Skocz do zawartości

auto do 20tys. jezdzace ponizej 9s do setki


Cezarek

Rekomendowane odpowiedzi

> a diesle 2.0d jak sie sprawuja awaryjnosc spalanie i czy podatne na wirusy..

Odpuść sobie 2,0d bo nie jest to wybitnie udana jednostka,padają turbiny i ww. klapki,którymi trzeba zająć się za wczasu. ok.gifJa na Twoim miejscu szukałbym 3,0d 184kM gdzie jeszcze nie ma ww. klapek w kolektorze ssącym,a turbina w aucie prawidłowo eksploatowanym spokojnie trzyma się w serii do jakiś 300tys km przebiegu. ok.gif Tylko przy założeniu 20kplnów musiałbyś szukać polifta,ale w nadwoziu touring.Sedany są wyraźnie droższe co wynika z faktu,iż młodzież z obrzeży miast przesiada się na nie z Golfów tdi oraz E36. grinser006.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakos chyba boje sie pojemnosci 3.0 bo nie wydaje mi sie tanie w naprawach i spalanie i wogole..

> ale moze to tylko moje leki

moj szef to ma w swoim e39 3.0d... najechane ma 500+ tys. km! ale fakt, jak cos sie sypnie, to po kieszeni ciągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakos chyba boje sie pojemnosci 3.0 bo nie wydaje mi sie tanie w naprawach i spalanie i wogole..

> ale moze to tylko moje leki

Koszt napraw jest zbliżony jak nie mniejszy niż 2,0d 150kM bo silnik jest niezawodny,nie bez powodu kilka razy pod rząd wygrywał w konkurencji engine of the year w kategorii silników wysokoprężnych. ok.gifCo do spalania to cóż,jak ma jechać energicznie i miasto 100% to trzeba liczyć te 10l na 100km,ale po trasie wynik 6,5l/100km jest niczym niezwykłym,a poniżej 6l zejść to nie problem. shocked.gifzlosnik.gifImmo kultura pracy tego silnika bije na głowę niektóre silniki benzynowe 4-cylindrowe. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koszt napraw jest zbliżony jak nie mniejszy niż 2,0d 150kM bo silnik jest niezawodny,nie bez powodu

> kilka razy pod rząd wygrywał w konkurencji engine of the year w kategorii silników

> wysokoprężnych. Co do spalania to cóż,jak ma jechać energicznie i miasto 100% to trzeba liczyć

> te 10l na 100km,ale po trasie wynik 6,5l/100km jest niczym niezwykłym,a poniżej 6l zejść to

> nie problem. Immo kultura pracy tego silnika bije na głowę niektóre silniki benzynowe

> 4-cylindrowe.

nie przesadzaj smile.gif to R6 to faktycnzie chodzi ładniej niż R4. ale to nadal klekot... urok tego silnika jest stąd, że jest montowany w autach, w których nie oszczędza się na wygłuszeniu wnętrza smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alfa Romeo 2.5/3.0 V6. Nie słuchaj głupot, że się psuje. Miałem 156 2.5 i śmiało polecam. Z wad można wymienić: rdzę (szukaj zdrowej i zabezpiecz przed zimą), nietrwałe przednie zawieszenie (zrobisz dobrze i masz spokój), spory apetyt na paliwo (moja chlała 15-17 litrów gazu w mieście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.