Muzyk007 Napisano 27 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 Może ktoś mi podać numer org. śrub do fiata uno łączące przedni amortyzator z tą... no.... zwrotnicą ? (te dwie paskudne śruby, co lubią się nieodkręcać podobno) Można coś takiego jeszcze w ASO dostać? Jak nie to co za śruby wsadzić, żeby nie robić "partyzantki"? Jakieś M10m i klasę twardości 8.8 styknie czy 10.9 dawać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Może ktoś mi podać numer org. śrub do fiata uno łączące przedni amortyzator z tą... no.... > zwrotnicą ? (te dwie paskudne śruby, co lubią się nieodkręcać podobno) > Można coś takiego jeszcze w ASO dostać? > Jak nie to co za śruby wsadzić, żeby nie robić "partyzantki"? Jakieś M10m i klasę twardości 8.8 > styknie czy 10.9 dawać? Im mocniejsze tym lepsze. Możesz dać śmiało z punto , tipo czy innych gdzie też jest M10x1,25. Tych z większym skokiem gwintu bym raczej nie dawał. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Im mocniejsze tym lepsze. > Możesz dać śmiało z punto , tipo czy innych gdzie też jest M10x1,25. > Tych z większym skokiem gwintu bym raczej nie dawał. > pozdr ja mam u siebie jakieś zawieszeniówki z vw 10.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Może ktoś mi podać numer org. śrub do fiata uno łączące przedni amortyzator z tą... no.... > zwrotnicą ? (te dwie paskudne śruby, co lubią się nieodkręcać podobno) ile amortyzatorów już demontowałem tak ani jednej jeszcze nie udało mi się nie odkręcić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > ile amortyzatorów już demontowałem tak ani jednej jeszcze nie udało mi się nie odkręcić... Mi za to udało się swego czasu ukręcić I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > ile amortyzatorów już demontowałem tak ani jednej jeszcze nie udało mi się nie odkręcić... Jak robiliśmy swapa u Drupiego na 1.6 to zajęło nam to 2 dni. 1 dzień na odkręcenie tych śrub (a w zasadzie wyjęcie) a drugi na resztę Od tego czasu Drupi już smaruje śruby przy składaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > ile amortyzatorów już demontowałem tak ani jednej jeszcze nie udało mi się nie odkręcić... ekhm ekhm... jesteś pewien? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Im mocniejsze tym lepsze. > Możesz dać śmiało z punto , tipo czy innych gdzie też jest M10x1,25. > Tych z większym skokiem gwintu bym raczej nie dawał. > pozdr ok. czyli M10x1,25 najlepiej 10.9, długość ok 80mm + nakrętka samokotrująca + podkładki pod nakrętki(?) i będzie gitarrra dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Od tego czasu Drupi już smaruje śruby przy składaniu ooo bardzo cenna uwaga chyba "liźnięcie" jakimś szmarem nie zaszkodzi, a pomoże przy ewentualnym ponownym demontażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marecki78 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > ekhm ekhm... jesteś pewien? yyyyyyyyyy no raczej tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > yyyyyyyyyy > no raczej tak... błąd A w tym punto mkI jak robiliśmy łożysko mcpersona? Przecież ciąłeś śruby (albo nacinałeś nakretki - nie pamiętam dokłądnie, bo nakrętka lekko się ruszyła, a potem staneła i ani w jedną ani w drugą stronę iść nie chciała (nawet pneumatykiem) a potem jechaliśmy do "kolekcjonera śrub" dopasować coś Przypominasz sobie? To je fiat, tego normalnie nie naprawisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > ooo bardzo cenna uwaga > chyba "liźnięcie" jakimś szmarem nie zaszkodzi, a pomoże przy ewentualnym ponownym demontażu Tylko że po przepchnięciu śrub trzeba oczyścić ze smaru wystający gwint, bo po pierwsze, jeżeli ktoś dokręca kluczem dynamometrycznym to przeciągnie moment, a po drugie nawet nakrętka samohamująca słabiej trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Tylko że po przepchnięciu śrub trzeba oczyścić ze smaru wystający gwint, bo po pierwsze, jeżeli > ktoś dokręca kluczem dynamometrycznym to przeciągnie moment, a po drugie nawet nakrętka > samohamująca słabiej trzyma. Odkręcałem to i przykręcałem miliard razy, zawsze na wyczucie dość mocno i ani się nie odkręciło ani nie przeciągnęło. Niektóre książkowe zasady są po prostu "przeciągnięte" i nie ma co z nimi przesadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.