Complit100 Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Witajcie Mam problem z "rosnącym" płynem w zbiorniku oraz puszczaniu pary z odpowietrznika w silniku 1.1 SPI. Przed wymianą uszczelki, paska, termostatu i pompy wody nic takiego się nie działo. Układ odpowietrzam ale co jakiś czas(kilka minut) płyn nagle zaczyna gwałtownie się podnosić i nie chce opaść a z odpowietrznika zaczyna buchać para. W większości przypadków zbiega się to z uruchomieniem dmuchawy na chłodnicy. Płyn dochodzi do nagrzewnicy więc nie mam już pomysłów. Mieszkam w UK i tu nie ma szans na dobrego mechanika. Tylko by kazali auto wymienić bo problem za duży. Proszę o jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 a co z olejem? Płyn czasem nie zawiera śladów oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 Odpowietrzałeś obydwa odpowietrzniki?? Zalatuje mi to jednak zapowietrzonym układem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 A ja bym obstawiał uszkodzony termostat. Kilka razy zamontowałem nowy i niestety było podobnie, więc najzwyczajniej wyrwałem mu flaki i po problemie. A jeśli rzeczywiście musi być to niech będzie orginał MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Complit100 Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Odpowietrzone kilkanaście razy. Bawię się z tym już 5 tygodni i poległem. Termostat nowy i sprawdzony przed zamontowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 odpowietrza sie układ na zimno, więc jak go odpowietrzysz i później tak jak piszesz po włączeniu się wentyla podnosi ci się poziom płynu w zbiorniku - no to co z tego? Zawsze przy zwiększeniu temperatury zwieksza sie objętość. dopóki nie wychodzi ze zbiornika jest ok. A jak wychodzi to podmień korek. A może płyn chłodzący to jakaś lipa? Kiedyś widziałem asów którzy zalali płynem do spryskiwaczy układ chłodzenia ale się działo, nie do odpowietrzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joker Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 A jeśli rzeczywiście musi być to niech > będzie orginał MM oryginał to w spi był produkcji BEHR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Complit100 Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > odpowietrza sie układ na zimno, więc jak go odpowietrzysz i później tak jak piszesz po włączeniu > się wentyla podnosi ci się poziom płynu w zbiorniku - no to co z tego? Zawsze przy zwiększeniu > temperatury zwieksza sie objętość. dopóki nie wychodzi ze zbiornika jest ok. A jak wychodzi to > podmień korek. A może płyn chłodzący to jakaś lipa? Kiedyś widziałem asów którzy zalali > płynem do spryskiwaczy układ chłodzenia ale się działo, nie do odpowietrzenia Podnoszenie się płynu to nie kilka cm. Tylko ze stanu min zaczyna wylewać ze zbiornika a z wężą po lewej stronie do odpowietrzania idzie para pod dciśnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Uszczelke robiles sam czy mechanik z UK? Nie czuc spalin ze zbiorniczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.