Skocz do zawartości

3 pytania o Eleganta dziadka


Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem mały przegląd w dziadka elegancie i naszły mnie trzy pytania:

1) chciałem przesmarować zwrotnice (ostatni raz robiłem to jakoś na jesieni - tak wiem, trochę to zaniedbałem, ale to już inna historia). Problem w tym, że tak się przytkały, że smar nie przechodzi na drugą stronę. Pytanie - czym to przepchać? Wykręcić kalamitki i podłączyć sprężone powietrze? Macie może jakieś inne patenty?

2) Uszczelka pod miską olejową - troszkę się poci - warto byłoby ją wymienić. Mam obawy, że dokręcą ją zbyt mocno bądź też zbyt słabo. Czy do wymiany potrzebny jest klucz dynamometryczny? Czy też można poradzić sobie bez niego?

3) Po co jest ta śruba przed tłumikiem?

286941702-_lg_image_012.jpg

post-53885-14352520516921_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2) Uszczelka pod miską olejową - troszkę się poci - warto byłoby ją wymienić. Mam obawy, że dokręcą

> ją zbyt mocno bądź też zbyt słabo. Czy do wymiany potrzebny jest klucz dynamometryczny? Czy

> też można poradzić sobie bez niego?

Bez klucza, na czucie

> 3) Po co jest ta śruba przed tłumikiem?

Po nic. Serio grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobiłem mały przegląd w dziadka elegancie i naszły mnie trzy pytania:

> 1) chciałem przesmarować zwrotnice (ostatni raz robiłem to jakoś na jesieni - tak wiem, trochę to

> zaniedbałem, ale to już inna historia). Problem w tym, że tak się przytkały, że smar nie

> przechodzi na drugą stronę. Pytanie - czym to przepchać? Wykręcić kalamitki i podłączyć

> sprężone powietrze? Macie może jakieś inne patenty?

W Maluchu zawsze ciężko się smarowało zwrotnice.

Jaką masz smarownicę ? Jak ręczną to daj sobie spokój - podjedź do dowolnego warsztatu i niech ci przejadą dużą nożną - przepchnie ok.gif

> 2) Uszczelka pod miską olejową - troszkę się poci - warto byłoby ją wymienić. Mam obawy, że dokręcą

> ją zbyt mocno bądź też zbyt słabo. Czy do wymiany potrzebny jest klucz dynamometryczny? Czy

> też można poradzić sobie bez niego?

A kto słyszał o kluczach dynamometrycznych jak się remontowało silniki w Maluchach ? hehe.gif

Równomiernie na krzyż dociągaj - byle z czuciem bo te śrubki lubią się urwać.

> 3) Po co jest ta śruba przed tłumikiem?

Wydaje mi się, że to zaślepka pod sondę lambda. Ja już takimi Maluchami nie jeździłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobiłem mały przegląd w dziadka elegancie i naszły mnie trzy pytania:

> 1) chciałem przesmarować zwrotnice (ostatni raz robiłem to jakoś na jesieni - tak wiem, trochę to

> zaniedbałem, ale to już inna historia). Problem w tym, że tak się przytkały, że smar nie

> przechodzi na drugą stronę. Pytanie - czym to przepchać? Wykręcić kalamitki i podłączyć

> sprężone powietrze? Macie może jakieś inne patenty?

podstawowa sprawa to zwrotnice przepycha się w czasie deszczowej pogody i poprawia jak zrobi się sucho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.