Adamro Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Witam Błąd jak w temacie. Silnik 1.9 DTH. EGR do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Witam > Błąd jak w temacie. Silnik 1.9 DTH. EGR do wymiany? Najczęściej tak, ale nie zawsze. Czasem dziurawy intercooler, pęknięty przewód dolotowy, pęknięta rura przed EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 A jak według ciebie: kupić i wymienić zawór, czy zacząć od czegoś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > A jak według ciebie: kupić i wymienić zawór, czy zacząć od czegoś innego? Można usunąć programowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Już kilka dni jak czułem, że czasami słabo się zbiera, szczególnie poniżej 2 tys. obrotów. Teraz wywaliło ten błąd. Aczkolwiek chodzi normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Czy po VIN można sprawdzić numer katalogowy jaki powinien być zawór EGR? Szukam i do 1.9 DTH jest kilka rodzajów, każdy ma inny numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Czy po VIN można sprawdzić numer katalogowy Można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Można No to pomóżta W0L0AHM7572238514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 8 51 341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > 8 51 341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Myślisz, że przy błędzie P2279-5B dobrym krokiem będzie wymiana EGR? Oczywiście sprawdziłem na oko, nie widać nieszczelności na zasilaniu. Taki chyba dobry? jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Nikt nic nie poradzi co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Myślisz, że przy błędzie P2279-5B dobrym krokiem będzie wymiana EGR? Zawsze możesz spróbować go wyczyścić, jak to nic nie da to wtedy wymiana na nowy lub usunięcie programowo. Poczytaj jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Dzięki. Tylko tak właściwie nie napisał dokładnie jaka była ostateczna przyczyna. Bo najpierw zrobił podmianę egr na nowy i było bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 Rozebrałem, wyczyściłem. Kanały były trochę zasyfione, ale jakiegoś szału nie było. Jednak teraz zdecydowanie lepiej się zbiera "z dołu". Zobaczymy czy to tylko to go bolało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.