tomo75 Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 witam.co sądzicie o oleju GM dexos 2 1.9 150km dpf,nada się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > witam.co sądzicie o oleju GM dexos 2 > 1.9 150km dpf,nada się? w sobotę go zalałem.....parametry ma zbliżone do selenii bo 5w30 ....a do tego opel leje go fabrycznie ja płaciłem 80zł za 5l więc cena super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > w sobotę go zalałem.....parametry ma zbliżone do selenii bo 5w30 ....a do tego opel leje go > fabrycznie > ja płaciłem 80zł za 5l więc cena super Panowie GM za 80 zł to produkt z za naszej wschodniej granicy i swego czasu masowo zamarzał poniżej -25 w Rosji. Trochę drożej macie Totala Ineo ECS i kilka innych smarowideł, są też całkiem dobre produkty Lotosu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > witam.co sądzicie o oleju GM dexos 2 > 1.9 150km dpf,nada się? Z tego co widzę jest to 5W30 - sprawdź co Fiat zaleca do twojego auta czy 5W30 czy 5W40 bo to istotna różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > witam.co sądzicie o oleju GM dexos 2 > 1.9 150km dpf,nada się? W Lanowozie leje ten olej od 4-5 wymian i mi nie zamarzl:) chyba ze NoPb jest mniej wrazliwy na zgestnienie na maxa chociaz krecil jak burza. Cos w zamarzanie niebardzo wierze, predzej w jakosc ze wschodu. Do Cromki wzialem SELENIE za 175 zl 5 l wiec 85 zl specjalnie roznicy raz na rok mi nie robi. Tez rozwazalem GM i wymiane co 10 kkm ale jakos.....moze innym razem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Jak zacznie się coś dziać z autem to będę sobie pluł w brodę....ale myślę ze nie będzie tak źle....w końcu ile opli na tym jeździ....a to ten sam silnik Poza tym od wymiany zrobiłem trasę ok 300km....nie zauważyłem wyższego spalania, silnik pracuje równo i cicho, nawet mam wrażenie że łatwiej zapala niż przed wymianą....ale to może być spowodowane kiepskim paliwem...lub tym że wymieniłem wszystkie filtry razem z olejem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Jak zacznie się coś dziać z autem to będę sobie pluł w brodę....ale myślę ze nie będzie tak > źle....w końcu ile opli na tym jeździ....a to ten sam silnik > Poza tym od wymiany zrobiłem trasę ok 300km....nie zauważyłem wyższego spalania, silnik pracuje > równo i cicho, nawet mam wrażenie że łatwiej zapala niż przed wymianą....ale to może być > spowodowane kiepskim paliwem...lub tym że wymieniłem wszystkie filtry razem z olejem:) Tylko, że GM zleca blendowanie różnym rafineriom na całym świecie, tak więc w takiej bańce mogą być diametralnie różne oleje. Olej zamarzał w Rosji i GM miał spory problem gwarancyjny, ponieważ musiał wymienić sporo silników na gwarancji. Nie warto kupować najtańszego możliwego oleju, wcale nie namawiam też na najdroższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 Nie warto kupować najtańszego możliwego oleju, > wcale nie namawiam też na najdroższe. już zmieniłem więc niech zostanie....jeśli zauważę jakieś niepokojące objawy to pomyślę o zmianie....swoją drogą to zima już się kończy wiec zamarznięciem się nie przejmuję....przed końcem roku powinna wypaść mi kolejna wymiana więc na zimę będzie inny olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Nie warto kupować najtańszego możliwego oleju, > już zmieniłem więc niech zostanie....jeśli zauważę jakieś niepokojące objawy to pomyślę o > zmianie....swoją drogą to zima już się kończy wiec zamarznięciem się nie przejmuję....przed > końcem roku powinna wypaść mi kolejna wymiana więc na zimę będzie inny olej Moze cena 80-90 zl za GM dexos2 to efekt skali, miejsce produkcji (ukraina) a SELENIA , wiadomo, mniej tego sprzedaje wiec .... Czy SELENIA to wlasne laboratoria i produkcja czy tylko naklejka z LOGO? W oplu leja na przegladach GM-a wiec.......chyba nie ryzykowaliby dla paru zlotych oszczednosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 14 Marca 2013 Udostępnij Napisano 14 Marca 2013 > Moze cena 80-90 zl za GM dexos2 to efekt skali, miejsce produkcji (ukraina) a SELENIA , wiadomo, > mniej tego sprzedaje wiec .... > Czy SELENIA to wlasne laboratoria i produkcja czy tylko naklejka z LOGO? > W oplu leja na przegladach GM-a wiec.......chyba nie ryzykowaliby dla paru zlotych oszczednosci. Olej zalewany w Polsce w serwisach GM, nie jest olejem sprzedawanym po 80 zł na Allegro i w sklepach - wystarczy sprawdzić kod kreskowy. Selenia miała własne blendownie i dział rozwojowo-badawczy. Jakiś czas temu Selenię kupił Petronas Lubricants, jena z największych firm olejowych na świecie z ogromnym zapleczem badawczym. Nikogo nie namawiam na Selenię, można kupić sporo dobrych olejów w granicach 100 - 140 zł za 5 litrów. O zjawisku skali to możemy mówić w przypadku Castrola, Mobila czy Shella. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 a ja dzisiaj swojej mućce zalałem płukankę motula przed wymianą i po zlaniu wszystkiego i wymianie wkładu filtra zalałem motulem 5w40 x-clean c3, mimo że poprzedni właściciel niedawno wymieniał i jeszcze zrobił bym ok10 tyś na nim to z racji że był zalany castrol postanowiłem go wylać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomo75 Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Witam.Mam pytanko do jakiej wysokości podnosi wam się wskaźnik temperatury? umnie max dochodzi do drugiej podwójnej kreski,niewiem czy tak nie za mało? 1.9 150km dpf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 W stanie ustalonym czyli po pełnym nagrzaniu (w tych warunkach ok 15km po 2-pasmówce) ma być idealnie na połowie i nie opadać nawet o milimetr kiedy się zatrzymujesz na światłach. Jeżeli widzisz, że temperatura Ci "pływa" w zależności czy jedziesz czy stoisz lub jeżeli nie dochodzi do połowy skali po ok 15 km to znaczy, że jest problem z termostatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Witam.Mam pytanko do jakiej wysokości podnosi wam się wskaźnik temperatury? > umnie max dochodzi do drugiej podwójnej kreski,niewiem czy tak nie za mało? > 1.9 150km dpf dokladnie polowa wskaznika i sie nie rusza ni w lewo ni w prawo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > W stanie ustalonym czyli po pełnym nagrzaniu (w tych warunkach ok 15km po 2-pasmówce) ma być > idealnie na połowie i nie opadać nawet o milimetr kiedy się zatrzymujesz na światłach. Jeżeli > widzisz, że temperatura Ci "pływa" w zależności czy jedziesz czy stoisz lub jeżeli nie > dochodzi do połowy skali po ok 15 km to znaczy, że jest problem z termostatem. Dokładnie tak jak wyżej kolega opisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomo75 Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > W stanie ustalonym czyli po pełnym nagrzaniu (w tych warunkach ok 15km po 2-pasmówce) ma być > idealnie na połowie i nie opadać nawet o milimetr kiedy się zatrzymujesz na światłach. Jeżeli > widzisz, że temperatura Ci "pływa" w zależności czy jedziesz czy stoisz lub jeżeli nie > dochodzi do połowy skali po ok 15 km to znaczy, że jest problem z termostatem. a więc za mało,termostat do wymiany dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Witam.Mam pytanko do jakiej wysokości podnosi wam się wskaźnik temperatury? > umnie max dochodzi do drugiej podwójnej kreski,niewiem czy tak nie za mało? > 1.9 150km dpf termostat, mialem identyczna sytuacje rok temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frynas Napisano 22 Marca 2013 Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 > termostat, mialem identyczna sytuacje rok temu napisz kolego ile Cię kosztowała wymiana termostatu i jaki zamontowałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomo75 Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > napisz kolego ile Cię kosztowała wymiana termostatu i jaki zamontowałeś Witam,zamontowałem verneta koszt termostatu to 122 pln. koszt wymiany darmowy dzięki wszystkim za pomoc teraz temperatura jest OK. Pozdrawiam Wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > napisz kolego ile Cię kosztowała wymiana termostatu i jaki zamontowałeś Vernet chyba był. Cena hmm 150?170? nie pamietam.Sam zmieniałem, troche roboty ale dałem rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.