swienty Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 1. Skończyłem pracę, uzupełniłem przebieg i pojechałem do domu, ale szef dzwoni że mam jeszcze zrobić załadunek. Mam włożyć tą samą tarczę drugi raz, czy nową? Trzeba to z tyłu jakoś opisać? 2. Jak rysować odpoczynek z tyłu tarczy? Mam z tyłu miejsce na wyrysowanie, ale jak to zaznaczyć bo spotkałem się z niejedną opinią. Jedna to taka, że od godziny wyjęcia tarczy do 24 w nocy mam wyrysować łóżko, a na drugi dzień na nowej tarczy od 0 do godziny rozpoczęcia. Inna znowu że na jednej mam całość wyrysować, czyli krecha od zakończenia pracy wczoraj do 24, i od 0 do rozpoczęcia dzisiaj ale trochę to nieczytelne. Rozumiem że jak mam zaświadczenie to nie muszę niczego rysować. Za każdym razem pracuje się w dzień a odpoczynek w domu. Kurde tacho na kartę jest łatwiejsze w obsłudze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > 1. Skończyłem pracę, uzupełniłem przebieg i pojechałem do domu, ale szef dzwoni że mam jeszcze > zrobić załadunek. Mam włożyć tą samą tarczę drugi raz, czy nową? Trzeba to z tyłu jakoś > opisać? Z tyłu masz miejsce gdzie możesz wpisać nowy przebieg zakończenia. Są to tez miejsca na wypadek zmiany auta w ciągu dnia. > 2. Jak rysować odpoczynek z tyłu tarczy? Mam z tyłu miejsce na wyrysowanie, ale jak to zaznaczyć bo > spotkałem się z niejedną opinią. > Jedna to taka, że od godziny wyjęcia tarczy do 24 w nocy mam wyrysować łóżko, a na drugi dzień na > nowej tarczy od 0 do godziny rozpoczęcia. > Inna znowu że na jednej mam całość wyrysować, czyli krecha od zakończenia pracy wczoraj do 24, i od > 0 do rozpoczęcia dzisiaj ale trochę to nieczytelne. > Rozumiem że jak mam zaświadczenie to nie muszę niczego rysować. > Za każdym razem pracuje się w dzień a odpoczynek w domu. > Kurde tacho na kartę jest łatwiejsze w obsłudze. Tarczka jest na czas od północy do północy więc jak oznaczasz czas od wczoraj to do północy na starej tarczce a od północy do momentu włożenia na nowej. Jak masz urlopówkę to nie musisz nic kreślić. Ja robiłem pauzy na otwartym tachu i miałem kontrole tak zarysowanych tarczek i nigdy nikt mi nawet palcem nie pokiwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Tarczka jest na czas od północy do północy więc jak oznaczasz czas od wczoraj to do północy na > starej tarczce a od północy do momentu włożenia na nowej. no ale jazdy przeciez to nie dotyczy, tzn wkladam o 23 i jade do 8 rano na tej samej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > no ale jazdy przeciez to nie dotyczy, tzn wkladam o 23 i jade do 8 rano na tej samej.... Yyyy masz rację. Coś się zapędziłem. Przecież są miejsca na wpisywanie dat rozpoczęcia i zakończenia To zostawić lukę w godzinę wymiany tarczki czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > no ale jazdy przeciez to nie dotyczy, tzn wkladam o 23 i jade do 8 rano na tej samej.... Nie mieszaj mi tu bo nie jeździmy nocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Z tyłu masz miejsce gdzie możesz wpisać nowy przebieg zakończenia. Są to tez miejsca na wypadek > zmiany auta w ciągu dnia. A już czaje. Czyli wyjmuję z jednego auta, uzupełniam do końca, i na drugiej stronie godzina zmiany, dane kierowcy itp. i tarcza do tacho... Zdarza mi się jechać z kierowcą który jeździ na dwie. Zakańcza jedną, wkłada drugą i tyle, ma dwie do jednego dnia. > Tarczka jest na czas od północy do północy więc jak oznaczasz czas od wczoraj to do północy na > starej tarczce a od północy do momentu włożenia na nowej. > Jak masz urlopówkę to nie musisz nic kreślić. Urlopówka musi się zgadzać do jakiego czasu? Mam powiedzmy do 7 rano, a ruszam o 10. Mam kreślić kreski? > Ja robiłem pauzy na otwartym tachu i miałem kontrole tak zarysowanych tarczek i nigdy nikt mi nawet > palcem nie pokiwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 >Urlopówka musi się zgadzać do jakiego czasu? Mam powiedzmy do 7 rano, a ruszam o 10. Mam kreślić > kreski? Urlopówka to taki formularz co trzeba drukować jeśli auto stoi ponad 24h? Jeśli to tak to znajomi wypisują od 23:59 dnia zakończenia jazdy do 00:00 dnia rozpoczęcia