troliczek2 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Na wstępie proszę nie przenosić na Forda --- problem ogólny Kolega ma Forda Mondeo III rok 2004 benzyna 2.0 , 145 k/m i ma problem taki , zapala mu się kontrolka na desce , auto podczas gwałtowniejszego przuspieszania dławi się , po odczytaniu błędów komputerem wskazuje na katalizator , większość nakazuje mu wymiane katalizatora na nowy ale wiadomo to kosztuje , co z tym fantem zrobić , ukł. wydechowy ma 2 sondy jedna przed druga za katalizatorem , są i tacy co sugerują wywalić sondę tą za katalizatorem i może będzie ok i jakąś tam tulejke czy coś wstawić ?? co sugerujecie co z tym fantem zrobić bo kumpel już ma dość tego ford , dodam że przy spokojnej jezdzie jest wszystko ok czyli jazda płynna , koszt nowego kata to jakoś wspominał ok 1000 zł , dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Może niech sprzeda auto skoro go nie stać na utrzymanie. Albo niech go nie pałuje, to zaoszczędzi na katalizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Kumaty mechanik niech mu sprawdzi sondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
troliczek2 Napisano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Kumaty mechanik niech mu sprawdzi sondy. sondy właśnie są sprawdzone i są ok , wyskakuje tylko błąd katalizatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > sondy właśnie są sprawdzone i są ok , wyskakuje tylko błąd katalizatora wyciac, wstawic tulejke i jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 1000zł to dużo biorąc pod uwagę, że jeździ w miarę nowoczesnym samochodem? Jeśli odpowiedź ma brzmieć "tak" to niech poszuka czegoś starszego, może nie na gaźniku ale z lat 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega01 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 katalizator najprawdopodobniej mówi Jeżeli ma taką możliwość niech go zdemontuje i zajrzy do puszki bo może się okazać, że się rozpadł i kawałki blokują wylot spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 uwzględniając fakt, że nie wolno w PL jeździć więcej niż 140km/h, to w sumie można powiedzieć, że w polskich warunkach nie powinien występować. Rozumiem, że kolega często na autostrady niemieckie jeździ . Tym nie mniej uważam, że mając diesla miałby większe wydatki, pod tym względem ten tysiąc to nie jest jakaś wielka tragedia. Powiedzmy sobie również, że tak na chłopski rozum problem powinien pojawiać się zależnie od prędkości obrotowej silnika, a nie od prędkości auta w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Standardowo(jeśli zapchany a niepokruszony) - wyskoczyć na autostradę i porządnie przegonić przez >50km, może pomoże... Jak nie to albo używka ~250zł lub zamiennik, z tego co widzę to nie jest on zintegrowany z kolektorem, więc jest szansa na zamiennik w bardzo przyzwoitych pieniądzach. Zadzwoń tu i zapytaj ile za zamiennik. Albo tu zapytaj. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > uwzględniając fakt, że nie wolno w PL jeździć więcej niż 140km/h, to w sumie można powiedzieć, że w > polskich warunkach nie powinien występować. Rozumiem, że kolega często na autostrady > niemieckie jeździ . Tym nie mniej uważam, że mając diesla miałby większe wydatki, pod tym > względem ten tysiąc to nie jest jakaś wielka tragedia. > Powiedzmy sobie również, że tak na chłopski rozum problem powinien pojawiać się zależnie od > prędkości obrotowej silnika, a nie od prędkości auta w ogóle. Co ci z tymi 140km/h i autostradami niemieckimi w glowie sie nabilo? Wyraznie napisal, ze podczas gwaltowniejszego przyspieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.