yogicc Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Witajcie zastanawiam się nad zakupem Zafiry A z sinikiem Diesla tylko jaki silnik wybrać bo jest ich kilka 2.0 DI 16V - 82[KM] 2.0 DTI - 86 [KM] 2.0 DTI 16V - 101 [KM] 2.2 DTI 16V - 117 lub 125 [KM] Celuje w rok 2003-2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 Żaden z nich nie jest idealny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Żaden z nich nie jest idealny... tak jak większość silników, ale może jakiś kompromis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > tak jak większość silników, ale może jakiś kompromis? kup przed 2003r. nie ma tam dwumasy i pompę da się zregenerować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > kup przed 2003r. nie ma tam dwumasy i pompę da się zregenerować ale z którym silnikiem bo te 2.2 to chyba tylko z dwumasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > ale z którym silnikiem bo te 2.2 to chyba tylko z dwumasem 2.0 na 100% do liftu nie miały dwumasy. Co do 2.2 to nie wiem dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > 2.0 DTI 16V - 101 [KM] Ten jest najbardziej popularny i znany przez mechaniorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > Ten jest najbardziej popularny i znany przez mechaniorów . z powodu częstych awarii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > z powodu częstych awarii? Nie. Silnik wkładali równocześnie do VB, AG. silnik opel 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 > z powodu częstych awarii? Takie samo prawdopodobieństwo awarii jak każdego innego. Dbaj o samochód, a odwdzięczy ci się bezawaryjnością. Ja swoją zafirą z tym silnikiem przejechałem 270 tys. i nic się nie działo. Nawet sprzęgło było nie ruszane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 A nie lepiej zainteresować się Y22DTR? Posiadacze tych silników nie skarżą się jakoś specjalnie na awaryjność tego silnika. Mimo wszystko sam chętnie się dowiem czegoś o tym motorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Tych jest niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > Tych jest niewiele. 2.2 dti jest mało? po czym to wnioskujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > 2.2 dti jest mało? Jest mniej niż 2.0 DTI. >po czym to wnioskujesz? Od brata, który ma w W-wie dwa komisy. 90% jest 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > Od brata, który ma w W-wie dwa komisy. 90% jest 2.0. 2.2 jest mniej ze względu na dużą różnicę w opłatach przy sprowadzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 A jak wiemy i po tym kąciku, niektóre 2.0 to 2.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > A jak wiemy i po tym kąciku, niektóre 2.0 to 2.2. Dokładnie. 2.0 i 2.2 są niemal identyczne. Gołym okiem poznasz tylko po obudowie turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > 2.2 jest mniej ze względu na dużą różnicę w opłatach przy sprowadzeniu. Zgadza się, może to być przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > A jak wiemy i po tym kąciku, niektóre 2.0 to 2.2. Dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Przechodząc do meritum pchać się w 2,2 czy odpuści na rzecz 2,0 101KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niemiec82 Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 > Przechodząc do meritum pchać się w 2,2 czy odpuści na rzecz 2,0 101KM upierasz sie na diesla a tymczasem ekonomiczniej i taniej w serwisie wyjdzie 1.8 z18xe benzynowy + lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.