sid89 Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 Powiedzcie mi jak to jest w instalacjach I generacji ( auto cc 900 na jednopunkcie): I - to benzyna - lampka świeci się na czerwono, auto odpala się normalnie na benzynie 0 - to ??? - lampka świeci się na zielono II - to chyba gaz? - przekręca się kluczyk, włącza się zawór w butli, odpala się auto i po lekkim przygazowaniu cyknie drugi zawór i przełącza się na gaz, lampka też od początku świeci się na zielono. wytłumaczcie zielonemu włącznik takiego typu, tylko ma dwie lampki, czerwoną i zieloną: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Powiedzcie mi jak to jest w instalacjach I generacji ( auto cc 900 na jednopunkcie): > I - to benzyna - lampka świeci się na czerwono, auto odpala się normalnie na benzynie > 0 - to ??? - lampka świeci się na zielono > II - to chyba gaz? - przekręca się kluczyk, włącza się zawór w butli, odpala się auto i po lekkim > przygazowaniu cyknie drugi zawór i przełącza się na gaz, lampka też od początku świeci się na > zielono. > wytłumaczcie zielonemu > włącznik takiego typu, tylko ma dwie lampki, czerwoną i zieloną: położenie środkowe służy do wypalenia paliwa z gaźnika, ale ty piszesz, że masz jednopunkt - a więc chyba wtrysk? Tak czy owak 1. to benzyna, 2 to albo sam gaz, albo opcja AUTO czyli jak odpalisz to chodzi na benie, przegazujesz to przełącza na gaz - wówczas położenie środkowe to nie jest NIC. Ogólnie dobrze jest mieć to nic, bo jak np. zimą przełączysz szybko na gaz i ci zgaśnie to wtedy się zaleje i nie chce odpalić - a jak dasz na zero to nie dostaje żadnego paliwa, wypluje wszystko z cylindrów i odpali normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > wówczas położenie środkowe to nie jest NIC . Przepraszam za OT i czepialstwo, pewnie się kolega za szybko rozpisał. Według logiki podwójne zaprzeczenie czemuś to potwierdzenie, czyli jednak coś jest PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 22 Maja 2013 Udostępnij Napisano 22 Maja 2013 > Przepraszam za OT i czepialstwo, pewnie się kolega za szybko rozpisał. > Według logiki podwójne zaprzeczenie czemuś to potwierdzenie, czyli jednak coś jest > PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 czyli rozumiem, że na położeniu I i II odpala na benzynie, lecz na położeniu II przełącza na gaz po przygazowaniu. ok, opcja 0 na to wychodzi, że to działa tak samo jak położenie II. A co z awaryjnym odpalaniem na gazie, jak np załóżmy, że zbraknie paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzoholik Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > czyli rozumiem, że na położeniu I i II odpala na benzynie, lecz na położeniu II przełącza na gaz po > przygazowaniu. U mnie jest tak jak piszesz w przypadku I i II, natomiast opcja zero to od razu sam gaz, bez żadnego przegazowywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > U mnie jest tak jak piszesz w przypadku I i II, natomiast opcja zero to od razu sam gaz, bez > żadnego przegazowywania. Miałem identycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > czyli rozumiem, że na położeniu I i II odpala na benzynie, lecz na położeniu II przełącza na gaz po > przygazowaniu. > ok, opcja 0 na to wychodzi, że to działa tak samo jak położenie II. > A co z awaryjnym odpalaniem na gazie, jak np załóżmy, że zbraknie paliwa? o ile pamięć mnie nie myli, to żeby odpalić na samym gazie to przełącznik w poz. II trzeba przełączyć do poz. 0 i w tej samej sekundzie wrócić do II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frees Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Powiedzcie mi jak to jest w instalacjach I generacji ( auto cc 900 na jednopunkcie): > I - to benzyna - lampka świeci się na czerwono, auto odpala się normalnie na benzynie > 0 - to ??? - lampka świeci się na zielono > II - to chyba gaz? - przekręca się kluczyk, włącza się zawór w butli, odpala się auto i po lekkim > przygazowaniu cyknie drugi zawór i przełącza się na gaz, lampka też od początku świeci się na > zielono. > wytłumaczcie zielonemu > włącznik takiego typu, tylko ma dwie lampki, czerwoną i zieloną: Z pamięci pisze, ale w sc żony było tak, że I - benzyna, II - najpierw benzyna, po przekroczeniu 2000 obrotów gaz, natomiast 0 - leci trochę benzyny i od razu przełącza się na gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.