lepo78 Napisano 10 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 Pytanie teoretyczne narazie, po prostu chcę wiedzieć co można zaimplementować, żeby było prędzej Sprzęgło od pgt to wiem, wydajniejszy IC i wtryski też trzeba, ale dzisiaj mnie interesują tylko turbiny, i ich wybór Jakiś krótki opis plusów i minusów też mile widziany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Pytanie teoretyczne narazie, po prostu chcę wiedzieć co można zaimplementować, żeby było prędzej > Sprzęgło od pgt to wiem, wydajniejszy IC i wtryski też trzeba, ale dzisiaj mnie interesują tylko > turbiny, i ich wybór > Jakiś krótki opis plusów i minusów też mile widziany unoturbo.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 garrett t25 albo to co ma zbyszard garrett gt2056, minusy- większa turbo dziura ale daje rade i kolektor wydechowy z 1.4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Wersja budżetowa, ale wydajna - IHI RHF3 VL36 lub 38 - z Abartha GP/A500/Mito150/Bravo150. Plusy - łożyska kulkowe, znosi spokojnie 1,1bara stałego (205KM w t-jet przy paliwie RON98), wstaje lepiej niż stare RHB3, praktycznie p'n'p (wszystkie flansze pasują) i jest bardzo wytrzymałe. Minusów za te pieniądze nie stwierdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 praktycznie p'n'p (wszystkie flansze pasują) Flansza T2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > praktycznie p'n'p (wszystkie flansze pasują) > Flansza T2? 1.3T nie ma flanszy T2. Natomiast mam akurat obie turbosprężarki i przypadkowo je kiedyś porównałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > 1.3T nie ma flanszy T2. Natomiast mam akurat obie turbosprężarki i przypadkowo je kiedyś > porównałem. Znaczy w T-jetach wrocila flansza z pierwszych UT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Znaczy w T-jetach wrocila flansza z pierwszych UT? Zgadza się Generalnie ona jest obecna nieprzerwanie w wielu samochodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > Wersja budżetowa, ale wydajna - IHI RHF3 VL36 lub 38 - z Abartha GP/A500/Mito150/Bravo150. Plusy - > łożyska kulkowe, znosi spokojnie 1,1bara stałego (205KM w t-jet przy paliwie RON98), wstaje > lepiej niż stare RHB3, praktycznie p'n'p (wszystkie flansze pasują) i jest bardzo wytrzymałe. > Minusów za te pieniądze nie stwierdzisz. a nie RHB5 vl3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > a nie RHB5 vl3? Mea culpa - RHB5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > a nie RHB5 vl3? To byl pewnie taki skrot myslowy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.