simek18 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 Kupiłem autko z silnikiem V6, ktoś wyciął katalizatory i wspawał proste rury. Plecionka jest tylko na jednej "nogawicy" "portek", więc kolektory mają kompensację między sobą, ale finalnie cały układ wydechowy od 1 kolektora do ostatniego tłumika jest sztywny. Przyczyną metalicznego brzdęku od 2400 obr/min będzie brak 1 plecionki czy brak katalizatorów i spaliny tak brzęczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Kupiłem autko z silnikiem V6, ktoś wyciął katalizatory i wspawał proste rury. Plecionka jest tylko > na jednej "nogawicy" "portek", więc kolektory mają kompensację między sobą, ale finalnie cały > układ wydechowy od 1 kolektora do ostatniego tłumika jest sztywny. Przyczyną metalicznego > brzdęku od 2400 obr/min będzie brak 1 plecionki czy brak katalizatorów i sprężyny tak brzęczą? brak katów kup jakiś porządny tłumik przelotowy i problem zginie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > brak katów > kup jakiś porządny tłumik przelotowy i problem zginie Jak to tłumik przelotowy? Miejsca jest niewiele, katalizatory były przy samej ramie, musiayby to być małe tłumiki. Jeśli walczyłeś z czym podobnym, może podlinkujesz coś np z allegro? Chodzi o coś takiego? http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-strumienica-50mm-katalizator-ok-i3405392259.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Jak to tłumik przelotowy? Miejsca jest niewiele, katalizatory były przy samej ramie, musiayby to > być małe tłumiki. Jeśli walczyłeś z czym podobnym, może podlinkujesz coś np z allegro? tak walczyłem w civicu po wycięciu katalizatora i zrobieniu przelotu zawsze pojawia się metaliczny dźwięk, rada jest jedna wstawiasz w miejsce kata - bynajmniej u mnie za kolektorem tłumik przelotowy który niweluje te dźwięki jeśli u Ciebie nie ma miejsca tam gdzie były katalizatory to pod podłogę wstaw przelotowy tłumik jeśli masz miejsce edit takie coś może pomóc w 1.5 ale wątpie by pomogło w V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MalibooWLKP Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 BMW R6 pomogła taka strumienica (a w zasadzie dwie bo tam miałem podwójny układ), wcześniej było tak jakby ktoś kijem w wiadro naparzał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > tak walczyłem w civicu > po wycięciu katalizatora i zrobieniu przelotu zawsze pojawia się metaliczny dźwięk, rada jest jedna > wstawiasz w miejsce kata - bynajmniej u mnie za kolektorem tłumik przelotowy który niweluje te > dźwięki > jeśli u Ciebie nie ma miejsca tam gdzie były katalizatory to pod podłogę wstaw przelotowy tłumik > jeśli masz miejsce > edit > takie coś może pomóc w 1.5 ale wątpie by pomogło w V6 A ja mysle, ze pomoze. Silnik to silnik. Kwestia tylko jak duzy powinien byc ten tlumik przelotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > tak walczyłem w civicu > po wycięciu katalizatora i zrobieniu przelotu zawsze pojawia się metaliczny dźwięk, rada jest jedna > wstawiasz w miejsce kata - bynajmniej u mnie za kolektorem tłumik przelotowy który niweluje te > dźwięki > jeśli u Ciebie nie ma miejsca tam gdzie były katalizatory to pod podłogę wstaw przelotowy tłumik > jeśli masz miejsce > edit > takie coś może pomóc w 1.5 ale wątpie by pomogło w V6 Pojemność jest 3.2, katy były 2 więc jest to jakby 1.6 na jeden katalizator. A co ze strumienicami z łuskami, takie mam dostępne w hurtowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 brak katalizatorów i wyrąbane tłumiki końcowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.