Olleo Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Przymierzam sie, zeby obejrzec ten egzemplarz: http://otomoto.pl/citroen-c5-lpg-zarejstrowany-w-pl-okazja-C30590360.html z daleka (tj. ze zdjec) wyglada fajnie, ale zastanawiam sie, co za mina w tej cenie moze mnie czekac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Przymierzam sie, zeby obejrzec ten egzemplarz: > http://otomoto.pl/citroen-c5-lpg-zarejstrowany-w-pl-okazja-C30590360.html > z daleka (tj. ze zdjec) wyglada fajnie, ale zastanawiam sie, co za mina w tej cenie moze mnie > czekac. Chyba wszystko. Wątpię w przebieg, wątpię, aby wszystko było na tip top, bo kto by inwestował kasę w stare padło i je za takie pieniądze sprzedawał. Oczywiście mogę być w błędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Chyba wszystko. Wątpię w przebieg, wątpię, aby wszystko było na tip top, bo kto by inwestował kasę > w stare padło i je za takie pieniądze sprzedawał. > Oczywiście mogę być w błędzie Wiesz co? Walę przebieg. Pytanie, ile trzeba włożyć, żeby sobie spokojnie pomykać jakies 3-4 lata, czyli maks 30-40kkm? Mam tutaj taki drugi kwiatek - bardzo tani 406: http://otomoto.pl/peugeot-406-break-2-0-16v-97-C30588443.html Już podwyższyłem budżet do 15-16k i szukam C5, Mondeo, Volvo V70 II itp., a tu takie tanioszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Wiesz co? Walę przebieg. Pytanie, ile trzeba włożyć, żeby sobie spokojnie pomykać jakies 3-4 lata, > czyli maks 30-40kkm? Pewnie zawias hydro- co tam jest..pompa, sfery.. Ciekawe jak z elektroniką? > Mam tutaj taki drugi kwiatek - bardzo tani 406: > http://otomoto.pl/peugeot-406-break-2-0-16v-97-C30588443.html > Już podwyższyłem budżet do 15-16k i szukam C5, Mondeo, Volvo V70 II itp., a tu takie tanioszki. Pewnie długa droga przed Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Pewnie zawias hydro- co tam jest..pompa, sfery.. No wlasnie jak to sprawdzic? Z silnikiem, skrzynia, zawieszeniem itp. sobie radze, ale tego to nie znam. Nawet mimo tego, ze w Forku mam samopoziomujace z tylu. > Ciekawe jak z elektroniką? To akurat idzie sprawdzic najlatwiej - dziala, to dziala. > Pewnie długa droga przed Tobą Tzn.? To ma byc autko dla zony, ktore mam doprowadzic do takiego stanu, zeby sie nie bac wybrac na dluzszy urlop cala rodzina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 niestety ale C5 są warte tyle ile są nie ma na nich chętnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > niestety ale C5 są warte tyle ile są nie ma na nich chętnych Czyli warto popatrzec? Ja sie nie boje eksperymentow - swiadczy o tym Forek z wiskoza za 2400 i amorami tylnymi 1500zl/szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pi0trek Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > niestety ale C5 są warte tyle ile są nie ma na nich chętnych tanizna w porównaniu do malutkiego Clio w podobnym roczniku co wisi na giełdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > tanizna w porównaniu do malutkiego Clio w podobnym roczniku co wisi na giełdzie Ano tanizna, dlatego pytam. W przypadku takich starych aut rozne fenomeny zachodza. Rozmiar moze byc np. wada, tak samo, jak hydrauliczne zawieszenie. Oczywiscie nie probuje w ten sposob upsprawiedliwiac niskiej ceny. Bardziej mnie interesuje, czy moze ona wynikac ze stosunkowo wysokiej ceny koniecznej naprawy, acz w bewzglednie niewysokiej wartosci - co np. kosztuje 2-3 tys. wzgledem wartosci samochodu rzedu 10tys, to duzo, ale bewzglednie to nie jest duza kwota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Czyli warto popatrzec? > Ja sie nie boje eksperymentow - swiadczy o tym Forek z wiskoza za 2400 i amorami tylnymi 1500zl/szt tak naprawdę zawieszenie jest najbardziej trwałe. Za to: - tylne zaciski aluminiowe i trzymanie klocków dramat w większości przypadków trzeba rzeźbić - wahacze tylne i ich łożyskowanie - elektronika ogólnie pojęta - przednie zaciski razem z hamulcem ręcznym. Jak klocki wymienia "domokrążca" to może zrobić sobie kuku - niestety silniki benzynowe lubią brać olej ...... i inne niuanse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > tak naprawdę zawieszenie