rwIcIk Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 Niedługo będzie 3000 km na liczniku, więc mam już kilka uwag dot. wnętrza - sztywnego zawieszenia nie pomnę Jak dla mnie: - lewy podłokietnik na drzwiach jest za wysoko - środkowy podłokietnik jest za krótki i nie blokuje się w pozycji wysuniętej - przyciski na podłokietniku na drzwiach są za blisko - trzeba mocno wyginać palce by odsunąć szyby - dźwignia hamulca ręcznego dziwnie wyprofilowana - nie pasuje do dłoni - gniazdo zapalniczki zbyt blisko dźwigni - gdy zasilam z niego nawigację - wtyk przeszkadza w zaciąganiu ręcznego - przy wygodnym ustawieniu fotela i kierownicy - koło kierownicy zasłania mi górę zegarów Też tak macie - czy ja jakiś dziwny jestem - niewymiarowy i zajmujący niespotykaną pozycję za kierownicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Jak dla mnie: > - lewy podłokietnik na drzwiach jest za wysoko Czyli może dla mnie będzie ok. Poprzedni w Ceededzie był za nisko > - środkowy podłokietnik jest za krótki i nie blokuje się w pozycji wysuniętej Na to chyba wszyscy narzekają. Jakieś deseczki wkładają aby zablokować podłokietnik > - gniazdo zapalniczki zbyt blisko dźwigni - gdy zasilam z niego nawigację - wtyk przeszkadza w > zaciąganiu ręcznego Ja mam zamiar się wpiąć w gniazdko z tyłu tunelu, od strony tylnych siedzeń. Masz tam gniazdko ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Niedługo będzie 3000 km na liczniku, więc mam już kilka uwag dot. wnętrza - sztywnego zawieszenia > nie pomnę Znaczy mija okres "zakochania" i zaczynamy widzieć drobne mankamenty wybranki ? Najważnieszy dla mnie przy przymiarce w salonie był krótki podłokietnik środkowy. Reszty nie miałem mozliwości zauważyć bo to wychodzi w użytkowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Czyli może dla mnie będzie ok. Poprzedni w Ceededzie był za nisko Lacetti lubiłem jeździć z podpartymi oboma łokciami - tutaj jakoś nie mogę znaleźć odpowiednio wygodnej pozycji ... > Na to chyba wszyscy narzekają. Jakieś deseczki wkładają aby zablokować podłokietnik Żona coś tam wsadzała z tyłu, ale nie blokowało się - musiałbym dopasować odpowiedni kawałek czegoś > Ja mam zamiar się wpiąć w gniazdko z tyłu tunelu, od strony tylnych siedzeń. Masz tam gniazdko ?? Mam - ale do tyłu jest daleko, jeśli nawigacja ma być przyklejona do szyby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Znaczy mija okres "zakochania" i zaczynamy widzieć drobne mankamenty wybranki ? Brubuję dopasować "stopy do nowych butów" > Najważnieszy dla mnie przy przymiarce w salonie był krótki podłokietnik środkowy. > Reszty nie miałem mozliwości zauważyć bo to wychodzi w użytkowaniu. Ja lubię siedzieć nisko - a tu chyba wszystko jest jednak usytuowane do wyższej pozycji za kierownicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Mam - ale do tyłu jest daleko, jeśli nawigacja ma być przyklejona do szyby Ja mam przedłużacz z rozdzielaczem gniazdek. Mam zamiar z tyłu podpiąć i pod siedzeniem rozgałęzić na cb, navi i pewnie na stale wepnę ładowarkę do telefonu i gdzieś między siedzeniami wyprowadzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Niedługo będzie 3000 km na liczniku, więc mam już kilka uwag dot. wnętrza - sztywnego zawieszenia > nie pomnę Sztywne zawieszenie mi pasuje. > Jak dla mnie: > - lewy podłokietnik na drzwiach jest za wysoko W sam raz > - środkowy podłokietnik jest za krótki i nie blokuje się w pozycji wysuniętej Prawda > - przyciski na podłokietniku na drzwiach są za blisko - trzeba mocno wyginać palce by odsunąć szyby moim palcom pasuje > - dźwignia hamulca ręcznego dziwnie wyprofilowana - nie pasuje do dłoni > - gniazdo zapalniczki zbyt blisko dźwigni - gdy zasilam z niego nawigację - wtyk przeszkadza w > zaciąganiu ręcznego Zasilam kamerę i nie zauważyłem problemu > - przy wygodnym ustawieniu fotela i kierownicy - koło kierownicy zasłania mi górę zegarów Noo, mogłoby być ciut wyżej > Też tak macie - czy ja jakiś dziwny jestem - niewymiarowy i zajmujący niespotykaną pozycję za > kierownicą? Jak już poustawiałem wszystko co możliwe tak, aby za kierownicą było naprawdę wygodnie, to się prawie wczołguję i wyczołguję z miejsca kierowcy. Zwłaszcza przy wysiadaniu muszę uważać, bo mi klejnoty o wyprofilowane siedzisko zaczepiają Może powinienem nosić bardziej obcisłe gatki, ale to podobno niezdrowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Jak