SITH Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 witam serdecznie mam zapytajnik związany z wyłączeniem silnika w astrze g 1.6 16v x16xel problem polega na tym ze kolega jak nie zgasi swiateł to jak wyjmie kluczyk ze stacyjki to auto nadal pracuje i jak wyłączy światła to samochód gaśnie spotkał się może ktoś z czymś takim ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marianpaszek Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 owszem . spotkałem się z tym w astrze f . powodem był uszkodzony przekaźnik swiatel do jazdy dziennej tzw szwedzki . ten sam nr miała corka w citku c3 i tez powodem był tym raze układ automatu sw dziennych w kompie . . tu jest pewna analogia . sprawdz czy go masz . możliwe albo uszkodzenie samego przek lub jego obwodow . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SITH Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > owszem . spotkałem się z tym w astrze f . powodem był uszkodzony przekaźnik swiatel do jazdy > dziennej tzw szwedzki . > ten sam nr miała corka w citku c3 i tez powodem był tym raze układ automatu sw dziennych w kompie > . . tu jest pewna analogia . sprawdz czy go masz . możliwe albo uszkodzenie samego przek lub > jego obwodow . dziekówka obadam temat i się wypowiem co i jak na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SITH Napisano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 > dziekówka obadam temat i się wypowiem co i jak na ten temat zatem po wymianie na nowy przekaźnik od świateł było wszystko okey ale tylko do pierwszej jazdy , na postoju było wszystko w porządku ale po 15 minutowej jeździe znowu wrócił problem ze zgaszeniem ma ktoś jeszcze jakiś pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Wyjmij go i sprawdź, czy usterka wróciła. Jeśli tak, to pewnie masz jakieś zwarcie we włączniku, albo wiązce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SITH Napisano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 > Wyjmij go i sprawdź, czy usterka wróciła. > Jeśli tak, to pewnie masz jakieś zwarcie we włączniku, albo wiązce. Oki spróbuje po łikendzie dziekówa i dam znać , z wiązka będzie problem ale jakoś sobie poradzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SITH Napisano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 zatem po niemałych pracach doszedłem do tylnich świateł stopu i okazało się ze żarówka z dwoma włóknami miała wadę polegającą na tym ze podczas świecenia wyginał się pręcik i dotykał drugiego pręcika na którym zamocowane są włókna chyba wolframowe , następowało zwarcie i to nie pozwalało zgasić kluczykiem silnika , naprawdę się nie spodziewałem , po wymianie wszystko pracuje jak należy , dodam ze owa żarówka świeciła normalnie do momentu kiedy te pręciki się zwarły i powodowały palenie obydwóch żarników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > następowało zwarcie i to nie pozwalało zgasić kluczykiem silnika Musiał być jeszcze wciśnięty pedał hamulca, żeby te połączone włókna połączyły linię "30" z linią "15", zastępując stacyjkę... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 > następowało zwarcie i to > nie pozwalało zgasić kluczykiem silnika , naprawdę się nie spodziewałem Tego to nawet Adam Opel by się nie spodziewał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.