jpy Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 witam, po 9 latach chciałbym zajrzeć do wnetrza alternatora. mam Denso, 70A, 46843093. Chciałbym zobaczyć łozyska i szczotki. Czy ktoś z Was już go rozbierał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > witam, > po 9 latach chciałbym zajrzeć do wnetrza alternatora. > mam Denso, 70A, 46843093. > Chciałbym zobaczyć łozyska i szczotki. > Czy ktoś z Was już go rozbierał ? czy cos mu dolega? sa jakies niepokojace objawy? bo jezeli nie to... po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miranda Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > witam, > po 9 latach chciałbym zajrzeć do wnetrza alternatora. > mam Denso, 70A, 46843093. > Chciałbym zobaczyć łozyska i szczotki. > Czy ktoś z Was już go rozbierał ? Przede wszystkim - nie ma tam komutatora, a zatem nie ma też szczotek. Bez wyraźnej potrzeby lepiej go nie ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sotkin Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > Przede wszystkim - nie ma tam komutatora, a zatem nie ma też szczotek. > Komutatora nie ma. ale są pierścienie a więc są i szczotki, które potrafią się zawiesić lub być za krótkie. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miranda Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > Komutatora nie ma. ale są pierścienie a więc są i szczotki, które potrafią się zawiesić lub być za > krótkie. > Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Przepraszam, mój błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jpy Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > czy cos mu dolega? > sa jakies niepokojace objawy? > bo jezeli nie to... po co? jak włączę światła to ładowanie spada do 14,0V. Ponadto po prostu nie chciałbym stanąć gdzieś po drodze i szukać mechanika. A jak już jadę na tzw urlop to robię ponad 2kkm. Stąd moje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > jak włączę światła to ładowanie spada do 14,0V. > Ponadto po prostu nie chciałbym stanąć gdzieś po drodze i szukać mechanika. > A jak już jadę na tzw urlop to robię ponad 2kkm. > Stąd moje pytanie. chyba za bardzo sie przejmujesz siadaj i jedz i ciesz sie widokami/trasa/urlope/wsciekaj sie na korki itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jpy Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > chyba za bardzo sie przejmujesz > siadaj i jedz i ciesz sie widokami/trasa/urlope/wsciekaj sie na korki itp itd staram się działać prewencyjnie a nie jak stanę na drodze. te 14v jest na zimnym silniku na luzie. na rozgrzanym jest 13,8v bez świateł na luzie, ze światłami jest 13,7v na luzie. kiedyś stanąłem na drodze z winy altka. żywot zakończyły szczotki i silnik umarł zużywając wpierw cały prąd z akumulatora. o dziwo nie zapaliła się kontrolka ładowania. ale to było w volvo 244 przy przebiegu 600.000 km - nie wiem tylko czy cały czas na jednym alternatorze. pisząc tego posta chciałem po prostu zasłyszeć opinii. dzięki za opinie !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Daj sobie spokoj z rozbieraniem sprawnego alternatora. wiecej zepsujesz niz naprawisz. O tym ze sie konczy zycie szczotek poinformuje cie kontrolka na dlugo przed totalnym padem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Czy na długo to nie powiedziałbym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > jak włączę światła to ładowanie spada do 14,0V. > Ponadto po prostu nie chciałbym stanąć gdzieś po drodze i szukać mechanika. > A jak już jadę na tzw urlop to robię ponad 2kkm. > Stąd moje pytanie. napisz do gościa z allego o nicku Auto Polx- nowy altek oryginał ok 100-120 pln wymień i nie zawracaj sobie gitary - szkoda czasu i pieniędzy na kolejne zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > napisz do gościa z allego o nicku Auto Polx- nowy altek oryginał ok 100-120 pln wymień i nie > zawracaj sobie gitary - szkoda czasu i pieniędzy na kolejne zabawy. masz jakiś namiar na aukcję bo gość się chyba zwinoł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jpy Napisano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 > napisz do gościa z allego o nicku Auto Polx- nowy altek oryginał ok 100-120 pln wymień i nie > zawracaj sobie gitary - szkoda czasu i pieniędzy na kolejne zabawy. powinno być: auto-polx7 http://allegro.pl/sklep/3446477_auto-pol-fiat-czesci-szybko-i-tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 10 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 > powinno być: auto-polx7 > http://allegro.pl/sklep/3446477_auto-pol-fiat-czesci-szybko-i-tanio dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.