Skocz do zawartości

Zalałem....


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kilka dni temu wjechałem w dość głęboką wodę autem, i przez kilka chwil było ok... a potem niewiadomoco cylinder jeden cylinder przestał chodzić... Sprawdziłem ze znajomym kable i cewki i dają prąd a jedynie do świecy nie udało mi sie dotrzeć bo złamałem klucz przy odkręcaniu zlosnik.gif

Auto od wczoraj dodatkowo zaczęło wydawać jakieś wyjące dźwięki. Nie wiem nawet co podejrzewać. Jakieś sugestie? 20.GIF

Tutaj mała próbka

Nie chodzi czwarty gar, czyli ten najbardziej po lewej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w Twoim przypadku jest to samo. W moim kropku silnik pracował normalnie, tylko gdzieś z okolicy altka wydobywał sie odglos rzęcholenia/pisku. Pamiętałem ,że wcześniej wjechałem w mega kałużę, farel pod autko i pomogło 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Świece sprawdziłem- śmigają

> Kable sprawdziłem - śmigają

> Cewki są ok, bo zamieniałem miejscami

> Ciśnienie w cylindrze w normie.

> Czy może być tak że rozrząd przeskoczył i przez to nie śmiga cylinder?

Napisałeś,że m.in świece są dobre - gdyby Ci palił na 3 cylindry to jedna świeca byłaby mokra.

PS.Te wyjące dźwięki - jaki auto ma przebieg i czy masz klime ?Jedyne co mi przychodzi do głowy to zacierające się łożyska alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kilka dni temu wjechałem w dość głęboką wodę autem, i przez kilka chwil było ok... a potem

> niewiadomoco cylinder jeden cylinder przestał chodzić...

Gdy ja ostatnio wjechalem w gleboka wode i przestal chodzic jeden cylinder to przyczyna byl pekniety tlok skromny.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisałeś,że m.in świece są dobre - gdyby Ci palił na 3 cylindry to jedna świeca byłaby mokra.

No tak, nie napisałem, że jest mokra, ale to logiczne że jest zalewana zlosnik.gif

> PS.Te wyjące dźwięki - jaki auto ma przebieg i czy masz klime ?Jedyne co mi przychodzi do głowy to

> zacierające się łożyska alternatora

190k, i całkiem możliwe że to łożyska

@ Spavatch- To już jakaś myśl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwi mnie jedno - skoro świeca dobra,cewka też i kabel WN też dobry to jakim cudem zalewa świece.

No właśnie cudów nie ma. Jeżeli nie chce ponosić kosztów nowych świec to niech zamieni świece miejscami i wtedy będzie mógł wyeliminować lub potwierdzić usterkę świecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie cudów nie ma. Jeżeli nie chce ponosić kosztów nowych świec to niech zamieni świece

> miejscami i wtedy będzie mógł wyeliminować lub potwierdzić usterkę świecy.

Zrobiłem tak, i nawet kupiłem taką samą żeby sprawdzić, no i nic. Jak posiedzi chwilę to jest zalewana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marchewa nie świeci, pod takiego starego kompa próbowałem podpiąć, ale nie chciał go wykryć do końca. Tzn jak wybierałem zły silnik to wyskakiwał błąd a jak wybrałem odpowiedni to wyskakiwał error że ECU nie odpowiada. Nie wiem gdzie są wtryski smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakie jest ciśnienie sprężania na tym cylindrze?

> Do diagnostyki PI polecić można programik IAW-SCAN2 i interfejs VAG-kkl. Programik jest autorstwa

> kącikowego kolegi i można go zassać z tego linka a interfejs można tanio kupić na alledrogo.

Ciśnienie jest ok

A z tymi wtryskami to zobaczę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano wybrałem się do pracy, no i jak zwykle na 3 garach trzeba mu trochę wdepnąć żeby wszyscy mnie nie wymijali... W pewnym momencie na chwilę szarpnęło mi autem, a chwilę później wyskoczyłem z butów zlosnik.gif

Gar zaczął działać, choć szarpnęło mnie jeszcze parę razy, ale już wszystko ok zlosnik.gif

Wychodzi na to że jednak coś było zalane i potrzebowało czasu na wyschnięcie, a bez garażu szybciej się nie dało 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety problem znowu wystąpił, a zapomniałem dodać, że jak cylinder nie chodził, to i wentylator miał bardzo mocne wibracje jak się załączał, a gdy już przez chwilę było ok z cylindrem, to i went działał ok... Może gdzieś jest wiązka walnięta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.