już poustawiałem wszystko co możliwe tak, aby za kierownicą było naprawdę wygodnie, to się > prawie wczołguję i wyczołguję z miejsca kierowcy. Ja ustawiam tak kierę, by nie obijać kolanami o obudowę kolumny, a więc nie za nisko, a i tak górna część koła przysłania mi zegary > Zwłaszcza przy wysiadaniu muszę uważać, bo > mi klejnoty o wyprofilowane siedzisko zaczepiają A to jest kolejny problem - w Lacetti fotele były bardzo szerokie - tutaj są bardzo wąskie i profile uwierają mnie w tyłek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 26 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Ja ustawiam tak kierę, by nie obijać kolanami o obudowę kolumny, a więc nie za nisko, a i tak górna > część koła przysłania mi zegary Ja też, ale i tak kiera jest w jest w najwyższym położeniu, bo lubie siedzieć wysoko - chyba przez tę prawie płaską (nieopadającą maskę). Więc kierunek patrzenia jest taki, że górna część zegarów troszkę przysłonięta. > A to jest kolejny problem - w Lacetti fotele były bardzo szerokie - tutaj są bardzo wąskie i > profile uwierają mnie w tyłek Nie odczuwam tak. Boczne profile siedziska i oparcia dają taką "przytulność". Tylko to wysiadanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2013 > Ja też, ale i tak kiera jest w jest w najwyżzym położeniu, bo lubie siedzieć wysoko - I stąd pasuje Ci lewy podłokietnik i przyciski Muszę chyba sobie ciut podnieść siedzisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > Na to chyba wszyscy narzekają. Jakieś deseczki wkładają aby zablokować podłokietnik Zastrzały to stary pomysł z 2010 roku, teraz mam nowe, praktyczniejsze. Będę miał czas to tutaj opisze: http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=1201 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > Też tak macie - czy ja jakiś dziwny jestem - niewymiarowy i zajmujący niespotykaną pozycję za > kierownicą? Chyba jesteś dziwny Co do wychodzenia z Cruzaka to faktycznie boczne trzymania fotela tego nie ułatwiają, z resztą tam są przesunięte drzwi względem wyjścia czyli trudniej się wychodzi niz z innych aut. Z ergonomii to na początku musiałem się przyzwyczaić jedynie do brania sprzęgła przy 60% skoku pedała, trzeba było to wyczuć aby startować na górce nie używając ręcznego bez drgnięcia w tył o minimetr. Pokrętło or temperatury też na początku raz czy dwa poruszyłem nogawką, ale potem to się nie działo i nie dzieje do dziś mimo że w ogóle tego nie pilnuje. Twardość foteli dobrana do twardości zawieszenia i świetnie razem współpracuje przy przelotach przez turbo-ronda Generalnie auto we wnętrzu jakby spasowane pode mnie i nie chce sie wysiadać hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > Chyba jesteś dziwny Z Lacetti byłem bardziej spasowany - lata przyzwyczajenia zrobiły swoje > Co do wychodzenia z Cruzaka to faktycznie boczne trzymania fotela tego nie ułatwiają, z resztą tam > są przesunięte drzwi względem wyjścia czyli trudniej się wychodzi niz z innych aut. IMO fotel jest daleko odsunięty od progu w kierunku środka auta. > Z ergonomii to na początku musiałem się przyzwyczaić jedynie do brania sprzęgła przy 60% skoku > pedała, > trzeba było to wyczuć aby startować na górce nie używając ręcznego bez drgnięcia w tył o minimetr. Mi sprzęgło pasuje. Ładnie spisuje się przy dynamicznej jeździe i szybkiej zmianie biegów > Pokrętło or temperatury też na początku raz czy dwa poruszyłem nogawką, > ale potem to się nie działo i nie dzieje do dziś mimo że w ogóle tego nie pilnuje. Takie coś jeszcze nie udało mi się. > Twardość foteli dobrana do twardości zawieszenia i świetnie razem współpracuje przy przelotach > przez turbo-ronda Fotele nie są złe, poza tym, że są za wąskie - ale tu też objawia się przyzwyczajenie do foteli w Lacetti > Generalnie auto we wnętrzu jakby spasowane pode mnie i nie chce sie wysiadać hehe Mnie też nie chce się wysiadać Podniosłem fotel 2 ruchy wajchą i jest lepiej - łokieć wygodnie wylądował na podłokietniku na drzwiach. Denerwuje mnie jeszcze to, że gdy kierownicę opuszczę sobie, by było wygodnie, to zasłania górę zegarów. gdy znów podniosę, to ręce męczą się - muszę chyba pójść na siłownię i poćwiczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > IMO fotel jest daleko odsunięty od progu w kierunku środka auta. To też, ale zobacz również gdzie jest słupek środkowy po otwarciu drzwi w stosunku do