Skocz do zawartości

Nadmuch


gomezzini

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam do Was pytanko. Czy w Waszych Stilakach też tak Wam słabo dmucha nawiew? U mnie przynajmniej wydaje się, że jest coś nie tak. Czasem w innych samochodach jak się da na maksa to prawie głowę urywa a tu coś słabiutko... oslabiony.gifNapiszcie jak to u Was jest, ewentualnie jakieś dobre rady co z tym zrobić. Dzięki za odzew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, mam do Was pytanko. Czy w Waszych Stilakach też tak Wam słabo dmucha nawiew? U mnie

> przynajmniej wydaje się, że jest coś nie tak. Czasem w innych samochodach jak się da na maksa

> to prawie głowę urywa a tu coś słabiutko... Napiszcie jak to u Was jest, ewentualnie jakieś

> dobre rady co z tym zrobić. Dzięki za odzew.

Sprawdź kolego filtr kabiny - co gdzie jak - znajdziesz w ZTS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem.... potem wymieniłem filtr kabinowy i chciało urwać głowę, zacznij od niego waytogo.gif

ps. jeśli nie chcesz super hiper filtra dla alergików itp. za 100zł to dobrze poszukaj.... za pierwszym razem znalazłem tylko takie i zapłaciłem, a że mi na tym nie zależy to teraz kupuje zwykłe bodajże z filtrona niecałe 30zł.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dobra już sobie znalazłem gdzie i jak

W teori jest fajnie, w praktyce tz. *** cię strzeli sciana.gif

Chyba jeszcze gorsze od wymiany żarówki, o ile po 5-ciu razach już jakoś idzie i wiesz jak go zgiąć by nie zagiąć o tyle za pierwszym razem zejdzie Ci z godzinę i go strasznie pogniesz bo sęk w tym że nie da się go wsunąć nie zginając go... no i pamiętaj żeby włożyć go odpowiednią stroną, strzałką go środka kabiny, zwróć uwagę jak jest zamontowany stary.

Aaaa, i jeszcze jeśli masz oryginalną śrubeczkę to zapomnij że znajdziesz pasujący klucz.... trzeba odkręcać kombinerkami, a potem wkręcić coś normalnego, np. wkręta na krzyżaka wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aaaa, i jeszcze jeśli masz oryginalną śrubeczkę to zapomnij że znajdziesz pasujący klucz.... trzeba

> odkręcać kombinerkami, a potem wkręcić coś normalnego, np. wkręta na krzyżaka

Najlepiej nic nie wkręcać, to się samo trzyma wystarczająco dobrze. Zawsze to jeden problem mniej przy następnej wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W teori jest fajnie, w praktyce tz. *** cię strzeli

> Chyba jeszcze gorsze od wymiany żarówki,

imho troszeczkę przesadzasz, filtr wymieniam odkąd mam stilo 5 razy szybciej niż lewą zarowke*

> Aaaa, i jeszcze jeśli masz oryginalną śrubeczkę to zapomnij że znajdziesz pasujący klucz.... trzeba

> odkręcać kombinerkami, a potem wkręcić coś normalnego, np. wkręta na krzyżaka

a po co on tam? ja nie mam nic, wsuwam klapke w prowadnice i już

* żarówka potrafi mi zająć nawet godzinę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Już filtr wymieniony smile.gif Bez problemu, zajęło mi to może 10 minut. Zrobiłem to na orlenie przy okazji odkurzania wink.gif Teraz rzeczywiście jest poprawa, ładnie wieje. Teraz na "2" mam taką moc jak przed wymianą na "4". Dzięki wszystkim za podpowiedzi. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.