jest najbardziej trwałe. > Za to: > - tylne zaciski aluminiowe i trzymanie klocków dramat w większości przypadków trzeba rzeźbić > - wahacze tylne i ich łożyskowanie > - elektronika ogólnie pojęta > - przednie zaciski razem z hamulcem ręcznym. Jak klocki wymienia "domokrążca" to może zrobić sobie > kuku > - niestety silniki benzynowe lubią brać olej ...... > i inne niuanse ok. wazne sa dwie kwestie: - jak to sprawdzic - ile kosztuje Elektronike, hamulce itp. latwo sprawdzic. Reszta chyba nie kosztuje niebotycznych pieniedzy (do Subaru nic kosztuje 100zl, do Skody itp. 5zl). Jak sprawdzic te najdrozsze rzeczy ( w tym hydraulike)? Najwazniejsze, zeby najdrozsze rzeczy i blacharke mial w porzadku oraz (to juz dla mnie personalnie) zeby nie musial spedzic 2 miesiace u mechanika na wstepie. p.s. silnika, o ile nie dymi na niebiesko, raczej nie bede mogl sprawdzic, ale to dotyczy kazdej marki i kazdego modelu. C5 2.0 mialy aluminiowe glowice, albo miekkie zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 było o C5 na francowatych wiele razy, sam pisałem sporo, poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quattroporte Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Już podwyższyłem budżet do 15-16k i szukam C5, Mondeo, Volvo V70 II itp., a tu takie tanioszki. Laguna IIphII 2.0 ewentualnie 2.0T ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > No wlasnie jak to sprawdzic? Z silnikiem, skrzynia, zawieszeniem itp. sobie radze, ale tego to nie > znam. Nawet mimo tego, ze w Forku mam samopoziomujace z tylu. > To akurat idzie sprawdzic najlatwiej - dziala, to dziala. > Tzn.? To ma byc autko dla zony, ktore mam doprowadzic do takiego stanu, zeby sie nie bac wybrac na > dluzszy urlop cala rodzina. Ja się nie znasz na hydro sam nie sprawdzisz nic, poszukaj kogoś z okolicy kto Ci to oblooka wstępnie wejdź na Klub Cytrynki i zadaj pytanie w dziale C5 ciekawe po co ktoś nakleił to coś w miejscu gdzie zazwyczaj jest poduszka pasażera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Ja się nie znasz na hydro sam nie sprawdzisz nic, poszukaj kogoś z okolicy kto Ci to oblooka > wstępnie > wejdź na Klub Cytrynki i zadaj pytanie w dziale C5 > ciekawe po co ktoś nakleił to coś w miejscu gdzie zazwyczaj jest poduszka pasażera ? a wiesz, ze nawet tego nie zauwazylem. Dzwonilem do wlasciciela. Twierdzi, ze poprzedni wlasciciel przykleil sobie cos jakims klejem, ktory wzarl sie w deske rozdzielcza i nie szlo tego usunac. Mowi, ze zagladal, czy poduszka jest na miejscu i jest obecna, a na blacharce nie widzi, zeby byl jakis wypadek, czy stluczka. Procz tego mowi, ze na gazie gasnie czasem, jak sie zatrzymuje (dziwne... sekwencja?) i zapala sie wtedy check engine. Z elektryki nie dzialaja tylko czujniki cofania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quattroporte Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 W takim razie nadal jesteś chętny na zakup auta i ewentualne szukanie przyczyny tej dolegliwości? Ja bym chyba odpuścił. Ale z 2 strony cena ciekawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 i w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy podwoić lub potroić wartość zakupową ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > tanizna w porównaniu do malutkiego Clio w podobnym roczniku co wisi na giełdzie Nikt nie sprzedaje zadbanego poniżej ceny rynkowej, bo po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Nikt nie sprzedaje zadbanego poniżej ceny rynkowej, bo po co? baaaa sprawnego, bo zadbane są w cenach dużo wyższych niż średnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnik23 Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 Mocno tani,swojego kupowałem w styczniu i zapłaciłem 10500zł.Miał zrobiony przegląd wymieniony rozrząd,akumulator sprawdzona klime i nowe opony zimowe.Dodatkowo opony letnie.Rocznik 2003 środek roku srebrny rejestracja krajowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Mocno tani,swojego kupowałem w styczniu i zapłaciłem 10500zł.Miał zrobiony przegląd wymieniony > rozrząd,akumulator sprawdzona klime i nowe opony zimowe.Dodatkowo opony letnie.Rocznik 2003 > środek