Kewin3 Napisano 12 Września 2013 Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Witam Potrzebuje oryginalne wymiary krzywek, wznios i kąt otwarcia. Wałka ssącego i wydechowego najlepiej z P1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2013 Znalazłem: - zaworów ssących 8 mm - zaworów wydechowych 7,5 mm Ale teraz mam pytanie, czy przerobiony wałek ssący z wzniosem 9mm to duzo czy mało ? Spotkała mnie taka sytuacja, oddałem ostatnio głowice, do przerobienia wałki na ostre, dziś ją odebrałem, Ale ze lubie wiedzieć co mam wiec rozebrałem i wyciąłem wałki, okazało sie ze wydechowy jest oryginalny, a ssący własnie odstaje o 1mm wiecej,, ogólnie koleś nabił mnie w butelkę bo umawialiśmy sie na 2 wałki, widocznie myslał ze po co bede rozbierał i zagladał,, mysle ze wiele osób zna ten warsztat... Ale nadal moje pytanie czy ten 1mm to wiele ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ghost991 Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Z tego co kojarzę to wysokość krzywek to 58mm bądź 58,1mm Ważniejszy od wysokości jest kąt otwarcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Znalazłem: > - zaworów ssących 8 mm > - zaworów wydechowych 7,5 mm > Ale teraz mam pytanie, czy przerobiony wałek ssący z wzniosem 9mm to duzo czy mało ? > Spotkała mnie taka sytuacja, oddałem ostatnio głowice, do przerobienia wałki na ostre, dziś ją > odebrałem, Ale ze lubie wiedzieć co mam wiec rozebrałem i wyciąłem wałki, okazało sie ze > wydechowy jest oryginalny, a ssący własnie odstaje o 1mm wiecej,, ogólnie koleś nabił mnie w > butelkę bo umawialiśmy sie na 2 wałki, widocznie myslał ze po co bede rozbierał i zagladał,, > mysle ze wiele osób zna ten warsztat... > Ale nadal moje pytanie czy ten 1mm to wiele ? do jakiejkolwiek oceny przydałoby sie jeszcze porownac katy otwarcia i zamkniecia zaworow i przebieg krzywki, sam wznios to niewiele informacji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Nie bardzo wiem jak sprawdzić kąty, ale czy jest sens nontować ostry wałek ssący a wydech zostawić oryginalny,,, pomijając to ze umówiłem sie na 2 wałki rajdowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Nie bardzo wiem jak sprawdzić kąty, ale czy jest sens nontować ostry wałek ssący a wydech zostawić > oryginalny,,, pomijając to ze umówiłem sie na 2 wałki rajdowe. problem polega na tym ze nie wiesz czy on jest oryginalny skoro nie znasz poprzedniej i obecnej charakterystyki krzywki.... może (zapewne) jest zmieniona pomimo ze wznios został taki sam - sugeruje zeby najpierw posprawdzac co sie da a potem dopiero sie zastanawiac czy ktos cie oszukal lub cos w tym stylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Nie bardzo wiem jak sprawdzić kąty, ale czy jest sens nontować ostry wałek ssący a wydech zostawić > oryginalny,,, pomijając to ze umówiłem sie na 2 wałki rajdowe. moezyles wogole te walki przed oddaniem do zakladu?? ja kupilem glowice uzywke i okazuje sie ze okolo 20% krzywek jest powycieranych (niektore ponad 1 mm), pomierz wszystkie wzniosy, jesli sa rowne z bardzo duzo dokladnoscia to ja bym obstawial ze jednak ktos zrobil robote a nie oszukal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Oczywiście ze wymierzyłem, wałek wydechowy ma oryginalne wymiary 7,5 mm, ale to szczegół.. na ssącym ewidentnie widać ze było na spawywane i szlifowane, wyglada to n iechlujnie, a wydechowy jest idealny. Jutro postaram sie pokazać foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Oczywiście ze wymierzyłem, wałek wydechowy ma oryginalne wymiary 7,5 mm, ale to szczegół.. na > ssącym ewidentnie widać ze było na spawywane i szlifowane, wyglada to n iechlujnie, a > wydechowy jest idealny. Jutro postaram sie pokazać foty. może wydechowy został oszlifowany??? zeby to sprawdzic trzebaby zmierzyc wznios krzywki i sr walka w miejscu krzywki i porownac do seryjnych wartosci, jesli jest mniej to został oszlifowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin3 Napisano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > może wydechowy został oszlifowany??? > zeby to sprawdzic trzebaby zmierzyc wznios krzywki i sr walka w miejscu krzywki i porownac do > seryjnych wartosci, jesli jest mniej to został oszlifowany... No pisałem przecież ze to sprawdziłem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > No pisałem przecież ze to sprawdziłem! w takim razie najprosciej chyba skontaktowac sie z wykonawca uslugi i zapytac o szczegoly daj znac co i jak bo sam bede walki "tjunował" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.