Skocz do zawartości

Wałki do 1.2 16v


Kewin3

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem:

- zaworów ssących 8 mm

- zaworów wydechowych 7,5 mm

Ale teraz mam pytanie, czy przerobiony wałek ssący z wzniosem 9mm to duzo czy mało ?

Spotkała mnie taka sytuacja, oddałem ostatnio głowice, do przerobienia wałki na ostre, dziś ją odebrałem, Ale ze lubie wiedzieć co mam wiec rozebrałem i wyciąłem wałki, okazało sie ze wydechowy jest oryginalny, a ssący własnie odstaje o 1mm wiecej,, ogólnie koleś nabił mnie w butelkę bo umawialiśmy sie na 2 wałki, widocznie myslał ze po co bede rozbierał i zagladał,, mysle ze wiele osób zna ten warsztat...

Ale nadal moje pytanie czy ten 1mm to wiele ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znalazłem:

> - zaworów ssących 8 mm

> - zaworów wydechowych 7,5 mm

> Ale teraz mam pytanie, czy przerobiony wałek ssący z wzniosem 9mm to duzo czy mało ?

> Spotkała mnie taka sytuacja, oddałem ostatnio głowice, do przerobienia wałki na ostre, dziś ją

> odebrałem, Ale ze lubie wiedzieć co mam wiec rozebrałem i wyciąłem wałki, okazało sie ze

> wydechowy jest oryginalny, a ssący własnie odstaje o 1mm wiecej,, ogólnie koleś nabił mnie w

> butelkę bo umawialiśmy sie na 2 wałki, widocznie myslał ze po co bede rozbierał i zagladał,,

> mysle ze wiele osób zna ten warsztat...

> Ale nadal moje pytanie czy ten 1mm to wiele ?

do jakiejkolwiek oceny przydałoby sie jeszcze porownac katy otwarcia i zamkniecia zaworow i przebieg krzywki, sam wznios to niewiele informacji....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie bardzo wiem jak sprawdzić kąty, ale czy jest sens nontować ostry wałek ssący a wydech zostawić

> oryginalny,,, pomijając to ze umówiłem sie na 2 wałki rajdowe.

problem polega na tym ze nie wiesz czy on jest oryginalny skoro nie znasz poprzedniej i obecnej charakterystyki krzywki.... może (zapewne) jest zmieniona pomimo ze wznios został taki sam - sugeruje zeby najpierw posprawdzac co sie da a potem dopiero sie zastanawiac czy ktos cie oszukal lub cos w tym stylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie bardzo wiem jak sprawdzić kąty, ale czy jest sens nontować ostry wałek ssący a wydech zostawić

> oryginalny,,, pomijając to ze umówiłem sie na 2 wałki rajdowe.

moezyles wogole te walki przed oddaniem do zakladu??

ja kupilem glowice uzywke i okazuje sie ze okolo 20% krzywek jest powycieranych (niektore ponad 1 mm), pomierz wszystkie wzniosy, jesli sa rowne z bardzo duzo dokladnoscia to ja bym obstawial ze jednak ktos zrobil robote a nie oszukal smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście ze wymierzyłem, wałek wydechowy ma oryginalne wymiary 7,5 mm, ale to szczegół.. na

> ssącym ewidentnie widać ze było na spawywane i szlifowane, wyglada to n iechlujnie, a

> wydechowy jest idealny. Jutro postaram sie pokazać foty.

może wydechowy został oszlifowany???

zeby to sprawdzic trzebaby zmierzyc wznios krzywki i sr walka w miejscu krzywki i porownac do seryjnych wartosci, jesli jest mniej to został oszlifowany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.