mokrii Napisano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 > Białe, widoczne w dzień i nierażące nocą, zegary mam w Golfie z 2009 roku. Uważam, że to nic > nowego, ani niezwykłego. > mar00ha bo to nie jest nic nowego nissan ma biale zegary od lat70 pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 > Bezapelacyjnie to najgorsze CVT jakim w zyciu jezdzilem...[...] > Zaczniejmy, od tego, ze auto mialo 3 tygodnie - 6 k km, znaczy jeszcze jak w rental nie za > bardzo.... > CVT - coz "moj" egzemplarz po kazdym silniejszym nacisninciu gazu lecial do 3,500rpm gdzie mial lag > gorszy niz turbo...[...], zanim pomyslal, przez ok3 sec i wystrzeliwal do przodu niczym > rakieta[...] > Raz o malo nie zostalem wyczyszczony przez Road Train, naprawde mi sie rece ( i nie tylko ) spocily > - widzac Kenworth w tylnym lusterku > Z drugiej strony, lekkie operowanie gazem i "normalne" przyspieszenie sprawialo, ze auto bylo > naprawde ciche. Ba stojac na swiatlach mialo sie wrazenie, ze to ..Hybrid, tak cicho w > srodku... Ja mam CVT w Mitsubishi i efekty są podobne do tych co opisujesz, ale nie tak dramatyczne. Jest opóźnienie w przyśpieszaniu po "pełnym bucie", ale zdecydowanie mniejsze niż w turbodieslu. Jak już mam sytuację, gdzie na pewno wiem że będę musiał ostro przyśpieszać zaraz, to redukuję sobie biegi łopatkami na kierownicy. Wtedy nie ma już żadnej zwłoki, bo reakcja jest jak w aucie "bez turbo" z ręczną skrzynią biegów. Lepiej się chyba nie da A co do ciszy na postoju to już też o tym pisałem. Słychać auta obok, a nie swoje. Nie wiem czy to przez CVT. Może taka skrzynia utrzymuje niższe obroty silnika? W moim tocząc się przez miasto, obroty nigdy nie przekraczają 1500obr/min, zazwyczaj to jest jakieś 1200obr/min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 > Ja mam CVT w Mitsubishi i efekty są podobne do tych co opisujesz, ale nie tak dramatyczne[...] Jezdzilem Murano, AFAIK ta sama skrzynia[...], jednak nic takiego nie bylo.[...] zdecydowanie mniejsze niż w turbodieslu. Powiem szczerze, i nie wierze, ze to pisze... zastanowilbym sie powaznie nad TD[...].. > Jak już mam sytuację, gdzie na pewno wiem że będę musiał ostro przyśpieszać zaraz, to redukuję > sobie biegi łopatkami na kierownicy. Wtedy nie ma już żadnej zwłoki, bo reakcja jest jak w > aucie "bez turbo" z ręczną skrzynią biegów. Na to nie wpadlem, ale paddle shifts w Pulsar wersja bieda nie bylo[...] Lepiej się chyba nie da > A co do ciszy na postoju to już też o tym pisałem. Słychać auta obok, a nie swoje. Nie wiem czy to > przez CVT. Może taka skrzynia utrzymuje niższe obroty silnika? Teraz sobie przypomnialem, w US ostatnio Altima, 2.5l 4 cyl i teraz widze, ze to tez CVT - znow nie bylo tak jak w Pulsar... > W moim tocząc się przez miasto, obroty nigdy nie przekraczają 1500obr/min, zazwyczaj to jest jakieś > 1200obr/min Moze wiec, taki mi sie egzemplarz trafil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.