lepo78 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 obroty spadają i wózek gaśnie, pomaga leciuchny gaz i na 5s znowu jest dobrze, a potem znowu obroty w dół i przygasa. 5 takich akcji i już jest ok. Co może być że na zimnym te obroty spadają? Na gorącym problem nie istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 > obroty spadają i wózek gaśnie, pomaga leciuchny gaz i na 5s znowu jest dobrze, a potem znowu obroty > w dół i przygasa. > 5 takich akcji i już jest ok. > Co może być że na zimnym te obroty spadają? > Na gorącym problem nie istnieje ile ma obr na gorącym na wolnych? sprawdzałeś te luzy na zaworach? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > obroty spadają i wózek gaśnie, pomaga leciuchny gaz i na 5s znowu jest dobrze, a potem znowu obroty > w dół i przygasa. > 5 takich akcji i już jest ok. > Co może być że na zimnym te obroty spadają? > Na gorącym problem nie istnieje Przepraszam za OT ale właśnie wymyśliłem kawał patrząc na "Twój przypadek" Przychodzi Lepo do sklepu komputerowego i mówi: Poproszę 10 klawiatur. - Po co Panu 10 klawiatur? - Aaaa bo kupiłem uno turbo i teraz będę duuuuuuuuuuuuuużo pisał na forum technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > ile ma obr na gorącym na wolnych? > sprawdzałeś te luzy na zaworach? > pozdr Teraz max 1300, luzów jeszcze nie sprawdzałem. Z tymi wolnymi obrotami to generalnie jest tak, że jak dojeżdżam do świateł i zrzucam na luz, to najpierw jest 1000, a po chwili delikatnie rośnie i tak się utrzymuje. Czasem jest tak, że ten 1000 trzyma cały czas, ale przeważnie bardzo delikatnie ale rpm rośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Przepraszam za OT ale właśnie wymyśliłem kawał patrząc na "Twój przypadek" > Przychodzi Lepo do sklepu komputerowego i mówi: Poproszę 10 klawiatur. > - Po co Panu 10 klawiatur? > - Aaaa bo kupiłem uno turbo i teraz będę duuuuuuuuuuuuuużo pisał na forum technicznym No niestety, pierdoła goni pierdołę, więc pisać będę. Stopień ogarnięcia UT jest coraz lepszy, acz zawsze coś się dzieje. Ale za ostatnią usługę u mechanika razem z częściami zapłaciłem 70pln, więc powodów do narzekań nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Teraz max 1300, luzów jeszcze nie sprawdzałem. > Z tymi wolnymi obrotami to generalnie jest tak, że jak dojeżdżam do świateł i zrzucam na luz, to > najpierw jest 1000, a po chwili delikatnie rośnie i tak się utrzymuje. > Czasem jest tak, że ten 1000 trzyma cały czas, ale przeważnie bardzo delikatnie ale rpm rośnie to jeszcze powiedz czy masz zawór DV czy też Blow offa. Bo jak ten drugi a nie jest zamknięty przy wolnych obrotach to prawdopodobnie masz odpowiedź na swoje problemy. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > to jeszcze powiedz czy masz zawór DV czy też Blow offa. > Bo jak ten drugi a nie jest zamknięty przy wolnych obrotach to prawdopodobnie masz odpowiedź na > swoje problemy. > pozdr Mądrego to i posłuchać dobrze Mam blow offa/da się coś przy BO na tę moją przypadłość poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > Mądrego to i posłuchać dobrze > Mam blow offa/da się coś przy BO na tę moją przypadłość poradzić? czasami pomaga regulacja napięcia sprężyny. czasem zawór trzeba zmienić ogólnie wolę zawory DV - nie robią bajzlu w pomiarze ilości powietrza, no i czyściej jest pod maską. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 > czasami pomaga regulacja napięcia sprężyny. > czasem zawór trzeba zmienić > ogólnie wolę zawory DV - nie robią bajzlu w pomiarze ilości powietrza, no i czyściej jest pod > maską. > pozdr No ale DV tak nie gwiżdże Też wolałem DV, bo wtedy to co jest pod maską nie jest takie oczywiste Dużo ludzi w UT montowało BOV-y i nie sprawiało to problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Mądrego to i posłuchać dobrze > Mam blow offa/da się coś przy BO na tę moją przypadłość poradzić? zdejmij z niego cienki wężyk i przytkaj go paluchem, zobacz czy się poprawi. jakiego masz tego bov-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 18 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 > zdejmij z niego cienki wężyk i przytkaj go paluchem, zobacz czy się poprawi. jakiego masz tego > bov-a? Jakiś pseudo HKS SSQW, tyle wiem Narazie nic się z wózkiem nie dzieje, ale to może dlatego, że od pięciu dni jeżdżę rowerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.