Morgan Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 jak w temacie jako, że w chwili obecnej jestem na etapie regeneracji zacisków, a w dalszej części regeneracji układu hamulcowego przyszedł czas na zakup nowych klocków. I tutaj zastanawiam się nad klockami, a dokładnie nad tym które wybrać. Na rynku jest wiele firm oferujących te dobra, a różnica cenowa nie wielka. Zaciski pozostają ori Bosh, tarcze te co mam to chyba TRW I teraz pytanie co wybrać koledzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 Ferodo bier , jak ostatnio zmieniałem klocki pod zacisk brembo ori fiat klocki w abarcie były ferodo made , przynajmniej taki napis był wyżłobiony. W stilonie miałem ferodo i super się sprawowały , a dosyć często 150km/h rozwijałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 no ja jako emeryt nie jeżdżę więc hample muszą być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > no ja jako emeryt nie jeżdżę więc hample muszą być mikoda gt + ate - nie narzekam, tomtom też nie a on to popindala jak przecinak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > mikoda gt + ate - nie narzekam, tomtom też nie a on to popindala jak przecinak Oczywiście po niemieckich autostradach. Tez pomykam po niemieckich autostradach, TRW(tarcze+klocki) sprawdza się znakomicie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 >TRW(tarcze+klocki) sprawdza się znakomicie. Potwierdzam mam cały komplet tarcze/klocki przód tył, hamowanie ok, pylenie w granicach rozsądku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 no właśnie, a jak tutaj z pyleniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > no właśnie, a jak tutaj z pyleniem? ATE to dość twardy klocek, przynajmniej z mojego doświadczenia, i aż tak strasznie nie pylą i z tego co tt mówił, nie kończą się w oczach, ale pylić pylą,bo muszą, wg mnie nie ma źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marey Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Mam na przodzie ATE tarcze i klocki. Jeśli chodzi o pylenie to bardzo minimalne, z tyłu mam kpl. boscha i tam pyli bardzo. Poza tym świetnie hamuje ten zestaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BenY21 Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 TRW(tarcze+klocki) sprawdza się znakomicie. Rowniez polecam a Stilo nie ma lekko poniewaz smiga głownie po autostradach w DE i NL wiec czasem 160-180 to norma ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > TRW(tarcze+klocki) sprawdza się znakomicie. > Rowniez polecam a Stilo nie ma lekko poniewaz smiga głownie po autostradach w DE i NL wiec czasem > 160-180 to norma ... Co do TRW mam zupełnie odmienne zdanie i nikomu ich bym nie polecił. Łatwo je zeszklić i spalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Co do TRW mam zupełnie odmienne zdanie i nikomu ich bym nie polecił. > Łatwo je zeszklić i spalić. A one nadal będą hamować. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nihonjin Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 A z klockami ATE Ceramic miał ktoś jakieś doświadczenia, warto inwestować prawie dwa razy więcej w te klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > A z klockami ATE Ceramic miał ktoś jakieś doświadczenia, warto inwestować prawie dwa razy więcej w > te klocki? W ciężkich audi/bmw się sprawdzały , kolega testował też chyba w stilo , klocek jak klocek , przy za małej tarczy do masy stilona niewiele pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 > A one nadal będą hamować. > Pozdrawiam BAS raczej zwalniać ... zeszklony klocek już traci swoje zdolności W modelach z selespeedem to jeszcze nie taki problem - bo można dać dwie nogi na pedał hamulca (szeroki jak w typowych automatach) i cisnąć w twardy hamulec W tym samym przedziale cenowym można kupić Brembo które są dużo lepsze Przykładowo 3 klocki dla porównania - wszystkie przerobiłem na moim stilo i to są odczucia jako kierowcy bez żadnych testów z czujnikami itp (wszystko z poziomu użytkownika) Klocki TRW Twardy, cichy, pylenie - małe, żywotny, łatwo przegrzewający, szybko się szkli co prowadzi do spalenia hamulca przy długich dohamowaniach (jazda w górach). Klocek Brembo Miękki, cichy, pylenie średnie, żywotość średnia (2klocki na tarczę), przegrzewanie w normie, nie szklący się, nie udało mi się go spalić ale przegrzać tak (też w górach) Klocek EBC zielony (używany teraz) Twardy, głośny, pylenie b.duże, żywotność (nie znana bo ciągle go ścieram), mało skuteczny gdy jest zimny, podwyższona odporność termiczna do 650*C (pamiętajmy, że klocek seryjny ma odporność w okolicy 300-400*C) - nie udało mi się go przegrzać i to jego podstawowy plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 5 Września 2013 Udostępnij Napisano 5 Września 2013 > Tez pomykam po niemieckich autostradach, TRW(tarcze+klocki) sprawdza się znakomicie. ten zestaw jest dobry do miasta nie na "niemieckie" autostrady - bardzo łatwo go przegrzać a przegrzany spowalnia a nie hamuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2013 co masz u siebie założone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 > co masz u siebie założone? właśnie komplet TRW przy awaryjnym hamowaniu z 210+ do 60 hamulce na prawdę zrobiły się słabe i póki nie ostygły to nie odważyłbym się jechać więcej niż 60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 > przy awaryjnym hamowaniu z 210+ do 60 hamulce na prawdę zrobiły się słabe i póki nie ostygły to nie > odważyłbym się jechać więcej niż 60 Dlatego jak potrzebujesz mieć konkretny hebel to się kładzie czterotłok na dużej tarczy a nie gówniane klocki za milion monety które poprawiają samopoczocie i nic poza tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 6 Września 2013 Udostępnij Napisano 6 Września 2013 > Dlatego jak potrzebujesz mieć konkretny hebel to się kładzie czterotłok na dużej tarczy a nie > gówniane klocki za milion monety które poprawiają samopoczocie i nic poza tym Wiem że to jest gówno nie hamulec mimo że mam teoretycznie te "mocne" seryjne 284. Cały czas czekam na jakąś fajną okazje na 4 tłok No chyba że wcześniej TRW już się skończą to na pewno nie będzie hampla serii ponownie. PS. Z reszta jeśli pamietasz to że się Ciebie kiedyś dopytywałem w temacie mocniejszych hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.