Skocz do zawartości

Problem ze zgaszeniem astry g


SITH

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie

mam zapytajnik związany z wyłączeniem silnika w astrze g 1.6 16v x16xel

problem polega na tym ze kolega jak nie zgasi swiateł to jak wyjmie kluczyk ze stacyjki to auto nadal pracuje i jak wyłączy światła to samochód gaśnie spotkał się może ktoś z czymś takim ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem . spotkałem się z tym w astrze f . powodem był uszkodzony przekaźnik swiatel do jazdy dziennej tzw szwedzki .

ten sam nr miała corka w citku c3 i tez powodem był tym raze układ automatu sw dziennych w kompie . . tu jest pewna analogia . sprawdz czy go masz . możliwe albo uszkodzenie samego przek lub jego obwodow .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> owszem . spotkałem się z tym w astrze f . powodem był uszkodzony przekaźnik swiatel do jazdy

> dziennej tzw szwedzki .

> ten sam nr miała corka w citku c3 i tez powodem był tym raze układ automatu sw dziennych w kompie

> . . tu jest pewna analogia . sprawdz czy go masz . możliwe albo uszkodzenie samego przek lub

> jego obwodow .

dziekówka obadam temat i się wypowiem co i jak na ten temat 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dziekówka obadam temat i się wypowiem co i jak na ten temat

zatem po wymianie na nowy przekaźnik od świateł było wszystko okey ale tylko do pierwszej jazdy , na postoju było wszystko w porządku ale po 15 minutowej jeździe znowu wrócił problem ze zgaszeniem ma ktoś jeszcze jakiś pomysł confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyjmij go i sprawdź, czy usterka wróciła.

> Jeśli tak, to pewnie masz jakieś zwarcie we włączniku, albo wiązce.

Oki spróbuje po łikendzie dziekówa i dam znać , z wiązka będzie problem ale jakoś sobie poradzimy 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatem po niemałych pracach doszedłem do tylnich świateł stopu i okazało się ze żarówka z dwoma włóknami miała wadę polegającą na tym ze podczas świecenia wyginał się pręcik i dotykał drugiego pręcika na którym zamocowane są włókna chyba wolframowe , następowało zwarcie i to nie pozwalało zgasić kluczykiem silnika , naprawdę się nie spodziewałem , po wymianie wszystko pracuje jak należy smile.gif , dodam ze owa żarówka świeciła normalnie do momentu kiedy te pręciki się zwarły i powodowały palenie obydwóch żarników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.