ANDPOL Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Zima zrobiła swoje. Na początku tylko pasek popiskiwał, teraz już łożyska wyją. Pytanie, jak wygląda sprawa wymiany łożysk w tym alternatorze? Mocno to skomplikowane? Czytałem o pękających obudowach? Czy może szukać całego regenerowanego? Naprawa musi szybka bo samochód jest potrzebny codziennie. SC 2002 bez klimy i wspomagania. Ile można jeździć na wyjących łożyskach, miesiąc, rok? U nas regenerowane od Punto po 120 zł chodzą. Tylko, czy taki z Punto się nada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Ile można jeździć na wyjących > łożyskach, miesiąc, rok? U mnie po 2 dniach się zatarło. Od rozpoczęcia wycia zrobiłem ze 100km. Regeneracja alternatora 160zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Weź mnie nie strasz. Czekam na lepszą pogodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Weź mnie nie strasz. Czekam na lepszą pogodę. Nie strasze, nie czekaj z tym bo po co jeszcze pasek wymieniać - ja musiałem. Myślałem ,że jeszcze tydzień pojeżdżę - pojechałem do mechanika umówić się na "za tydzień" - po 2 godzinach byłem z powrotem, już na prądzie tylko z akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Czy alternator da się wyjąć bez kanału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Czy alternator da się wyjąć bez kanału? Wszystko się da wyjąć bez kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Czy alternator da się wyjąć bez kanału? da sie ale jest to dalece niewygodne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Zima zrobiła swoje. Na początku tylko pasek popiskiwał, teraz już łożyska wyją. Pytanie, jak > wygląda sprawa wymiany łożysk w tym alternatorze? Mocno to skomplikowane? Czytałem o > pękających obudowach? Czy może szukać całego regenerowanego? Naprawa musi szybka bo samochód > jest potrzebny codziennie. SC 2002 bez klimy i wspomagania. Ile można jeździć na wyjących > łożyskach, miesiąc, rok? U nas regenerowane od Punto po 120 zł chodzą. Tylko, czy taki z Punto > się nada? w autosamie regenerowany chyba 130,ja niestety w święta bożego... z puchatym w lubinie wymieniałem bo pękł na pół i nie miałem jak do łodzi wrócić. ciężko wsófki z altka odkręcić (twarde przewody od mrozu) i potem go załapać na tą śrubę od góry (dużo cierpliwości i mało siły), nam z kupnem nowego to mniej niż 3h zabrało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 W Autosamie 120 zł od Punto, ale kazali wziąć na wzór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
julianos Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 Podepnę się pod temat.Bo też chcę znać odpowiedź na to pytanie.Czy ktoś wymieniał już więc łożyska w altku SC MPI....czytam...czytam....ale odpowiedzi mijają się z tematem.Łatwo wymienić takie łożyska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > Podepnę się pod temat.Bo też chcę znać odpowiedź na to pytanie.Czy ktoś wymieniał już więc łożyska > w altku SC MPI....czytam...czytam....ale odpowiedzi mijają się z tematem.Łatwo wymienić takie > łożyska ? wymiana samych łożysk jeszcze nie jest jakoś strasznie uporczywa, acz kolwiek dobrze mieć albo odklejacz do łożysk albo pomoc drugiej osoby w przytrzymaniu, etc, co do samych alternatorów, to z własnego doświadczenia, polecam kupić orginał Magnetti Marelli, niż zamiennik valeo czy inne ścierwo, zmienniki zazwyczaj to chińska podróba gdzie szczotki wytrzymają 2-3 miesiąca, po za tym żadna jakoś, obudowy plastikowe, i w sumie można rzec jednorazowe, w kwestii pękających obudów, to tak jak pisali pewnie gdzie indziej, jak jest pęknięta, to szkoda regenerować, bo po złożeniu, pęknie wcześniej czy później, do tego podczas wymiany łożysk nie kupujcie najtańszych, a lepiej już coś naprawdę dobrego, ponieważ te najtańsze bądź te inne z niskiej półki cenowej nie lubią współpracowac i po kilku tyś, km zaczynają wyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 a ja na temat zamienników mam inne zdanie. śmigam na zamienniku altka już 2,5 roku i zero problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 17 Marca 2013 Udostępnij Napisano 17 Marca 2013 ja osobiście kupiłem regenerowany (miałem pękniętą obudowę )...już z rok śmiga jeżeli chodzi o wymianę jest trochę odkręcania....podajże trza odkręcić łapę silnika by to dziadostwo wyciągnąć oczywiście tez prawe kolo pasażera mi to zajęło z 4 h....( amator )....kup oryginalny ale regenerowany ( chyba ze masz hajs na nowy )....i zakładaj...operacja na kilka godzin...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.