Skocz do zawartości

X16SZR długo kręci na zimnym


Lukass186

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nagle mojej asterce coś się odwidziało i na zimnym zamiast odpalać po dwóch obrotach rozrusznika teraz o wiele wiele dłużej mieli nim zapali. Dotyczy to odpalania na Pb i LPG. Przy rozgrzanym motorze nie ma problemu. Po odpaleniu wolniej wchodzi na obroty. Wymieniłem świece GM, nic nie pomogło. Kable WN BOSCH 25tyś. nalotu. Jakieś pomysły?

Z góry dzięki i pozdrawiam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że na lpg będzie dłużej kręcił. Napisałem, że na Pb i LPG identycznie długo kręci.

Odłączłyłem aku na całą noc. Bez poprawy.

W którym miejscu znajduje się ten czujnik temperatury dla ECU?

EDIT:

Podłączałem się pod kompa - Uszkodzony obwód wtryskiwacza.

Jadę do fachowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Fachowiec stwierdził, że auto za mało jeździ na benzynie i się "zastało".

Zauważyłem, że jak jeżdżę tylko na benzynie to nie ma problemu z zapalaniem czy to na zimnym czy na ciepłym.

Wystarczy mała runda na LPG i już problem z zapaleniem jak silnik wystygnie.

Dodatkowo parę razy podczas jazdy na LPG i iluś tam przejechanych kilometrach słychać kliknięcie przełączenia się na gaz zlosnik.gif

Nie wiem czy instalacja coś nie miesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko jest z Landirenzo. Jeśli chodzi Ci o model to musiałbym zerknać

Zupełnie nie wiem czy to ma osobny czy wbudowany emulator wtryskiwacza. Musiałbyś prześledzić połączenia między ECU auta (kolor kabla masz na schemacie) a wtryskiwaczem. Gdzieś po drodze będzie miejsce w którym wpięli się gaziarze. Może tam jest gdzieś zonk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u gaziarza dzisiaj. Podregulowali nieco instalację, podpinali się chyba trzema skanerami i wyszło, że lambda umarła. Wymieniona ale mam wrażenie, że nie to jest powodem problemów ze startem. Zobaczę rano przy odpalaniu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem w warsztacie o czymś takim to olali sprawę i kopali gdzie indziej. Sprawdze!

Nie pisałem o tym wcześniej bo nie byłem pewien ale podczas jazdy po przejechanych parunastu km już dawno na LPG zdawało mi się parę razy słyszeć "kliknięcie" przechodzenia na LPG kiedy obroty spadały. Może ten zawór świruje rzeczywiście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wracam jak bumerang zlosnik.gif

Kupiłem nowy reduktor + elektrozawór z filtrem który zamontowany mam na grodzi.

Zacząłem od od wymiany elektrozaworu z filtrem iiii... auto pali od strzału.

Teraz pytanie czy wymieniać też reduktor czy oddać go do sklepu?

Pewnie przy reduktorze też jest elektrozawór strzelony skoro uszkodzony ten z grodzi powodował problemy z zapalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.