Skocz do zawartości

Mini test: Nissan Pulsar/Sylphy/Sentra[...]


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

> Bezapelacyjnie to najgorsze CVT jakim w zyciu jezdzilem...[...]

> Zaczniejmy, od tego, ze auto mialo 3 tygodnie - 6 k km, znaczy jeszcze jak w rental nie za

> bardzo....

> CVT - coz "moj" egzemplarz po kazdym silniejszym nacisninciu gazu lecial do 3,500rpm gdzie mial lag

> gorszy niz turbo...[...], zanim pomyslal, przez ok3 sec i wystrzeliwal do przodu niczym

> rakieta[...]

> Raz o malo nie zostalem wyczyszczony przez Road Train, naprawde mi sie rece ( i nie tylko ) spocily

> - widzac Kenworth w tylnym lusterku

> Z drugiej strony, lekkie operowanie gazem i "normalne" przyspieszenie sprawialo, ze auto bylo

> naprawde ciche. Ba stojac na swiatlach mialo sie wrazenie, ze to ..Hybrid, tak cicho w

> srodku...

Ja mam CVT w Mitsubishi i efekty są podobne do tych co opisujesz, ale nie tak dramatyczne.

Jest opóźnienie w przyśpieszaniu po "pełnym bucie", ale zdecydowanie mniejsze niż w turbodieslu.

Jak już mam sytuację, gdzie na pewno wiem że będę musiał ostro przyśpieszać zaraz, to redukuję sobie biegi łopatkami na kierownicy. Wtedy nie ma już żadnej zwłoki, bo reakcja jest jak w aucie "bez turbo" z ręczną skrzynią biegów. Lepiej się chyba nie da zlosnik.gif

A co do ciszy na postoju to już też o tym pisałem. Słychać auta obok, a nie swoje. Nie wiem czy to przez CVT. Może taka skrzynia utrzymuje niższe obroty silnika? niewiem.gif

W moim tocząc się przez miasto, obroty nigdy nie przekraczają 1500obr/min, zazwyczaj to jest jakieś 1200obr/min zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam CVT w Mitsubishi i efekty są podobne do tych co opisujesz, ale nie tak dramatyczne[...]

Jezdzilem Murano, AFAIK ta sama skrzyniahmm.gif[...], jednak nic takiego nie bylo.niewiem.gif[...]

f_271864625-3557180215.jpeg

nissan-murano-texarkana-tx_43429_M4927_1.jpg

zdecydowanie mniejsze niż w turbodieslu.

Powiem szczerze, i nie wierze, ze to pisze... zastanowilbym sie powaznie nad TD001.gif[...]panic.gif..

> Jak już mam sytuację, gdzie na pewno wiem że będę musiał ostro przyśpieszać zaraz, to redukuję

> sobie biegi łopatkami na kierownicy. Wtedy nie ma już żadnej zwłoki, bo reakcja jest jak w

> aucie "bez turbo" z ręczną skrzynią biegów.

Na to nie wpadlemhmm.gif, ale paddle shifts w Pulsar wersja bieda nie bylozlosnik.gif[...]

Lepiej się chyba nie da

> A co do ciszy na postoju to już też o tym pisałem. Słychać auta obok, a nie swoje. Nie wiem czy to

> przez CVT. Może taka skrzynia utrzymuje niższe obroty silnika?

Teraz sobie przypomnialem, w US ostatnio drive.gif Altimahmm.gif, 2.5l 4 cyl i teraz widze, ze to tez CVT001.gif - znow nie bylo tak jak w Pulsar...

> W moim tocząc się przez miasto, obroty nigdy nie przekraczają 1500obr/min, zazwyczaj to jest jakieś

> 1200obr/min

Moze wiec, taki mi sie egzemplarz trafilniewiem.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.