robert_kolodziej Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Witam Was, po przyjechaniu do domu postawiłem auto pod domem bez żadnego problemu. Po około 5 godzinach potrzebowałem wyjechać z podwórka no i wielkie zaskoczenie. Wkładam kluczyk wszystkie kontrolki się pojawiają ale nie słychać tego "bzyczenia" dźwięk podawania benzyny do silnika. Kurcze auto kręci ale za cholerki nie mogę odpalić... Czy to może być rzeczywiście pompa. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki w komorze silnika ale wszystkie sprawne. Poradźcie co mogę jeszcze sprawdzić? Czy taka pompa psuje się tak bez niczego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 > Witam Was, po przyjechaniu do domu postawiłem auto pod domem bez żadnego problemu. Po około 5 > godzinach potrzebowałem wyjechać z podwórka no i wielkie zaskoczenie. Wkładam kluczyk > wszystkie kontrolki się pojawiają ale nie słychać tego "bzyczenia" dźwięk podawania benzyny do > silnika. Kurcze auto kręci ale za cholerki nie mogę odpalić... Czy to może być rzeczywiście > pompa. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki w komorze silnika ale wszystkie sprawne. Poradźcie > co mogę jeszcze sprawdzić? Czy taka pompa psuje się tak bez niczego ?? To nie musi być pompa. To może być immo. Spróbuj drugim kluczem, jeśli go masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert_kolodziej Napisano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 No właśnie, zapomniałem dodać że jak zawsze odpalałem scyzorykiem tak coś mi się w rękę trafił zwykły klucz i to właśnie po próbie odpalenia tym zwykły taki numer;) Jak to sprawdzić czy IMO coś zawodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 mam wrazenie ze gdzies czytalem o tym, oboma kluczykami nie idzie odpalic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert_kolodziej Napisano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 Tak jednym i drugim, Przed chwilą raz jeszcze próbowałem odpalić i nic z tym ze po włożeniu kluczyka(scyzoryka) 3-4 razy zapiszczało "coś" kompletnie nie wiem o co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2013 > Witam Was, po przyjechaniu do domu postawiłem auto pod domem bez żadnego problemu. Po około 5 > godzinach potrzebowałem wyjechać z podwórka no i wielkie zaskoczenie. Wkładam kluczyk > wszystkie kontrolki się pojawiają ale nie słychać tego "bzyczenia" dźwięk podawania benzyny do > silnika. Kurcze auto kręci ale za cholerki nie mogę odpalić... Czy to może być rzeczywiście > pompa. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki w komorze silnika ale wszystkie sprawne. Poradźcie > co mogę jeszcze sprawdzić? Czy taka pompa psuje się tak bez niczego ?? Pompa psuje się od pompowania paliwa. To czy jest to pompa czy coś innego prosto sprawdzisz. Niech ktoś kręci a Ty uderz czymś w zbiornik (spróbuj kilka razy), jak odpali tzn. pada pompa. Ale z opisu (pikania) wnoszę że to raczej wina elektroniki - immo zgubiło klucze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert_kolodziej Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Ale z opisu (pikania) wnoszę że to raczej wina elektroniki - immo zgubiło klucze ? No właśnie. Czy to mogło się stać po próbie odpalenia kluczem którego dawno nie używałem? Jest szansa na to żeby jakoś ponownie zgrać kluczyki z IMMO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > No właśnie. Czy to mogło się stać po próbie odpalenia kluczem którego dawno nie używałem? Jest > szansa na to żeby jakoś ponownie zgrać kluczyki z IMMO Nie powinno, po ponownym użyciu tego co zwykle powinien zapalić normalnie, ale.... różnie bywa Co do ponownego "zgrania" kluczy z BSI to trzeba przeprowadzić operację uczenia/dodawania poprzez Lexia/PP/DB - dodając ponownie te 2 posiadane klucze. Najpierw jednak zrobiłbym diagnostykę poprzez tenże interfejs, bo mogło się (samo z siebie) uwalić BSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert_kolodziej Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Zawlokę Sarę dzisiaj do speca z komputerem i zobaczymy co w nim siedzi. A co myślicie o czujniku położenia wału? Pamiętam jakiś czas temu miałem taki problem z Focusem tyle że tam był 1.8 TdCi. Oto mam jeszcze jedno pytanie, za szlaka nie mogę znaleźć miejsca gdzie zamontować hak wkręcany czy nawet ucha na stałe. Ktoś się orientuje gdzie go znajdę? jakiś plastik ściągnąć czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert_kolodziej Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Panowie, nie wiem dokładnie co było przyczyną "śmierci" Xsary ale udało się, Autko wyzdrowiało. Już Piszę co zrobiłem. Z samego rana przestudiowałem instrukcję obsługi w celu znalezienia miejsca montażu haka z przodu... (Obok halogena od strony kierowcy, jest głęboko schowany) ale nie o to chodzi. Natknąłem się na coś takiego Instrukcja W sumie zderzenia nie miałem czy nawet jakiegoś większego szarpnięcia! Postanowiłem wcisnąć to "coś" Przycisk Czerwony koreczek. Po czym łapie za kluczyk i do odpalania... Bez żadnego kłopotu odpalił. W sumie cieszy mnie to bardzo ale drapię się po głowie jakim cudem taka sytuacja miała miejsce? Co myślicie o tym ?! Śmiech na sali panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 > Panowie, nie wiem dokładnie co było przyczyną "śmierci" Xsary ale udało się, Autko wyzdrowiało. Już > Piszę co zrobiłem. Z samego rana przestudiowałem instrukcję obsługi w celu znalezienia miejsca > montażu haka z przodu... (Obok halogena od strony kierowcy, jest głęboko schowany) ale nie o > to chodzi. Natknąłem się na coś takiego > Instrukcja W sumie zderzenia nie miałem czy nawet jakiegoś większego szarpnięcia! > Postanowiłem wcisnąć to "coś" Przycisk Czerwony koreczek. Po czym łapie za kluczyk i do > odpalania... Bez żadnego kłopotu odpalił. W sumie cieszy mnie to bardzo ale drapię się po > głowie jakim cudem taka sytuacja miała miejsce? Co myślicie o tym ?! Śmiech na sali panowie No tak, w tamtych latach były czujniki uderzeniowe, które to nawet przy zjechaniu z wyższego krawężnika potrafiły się rozłączyć No nic, teraz wiesz że czasem trzeba sprawdzić go choćby profilaktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Spoko. Kiedyś kumpel pojechał po koleżankę, bo jej Clio nie odpalało ...200km od domu. Oczywiście laweta, pół dnia w plecy. A wystarczyło wcisnąć przycisk odcinki paliwa i wróciła o własnych siłach. Takie życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micha- Napisano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 kiedyś w sejaku w czasie jazdy mi się wyklilnął a innym razem wjechałem alfą do lasu i też się wykliknął zdarza się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert_kolodziej Napisano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2013 Człowiek uczy się własnego samochodu na pamięć. Dzięki za zainteresowanie. temacik wyczerpany. Pozdrawiam !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.