roku srebrny rejestracja krajowa. Dałeś względnie normalną cenę jak za ten rocznik, jeśli auto we względnie dobrym stanie to niedużo $$$. Odnośnie ogłoszenia. Stary C5 jest dość specyficznym autem, w którym łatwo mogę sobie wyobrazić ukryte koszty pozakupowe 5-6k, czyli na poziomie 50% ceny. Choć ten z ogłoszenia jest hmmm......frapujący bo na tych fotkach z ogłoszenia wygląda dość uczciwie, trzeba by go prześwietlić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnik23 Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Kiedy szukałem swego wieloryba to za auto wyglądające na fotkach rozsądnie należało dać ok 11-12k zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 Nie tak dawno w mojej okolicy stał C8 w dieslu,z wymienioną skrzynią biegów z 2008r za 14kpln(do negocjacji) + opłaty. Potem było 12kpln i nie wiem co dalej bo nie jeżdżę już tamtędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodomela Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > Przymierzam sie, niestety dla sprzedających/ na szczęście dla kupujących C5 są tanie. Ludzie boją się zawieszenia hydraulicznego. Zawieszenia nie ma się co bać jak kupujesz sprawne. w tym egzemplarzu stawiał bym na elektrykę, np. tylna wycieraczka, szyba Dziwne/śmieszne jest obklejenie deski matą antypoślizgową.... szczególnie po stronie pasażera tam gdzie jest podusia. generalnie gdybym szukał to bym oglądnął, pod warunkiem że nie musiał bym jechać dalej niż 40 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wald0 Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 > tak naprawdę zawieszenie jest najbardziej trwałe. To prawda, jest trwałe. Dziwne, w ogłoszeniu pisze o wymianie płyny hydraulicznego. Zasadniczo LDS-u się nie wymienia. Ciekawostka: jak kupiłem swojego to od razu nabyłem LDS na dolewki, po 1,5 roku od kupienia i 25.000 km nie było ani razu potrzeby dolewać Gruchy też są trwałe, przepaść w porównaniu nawet do Xantii - nie ma zjawiska ubywania azotu. Jeździsz na fabrycznych wiele wiele lat bez ruszania. > Za to: > - tylne zaciski aluminiowe i trzymanie klocków dramat w większości przypadków trzeba rzeźbić Dramat jeśli idzie o konstruktora (dobór materiałów) Natomiast wyprostowanie tej przypadłości nie jest trudne ani drogie - jako amator ogarnąłem tylne zaciski w parę godzin. > - wahacze tylne i ich łożyskowanie No właśnie. Po x-set tys. kilometrów leci łożyskowanie tylnych wahaczy. Niestety parę-set (od 400 w górę, za 400 mało kto zrobi) złotych jednorazowego wydatku. Dłuższa jazda na trzeszczącym zawiasie grozi wymianą wahaczy Z drugiej strony w innych konstrukcjach jest wymiana silentblocków x razy częściej. Wychodzi na to samo, ale wiadomo, że jak komuś padną te łożyska to może puszczać auto na rynek a nie robić. > - elektronika ogólnie pojęta Wg mnie nie ma tragedii w ogólności. W klimie automatycznej motoreduktory (nie wiem, mam ręczną) w kombi tylna szyba (nie wiem mam hatchbacka) Tragedią jest przełącznik zespolony (zresztą w XP zdaje się taki sam) > - przednie zaciski razem z hamulcem ręcznym. Jak klocki wymienia "domokrążca" to może zrobić sobie > kuku Oprócz zacisków ręczny może nie odbijać z powodu prowadnic i linek ręcznego. Naczytałem się że wymiana tego to wielka batalia, w rzeczywistości okazało się bardzo łatwe (po lekkim opuszczeniu wydechu). Zaznaczam że znów być może dzięki temu że mam słabą wersję 1.8 (bez Hydractive 3+) > - niestety silniki benzynowe lubią brać olej ...... Potwierdzam. Mój bierze ogromnie dużo. Zresztą byłem u Ciebie rok temu na pomiarze kompresji i rozważałem wymianę pierścieni i regenerację głowicy. Jednak jeżdżę i dolewam (promocje na olej bywają w Selgrosie czy innej biedronce ) ale może temat wróci. > i inne niuanse Urywają się czasem klamki wewnętrzne (wymiana bardzo łatwa) Korozja tylnej klapy w okolicach tablicy rej. pewna. Ale poza tym nierdzewny. Co do tego ogłoszenia: cena jest niska więc super stanu się nie spodziewam. Z drugiej strony zaniedbaluchy też są oferowane po wyższych cenach. Jeżeli buda zdrowa, to brałbym chyba najtańszy i za parę tysięcy powymieniał to co niedomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.