Skocz do zawartości

problemy z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

witam,mam taki problem że na ciepłym silniku auto nie chce czasem zapalić ,objaw jest taki że rozrusznik nie ma mocy aby obrócić,wymieniłem na regenerowany dalej to samo,kupiłem nowy akumulator jest trochę lepiej i usterka rzadko się pojawia ale czasem się zdarzy,kolega w pracy sugeruje mi uszkodzone zęby na kole zamachowym,czy to możliwe?podczas odpalania objaw jest taki że rozrusznik nie ma siły obrócić i ciężko obraca z 3 razy aż znajdzie swoje miejsce i wtedy ładnie zapala,a jak akumulator ma dość mocy np. po naładowaniu to kilka dni jest dobrze,potem znowu ciężko,co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,mam taki problem że na ciepłym silniku auto nie chce czasem zapalić ,objaw jest taki że

> rozrusznik nie ma mocy aby obrócić,wymieniłem na regenerowany dalej to samo,kupiłem nowy

> akumulator jest trochę lepiej i usterka rzadko się pojawia ale czasem się zdarzy,kolega w

> pracy sugeruje mi uszkodzone zęby na kole zamachowym,czy to możliwe?podczas odpalania objaw

> jest taki że rozrusznik nie ma siły obrócić i ciężko obraca z 3 razy aż znajdzie swoje miejsce

> i wtedy ładnie zapala,a jak akumulator ma dość mocy np. po naładowaniu to kilka dni jest

> dobrze,potem znowu ciężko,co to może być?

wszystkie połączenia grubych przewodów wyczyszczone, skręcone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystkie połączenia grubych przewodów wyczyszczone, skręcone ?

możliwe żeby uszkodzone były zęby na kole zamachowym i zębatka rozrusznika żle wchodziła co powoduje opór dla rozrusznika i nie ma on siły obrócić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiałbym raczej na źle zregenerowany rozrusznik i ocieranie wirnika o stojan, wtedy oprócz oporów mechanicznych znacząco wzrasta pobór prądu, ewentualnie duże straty prądu na włączniku elektromagnetycznym. Wtedy oprócz oporów mechanicznych znacząco wzrasta pobór prądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak tam tłumik wygląda ?

witam,tłumik wygląda tak sobie środkowy jest jeszcze oryginalny 14 lat 160 tys km ,końcowy płuciennik wymieniony 2 albo 3 lata temu (pierdzi lekko już i może rok wytrzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stawiałbym raczej na źle zregenerowany rozrusznik i ocieranie wirnika o stojan, wtedy oprócz oporów

> mechanicznych znacząco wzrasta pobór prądu, ewentualnie duże straty prądu na włączniku

> elektromagnetycznym. Wtedy oprócz oporów mechanicznych znacząco wzrasta pobór prądu

witam,kupiłem kolejny akumulator i jest trochę lepiej ,nie wiem na czym to polega ale jak silnik jest gorący to nie zawsze chce zapalić ,na zimnym zawsze(nie wiem jak będzie w zimie)chcę kupić prostownik taki:

http://allegro.pl/inteligentny-prostownik-6v-12v-4-2a-cyfrowy-sena-i3422463101.html

i podładuję może będzie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.