Krisker Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Cześć. Problem jak w temacie. Chwilę po zgaszeniu zaczyna puszczać gaz króćcem podciśnienia. Reduktor ma 4 lata i blisko 80000km. W tym czasie był bezobsługowy. Membrana do wymiany? Czytałem, że powodem może być zawór bezpieczeństwa i jego dokręcenie, bądź rozciągnięcie sprężynki miałoby pomóc, ale nie mogę go zlokalizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jpy Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Cześć. Problem jak w temacie. Chwilę po zgaszeniu zaczyna puszczać gaz króćcem podciśnienia. > Reduktor ma 4 lata i blisko 80000km. W tym czasie był bezobsługowy. Membrana do wymiany? > Czytałem, że powodem może być zawór bezpieczeństwa i jego dokręcenie, bądź rozciągnięcie > sprężynki miałoby pomóc, ale nie mogę go zlokalizować. żadne rozciąganie. zestaw naprawczy i wymiana wszelkich uszczelek i oringów. do czasu naprawy po zgaszeniu silnika ściągaj wężyk łączący podciśnienie w parowniku z wkrętką w kolektorze ssącym bo inaczej będzie zalewało silnik i będą problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Oczywiście przed każdym kolejmym uruchomieniem wężyk musisz ponownie założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Cześć. Problem jak w temacie. Chwilę po zgaszeniu zaczyna puszczać gaz króćcem podciśnienia. > Reduktor ma 4 lata i blisko 80000km. W tym czasie był bezobsługowy. Membrana do wymiany? > Czytałem, że powodem może być zawór bezpieczeństwa i jego dokręcenie, bądź rozciągnięcie > sprężynki miałoby pomóc, ale nie mogę go zlokalizować. typowa usterka dla tego reduktora ,włączając w to przebieg. pełna regeneracja lub wymiana na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 Podczas pierwszego porannego przełączania reduktor puścił wysokociśnieniowego bąka na stronę lotną. Przy okazji przetestowały się wszystkie złączki - najwięcej gazu uleciało przy czujnik ciśnienia. No nic - zestaw naprawczy w drodze. A tak w ogóle to dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.