Prozaq Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > a diesle 2.0d jak sie sprawuja awaryjnosc spalanie i czy podatne na wirusy.. Odpuść sobie 2,0d bo nie jest to wybitnie udana jednostka,padają turbiny i ww. klapki,którymi trzeba zająć się za wczasu. Ja na Twoim miejscu szukałbym 3,0d 184kM gdzie jeszcze nie ma ww. klapek w kolektorze ssącym,a turbina w aucie prawidłowo eksploatowanym spokojnie trzyma się w serii do jakiś 300tys km przebiegu. Tylko przy założeniu 20kplnów musiałbyś szukać polifta,ale w nadwoziu touring.Sedany są wyraźnie droższe co wynika z faktu,iż młodzież z obrzeży miast przesiada się na nie z Golfów tdi oraz E36. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 jakos chyba boje sie pojemnosci 3.0 bo nie wydaje mi sie tanie w naprawach i spalanie i wogole.. ale moze to tylko moje leki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > jakos chyba boje sie pojemnosci 3.0 bo nie wydaje mi sie tanie w naprawach i spalanie i wogole.. > ale moze to tylko moje leki moj szef to ma w swoim e39 3.0d... najechane ma 500+ tys. km! ale fakt, jak cos sie sypnie, to po kieszeni ciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > jakos chyba boje sie pojemnosci 3.0 bo nie wydaje mi sie tanie w naprawach i spalanie i wogole.. > ale moze to tylko moje leki Koszt napraw jest zbliżony jak nie mniejszy niż 2,0d 150kM bo silnik jest niezawodny,nie bez powodu kilka razy pod rząd wygrywał w konkurencji engine of the year w kategorii silników wysokoprężnych. Co do spalania to cóż,jak ma jechać energicznie i miasto 100% to trzeba liczyć te 10l na 100km,ale po trasie wynik 6,5l/100km jest niczym niezwykłym,a poniżej 6l zejść to nie problem. Immo kultura pracy tego silnika bije na głowę niektóre silniki benzynowe 4-cylindrowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Koszt napraw jest zbliżony jak nie mniejszy niż 2,0d 150kM bo silnik jest niezawodny,nie bez powodu > kilka razy pod rząd wygrywał w konkurencji engine of the year w kategorii silników > wysokoprężnych. Co do spalania to cóż,jak ma jechać energicznie i miasto 100% to trzeba liczyć > te 10l na 100km,ale po trasie wynik 6,5l/100km jest niczym niezwykłym,a poniżej 6l zejść to > nie problem. Immo kultura pracy tego silnika bije na głowę niektóre silniki benzynowe > 4-cylindrowe. nie przesadzaj to R6 to faktycnzie chodzi ładniej niż R4. ale to nadal klekot... urok tego silnika jest stąd, że jest montowany w autach, w których nie oszczędza się na wygłuszeniu wnętrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 a opel astra H z silnikiem 1.9cdti 150 koni.. albo 2.0turbo benzyna 170,200konna.. warto brac ja pod uwage i czy sie gazuja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 jeszcze jedne auto ktore miesci sie w kryteriach mondeo mkIII 2.5 jak to znosi gaz jakies typowe usterki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > jeszcze jedne auto ktore miesci sie w kryteriach mondeo mkIII 2.5 jak to znosi gaz jakies typowe > usterki.. To już lepiej ST220,lepiej wyposażone,ale potrzebujesz na zadbany egzemplarz nieco więcej niż 20kplnów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > a opel astra H z silnikiem 1.9cdti 150 koni.. Przeciez to silnik od Fiata, a tego nie chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Alfa Romeo 2.5/3.0 V6. Nie słuchaj głupot, że się psuje. Miałem 156 2.5 i śmiało polecam. Z wad można wymienić: rdzę (szukaj zdrowej i zabezpiecz przed zimą), nietrwałe przednie zawieszenie (zrobisz dobrze i masz spokój), spory apetyt na paliwo (moja chlała 15-17 litrów gazu w mieście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cezarek Napisano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2013 no o silnikach zlego slowa nie powiem.. ale calosc jako samochod do mnie nie przemawia tak pozatym najrosadniej w tych pieniadzach chyba wychodzi szukac leona albo octavi rs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.