zupełności... Co do B segmentu obojętnie czy to GP Abarth EsseEsse czy MiTo QuadrifoglioVerde - nawet mniejsze silniczki dają w takich małych włoskich zwartych i lekkich autkach niesamowitą frajdę z jazdy... Jedynie szkoda, że po badaniach rynku zatrzymano rozwój MiTio GTA. A już był porównywany przez Alfę do następcy Alfy 1300 Junior GTA czyli byłby najprawdopodobniej kultowym hot-hatchem (prognozy mówiły o poniżej 6 sek. do setki). Teraz jak widać hamulce twardo trzymane przez księgowych puściły w przypadku Alfy i jeżeli włosi zrobią "po włosku" i z klasą to w tej dekadzie po dłuuuugiej przerwie Alfa powinna znowu wypuścić parę legendarnych aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 I jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > I jak? Pod tym kątem niewiele widać wiedzieli co robią by pozostał niedosyt na Genevę. Ogólnie jest dość prosto , ale są obszycia, jest subtelna dynamika formy i eleganckie wstawki, plastiki wydają się w miarę OK (chociaż mogą być twarde). Wg mnie jest klasa - auto zbudowane dla ekstremalnych doznań z jazdy więc wentylowanie, podgrzewanie i chłodzenie hemoroidów, gadający komputer pokładowy i miliardy diodek, joysticki typu i-drive i parędziesiąt wyświetlaczy nie potrzebne . Ważne by było estetycznie i w zasięgu ręki. Geneva już blisko - za parę tygodni będzie już wszystko wiadomo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Ciekawe jak będzie z jakością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Ciekawe jak będzie z jakością? Ogólnie zapowiadają, że niby ma być dużo lepiej niż teraz (co to znaczy konkretnie, nie wiadomo) ale jeżeli chodzi o te tworzywa sztuczne to chyba poszli w wagę bardziej niż doznania dotykowe... Przynajmniej tak na pierwszy rzut oka to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > I jak? Wiecznie żywa lampa sufitowa z Seicento Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > Wiecznie żywa lampa sufitowa z Seicento mniej wazy niz te aktualne lampki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > mniej wazy niz te aktualne lampki To nie przejdą jeszcze na opony-szytki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > Wiecznie żywa lampa sufitowa z Seicento kurde, nawet nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > Wiecznie żywa lampa sufitowa z Seicento Jakis czas temu , chyba rok,ktos pokazał na MK zdjęcia nowej fury, jakis GM z USA nie pamiętam modelu, cos z mocą pod maską. Bardzo mnie zaciekawiły przyciski sterowania lusterkami. Były to te same jak w Astrze I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > I jak? Deska przed pasazerem wyglada jak zaba Do tego wyglada mi, ze to bedzie twardy plastik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > Deska przed pasazerem wyglada jak zaba > Do tego wyglada mi, ze to bedzie twardy plastik Auto raczej nie jest dla rodziny Ma dawać fun i jakieś osiągi mieć, zobaczy jak będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.