PAWEL5G4C2JK1 Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Witam. Jest ciepło a wentylator włacza mi sie na pierwszej kresce na zegarze.Czy tak powinno być,bo myślałem że powinno byc po środku skali.Czy którys czujnik może być walnięty.Punto sporting 1 1.2 16v 86km. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 klima jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWEL5G4C2JK1 Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > klima jest? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floydzik Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Zapowietrzony nie jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWEL5G4C2JK1 Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Zapowietrzony nie jest ? Jak sprawdzic czy jest zapowietrzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackow Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Jak sprawdzic czy jest zapowietrzony jednym z obiawów zapowietrzenia jest bulgotanie w nagrzewnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWEL5G4C2JK1 Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > jednym z obiawów zapowietrzenia jest bulgotanie w nagrzewnicy. nie ma takich objawów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floydzik Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Jak sprawdzic czy jest zapowietrzony Na rozgrzanym silniku,np po powrocie pod dom odkręcić zaworek na wężu idący do nagrzewnicy.UWAGA płyn jest gorący.Jeśli nie ma powietrza będzie leciał sam płyn. Po za tym poziom płynu na zimnym sprawdzałeś oczywiście ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWEL5G4C2JK1 Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > Na rozgrzanym silniku,np po powrocie pod dom odkręcić zaworek na wężu idący do nagrzewnicy.UWAGA > płyn jest gorący.Jeśli nie ma powietrza będzie leciał sam płyn. > Po za tym poziom płynu na zimnym sprawdzałeś oczywiście ? poziom płynu na zimnym jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > jednym z obiawów zapowietrzenia jest bulgotanie w nagrzewnicy. mk1 nie bulgota! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Na rozgrzanym silniku,np po powrocie pod dom odkręcić zaworek na wężu idący do nagrzewnicy.UWAGA > płyn jest gorący.Jeśli nie ma powietrza będzie leciał sam płyn. > Po za tym poziom płynu na zimnym sprawdzałeś oczywiście ? dodać by wypadało, że na pracującym silniku, no i skoro problem jest w chłodnicy to jej odpowietrzenie trzeba sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackow Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > mk1 nie bulgota! jakoś tak napisałem z rozmachu nie patrząc na podpis, przepraszam, mea culpa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floydzik Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > mk1 nie bulgota! Bulgota jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Bulgota jak najbardziej. na fabrycznej nagrzewnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floydzik Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > na fabrycznej nagrzewnicy? A i tu mnie masz. Nie była fabryczna.Był włożony jakiś zamiennik przez majstrów którą w niedługim czasie wymieniłem na oryginał z ASO. Po wymontowaniu zamiennika nawet wymiarami dobrze nie pasowała i stąd było słabe grzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > A i tu mnie masz. gem, set, mecz > Nie była fabryczna.Był włożony jakiś zamiennik przez majstrów którą w niedługim czasie wymieniłem > na oryginał z ASO. > Po wymontowaniu zamiennika nawet wymiarami dobrze nie pasowała i stąd było słabe grzanie. a tak poważnie, mk1 nawet potężnie zapowietrzone nie bulgotało, ba dolewając przez kilka dni płyn ponad max samo się odpowietrzało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floydzik Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > a tak poważnie, mk1 nawet potężnie zapowietrzone nie bulgotało, ba dolewając przez kilka dni płyn > ponad max samo się odpowietrzało Dokładnie tak się dzieje.A odkręcając odpowietrznik przy nagrzewnicy kiedy mamy wysoką temp płynu tylko to przyśpieszamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Dokładnie tak się dzieje.A odkręcając odpowietrznik przy nagrzewnicy kiedy mamy wysoką temp płynu > tylko to przyśpieszamy. pewnie, że tak co do tego nie ma dwóch zdań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.