iopi Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 1.6 16v 250 tys, do tej pory elf ldx 5w 40 zmieniłem na elf sti 10w 40, może troszkę za dużo nalałem bo całe 4L wlazło. Zaczął kopcić na niebiesko przy gazowaniu. Przy normalnej jeździe nic nie widać. Co obstawiacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > 1.6 16v 250 tys, do tej pory elf ldx 5w 40 zmieniłem na elf sti 10w 40, może troszkę za dużo > nalałem bo całe 4L wlazło. Zaczął kopcić na niebiesko przy gazowaniu. Przy normalnej jeździe > nic nie widać. > Co obstawiacie ? za dużo wlałeś.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iopi Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > za dużo wlałeś.... Jeżdżę jeden dzień, na tym, jaka rada? Ulać ? czy już coś poleciało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Jeżdżę jeden dzień, na tym, jaka rada? Ulać ? czy już coś poleciało ? A sprawdzałeś poziom oleju? Faktycznie jest ponad max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iopi Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 Tak, jest dużo ponad stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 To spuść trochę bo Ci uszczelniacze na wale wywali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > To spuść trochę bo Ci uszczelniacze na wale wywali. albo odessij go strzykawka, wężyk i chwila pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > To spuść trochę bo Ci uszczelniacze na wale wywali. Niestety możliwości jest więcej. Mogą puścić zmęczone już pierścienie, paść uszczelniacze. Przy za dużym stanie silnik stara się go pozbyć i albo spala albo wywala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.