jazdy. Wcześniej na tym formularzu pisali dokładne godziny zakończenia i rozpoczęcia jazdy. Nie wiem co spowodowało zmianę i dlaczego. A i jeśli to co opisałem to nie jest urlopówka to przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Urlopówka to taki formularz co trzeba drukować jeśli auto stoi ponad 24h? Jeśli to tak to znajomi > wypisują od 23:59 dnia zakończenia jazdy do 00:00 dnia rozpoczęcia jazdy. Wcześniej na tym > formularzu pisali dokładne godziny zakończenia i rozpoczęcia jazdy. Nie wiem co spowodowało > zmianę i dlaczego. > A i jeśli to co opisałem to nie jest urlopówka to przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Z tyłu masz miejsce gdzie możesz wpisać nowy przebieg zakończenia. Są to tez miejsca na wypadek > zmiany auta w ciągu dnia. tak ale trzeba jeszcze sprawdzić na odwrocie tarczki te numery np 81, 83 itd czy w tacho są takie same. mogą się trafić tacho rysujące obroty silnika i nie każda tarczka tam pasuje > Tarczka jest na czas od północy do północy więc jak oznaczasz czas od wczoraj to do północy na > starej tarczce a od północy do momentu włożenia na nowej. tak. podam przykład - 15 .04 2013 do godz 7.00 masz urlopowkę. o godz 7.00 wkładasz tarczkę. jezdzisz . pracujesz , odpoczywasz itd do godz 15.00. masz fajrant więc kończysz tarczkę i wyjmujesz bo idziesz do domu. 16.04.2013 zaczynasz pracę o 7.00 ale nie masz ciąglości. na tarczce z 15.04.2013 rysujesz ręcznie od godz 15.00 do 24.00 odpowiednią czynnośc , np odpoczynek. na tarczce z 16.04.2013 rysujesz ręcznie od godz 0.00 do 7.00 odpoczynek i o 7.00 wkładasz tarczkę. > Jak masz urlopówkę to nie musisz nic kreślić. > Ja robiłem pauzy na otwartym tachu i miałem kontrole tak zarysowanych tarczek i nigdy nikt mi nawet > palcem nie pokiwał. ja też a często skaczę z auta na auto, często z analoga na cyfrę i odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 O tym właśnie myślałem. Swoją drogą sporo osób ignoruje te urlopówki, na 10 aut w robocie tylko 2 osoby drukują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > O tym właśnie myślałem. Swoją drogą sporo osób ignoruje te urlopówki, na 10 aut w robocie tylko 2 > osoby drukują. Jeżeli nic się nie zmieniło to w Polsce za brak tarczki za jeden dzień było 50zł. Na zachodzie (Francja i Belgia przynajmniej) to jest 750e. Wiem bo płaciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > Jeżeli nic się nie zmieniło to w Polsce za brak tarczki za jeden dzień było 50zł. 200zł, ja nie płaciłem, ale znam takich co płacili. A przy okazji zapytam: Tacho analogowe zostawiłem na pauzie na młotkach, bo zapomniałem przestawić. Co zrobić z taką tarczą?? Opisać? Jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > Jeżeli nic się nie zmieniło to w Polsce za brak tarczki za jeden dzień było 50zł. Na zachodzie > (Francja i Belgia przynajmniej) to jest 750e. Wiem bo płaciłem Ale tarczki czy urlopówki? Ogólnie to masakra są te zagraniczne kary i przepisy. Znajomy mi opowiadał, że w Niemczech jest przepis, że na lotnisku można mieć nóż do 13cm dł. On wjeżdżał po paczki, celnik zobaczył nóż, zmierzył, że ma ok. 13cm i go zatrzymali, wezwali specjalistę od mierzenia noży i cała procedura (od zatrzymania do wypuszczenia) trwała ok. 6h, nóż miał dokładnie 12.99cm... Chory kraj... A nóż oddany w prezencie nadgorliwemu strażnikowi "żeby nie pójść do więzienia jak inny inaczej zmierzy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > Ale tarczki czy urlopówki? Ogólnie to masakra są te zagraniczne kary i przepisy. To to samo. Chodzi o nieusprawiedliwienie jednego dnia. > Znajomy mi opowiadał, że w Niemczech jest przepis, że na lotnisku można mieć nóż do 13cm dł. On > wjeżdżał po paczki, celnik zobaczył nóż, zmierzył, że ma ok. 13cm i go zatrzymali, wezwali > specjalistę od mierzenia noży i cała procedura (od zatrzymania do wypuszczenia) trwała ok. 6h, > nóż miał dokładnie 12.99cm... Chory kraj... A nóż oddany w prezencie nadgorliwemu strażnikowi > "żeby nie pójść do więzienia jak inny inaczej zmierzy" To prawda. Ale dużo łatwiej wpaść przez nóż jadąc do Anglii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.