tego jak naturalnie cofnięty jest fotel w normalnym położeniu. Do tego trzeba się przyzwyczaić bo nawet przy maksymalnym jego dosunięciu pod kierownicę będzie trudność z wychodzeniem z tego powodu. Wiele osób na to narzeka ale z tym się już nic nie zrobi, tak samo jak z wychodzącymi poza obrys karoserii kołami. Taki urok tego auta. > Mi sprzęgło pasuje. Ładnie spisuje się przy dynamicznej jeździe i szybkiej zmianie biegów Sprzęgło ok, ale chodzi o sam moment gdy puszcza na pedale licząc od deski, po prostu skoki pedałów w Cruze są dość duże, gdy wprowadzali Cruzaka na rynek to tłumaczyli to tym, że to kwestia bezpieczeństwa, jakaś konstrukcja która w przypadku dzwona nie zakleszczy Tobie nóg. Wciśnij sobie pedał sprzęgła w dechę i powoli puszczaj, poczujesz ile pójdzie w górę zanim sprzęgło zacznie puszczać. Ja w ogóle nie używam ręcznego (przynajmniej do zaciągania na postojach i podjazdach górkach) i żeby to perfekcyjnie opanować i używać tylko hamulca nożnego przy ruszaniu pod duże wzniesienie, tak aby nie było żadnego ruchu wstecz, minęło parę dni. Na prostej i przy zmianie biegów tego w ogóle się nie odczuwa, tylko przy ruszaniu pod wzniesienie stojąc w jego połowie. > Fotele nie są złe, poza tym, że są za wąskie - ale tu też objawia się przyzwyczajenie do foteli w > Lacetti Heh, a co mają powiedzieć pasażerowie? pewnie w Lacetti kanapa z tyłu nie jest tak twarda jak deska w Cruzaku. > Denerwuje mnie jeszcze to, że gdy kierownicę opuszczę sobie, by było wygodnie, to zasłania górę > zegarów. gdy znów podniosę, to ręce męczą się - muszę chyba pójść na siłownię i poćwiczyć U mnie tez na początku kierownica była za nisko i lekko przesłaniała górę zegarów, przesunąłem lekko wyżej i jest ok, widać wszystko. Ale to było 3 lata temu, mam tak ustawione i dla mnie jest tak komfortowo. Nie wiem ile masz wzrostu. Ja mam prawie 190. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > To też, ale zobacz również gdzie jest słupek środkowy po otwarciu drzwi w stosunku do tego jak > naturalnie cofnięty jest fotel w normalnym położeniu. > Do tego trzeba się przyzwyczaić bo nawet przy maksymalnym jego dosunięciu pod kierownicę będzie > trudność z wychodzeniem z tego powodu. MI jakoś to nie przeszkadza - przeszkadza za to odległość od brzegu fotela do progu > Wiele osób na to narzeka ale z tym się już nic nie zrobi, tak samo jak z wychodzącymi poza obrys > karoserii kołami. Mam chlapacze > Sprzęgło ok, ale chodzi o sam moment gdy puszcza na pedale licząc od deski, > po prostu skoki pedałów w Cruze są dość duże, gdy wprowadzali Cruzaka na rynek to tłumaczyli to > tym, że to kwestia bezpieczeństwa, jakaś konstrukcja która w przypadku dzwona nie zakleszczy > Tobie nóg. > Wciśnij sobie pedał sprzęgła w dechę i powoli puszczaj, poczujesz ile pójdzie w górę zanim sprzęgło > zacznie puszczać. Mi pasuje > Ja w ogóle nie używam ręcznego (przynajmniej do zaciągania na postojach i podjazdach górkach) > i żeby to perfekcyjnie opanować i używać tylko hamulca nożnego przy ruszaniu pod duże wzniesienie, > tak aby nie było żadnego ruchu wstecz, minęło parę dni. > Na prostej i przy zmianie biegów tego w ogóle się nie odczuwa, tylko przy ruszaniu pod wzniesienie > stojąc w jego połowie. Ja zawsze używam ręcznego - a tu dźwignia mogłaby być pod ciut innym kątem. > Heh, a co mają powiedzieć pasażerowie? pewnie w Lacetti kanapa z tyłu nie jest tak twarda jak deska > w Cruzaku. jakoś nie sprawdzałem > U mnie tez na początku kierownica była za nisko i lekko przesłaniała górę zegarów, przesunąłem > lekko wyżej i jest ok, widać wszystko. Nie no, można. Ale wygodniej jest mieć niżej, a wtedy przesłania Ja opuszczam kierownicę ile się da, byle nie zawadzać kolanami o obudowę kolumny przy przejściu nogi z pedału gazu na hamulec. > Ale to było 3 lata temu, mam tak ustawione i dla mnie jest tak komfortowo. Nie wiem ile masz > wzrostu. Ja mam prawie 190. Ja tylko 174. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elephant Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 > Zastrzały to stary pomysł z 2010 roku, teraz mam nowe, praktyczniejsze. > Będę miał czas to tutaj opisze: > http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=1201 A jakie są te nowsze rozwiązania ?? Bo tam również odpowiedź nie padła Quote: sprężyste przyciski/blokady - jak to wygląda/ma działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.