Lukass186 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Witam, nagle mojej asterce coś się odwidziało i na zimnym zamiast odpalać po dwóch obrotach rozrusznika teraz o wiele wiele dłużej mieli nim zapali. Dotyczy to odpalania na Pb i LPG. Przy rozgrzanym motorze nie ma problemu. Po odpaleniu wolniej wchodzi na obroty. Wymieniłem świece GM, nic nie pomogło. Kable WN BOSCH 25tyś. nalotu. Jakieś pomysły? Z góry dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Jakieś pomysły? Czujnik temperatury do komputera do sprawdzenie na dzień dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Czujnik temperatury do komputera do sprawdzenie na dzień dobry + wymruganie błędów , ale też uważam że to właśnie czujnik temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Gdyby to był ten czujnik to wywali błąd jak podepnę pod kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Miałem tak jak była zle ustawiona emulacja w komputerze gazowym. Odłącz klemy akumulatora na kilka minut. Jak pomoże to masz rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Gdyby to był ten czujnik to wywali błąd jak podepnę pod kompa? Na zimnym silniku będzie ci pokazywał jakąś dziwną temperaturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 Na LPG to normalne że zimny dłużej odpala. Ja bym sprawdził jeszcze pompkę paliwa. Czujnik temperatury też może szwankować. Zmierz opór zgodnie z info na tej stronie: KLIK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 Wiem, że na lpg będzie dłużej kręcił. Napisałem, że na Pb i LPG identycznie długo kręci. Odłączłyłem aku na całą noc. Bez poprawy. W którym miejscu znajduje się ten czujnik temperatury dla ECU? EDIT: Podłączałem się pod kompa - Uszkodzony obwód wtryskiwacza. Jadę do fachowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Fachowiec stwierdził, że auto za mało jeździ na benzynie i się "zastało". Zauważyłem, że jak jeżdżę tylko na benzynie to nie ma problemu z zapalaniem czy to na zimnym czy na ciepłym. Wystarczy mała runda na LPG i już problem z zapaleniem jak silnik wystygnie. Dodatkowo parę razy podczas jazdy na LPG i iluś tam przejechanych kilometrach słychać kliknięcie przełączenia się na gaz Nie wiem czy instalacja coś nie miesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > Fachowiec stwierdził, że auto za mało jeździ na benzynie i się "zastało". Wtryskiwacz rzadko pada. Już prędzej jest coś z emulacją wtrysku przez instalkę gazową. Jaki masz komputer do gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Wszystko jest z Landirenzo. Jeśli chodzi Ci o model to musiałbym zerknać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2013 > Wszystko jest z Landirenzo. Jeśli chodzi Ci o model to musiałbym zerknać Zupełnie nie wiem czy to ma osobny czy wbudowany emulator wtryskiwacza. Musiałbyś prześledzić połączenia między ECU auta (kolor kabla masz na schemacie) a wtryskiwaczem. Gdzieś po drodze będzie miejsce w którym wpięli się gaziarze. Może tam jest gdzieś zonk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2013 Byłem u gaziarza dzisiaj. Podregulowali nieco instalację, podpinali się chyba trzema skanerami i wyszło, że lambda umarła. Wymieniona ale mam wrażenie, że nie to jest powodem problemów ze startem. Zobaczę rano przy odpalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 No i nie pomogło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Mówiłem w warsztacie o czymś takim to olali sprawę i kopali gdzie indziej. Sprawdze! Nie pisałem o tym wcześniej bo nie byłem pewien ale podczas jazdy po przejechanych parunastu km już dawno na LPG zdawało mi się parę razy słyszeć "kliknięcie" przechodzenia na LPG kiedy obroty spadały. Może ten zawór świruje rzeczywiście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2013 Zrobiem jak mowiles i miales racje Tylko ile ktory elektrozawor bedzie puszczal? Ten przy butli? Czy jest ich wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2013 > ktory elektrozawor bedzie puszczal? Tu chodzi o elektrozawór na parowniku. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 może dzisiaj mi się uda podmienić Wczoraj podmieniłem ten przy filtrze (leżał jakiś stary w garażu) i nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Wracam jak bumerang Kupiłem nowy reduktor + elektrozawór z filtrem który zamontowany mam na grodzi. Zacząłem od od wymiany elektrozaworu z filtrem iiii... auto pali od strzału. Teraz pytanie czy wymieniać też reduktor czy oddać go do sklepu? Pewnie przy reduktorze też jest elektrozawór strzelony skoro uszkodzony ten z grodzi powodował problemy z zapalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.