Skocz do zawartości

Loose Connection - który to główny przekaźnik do komp.


akapap

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

1.9 jtd 115

przeczyściłem masę, aku nowe. Błędy w kompie różne...

Ostatnio po przejechaniu 10km nie mogłem go odpalić. Dopiero po odczekaniu 20 minut poszedł. Niem czy iść w stronę czujnika wału, auto w sumie nie było rozgrzane...

Gdzieś zaczytałem, że może to główny przekaźnik od kompa. W schematach po necie nie ma czegoś takiego. Przy kompie są 3 czerwony po 30A (chyba) i jeden czarny 50A. Pewnie to ostatni, tyle że gdzieś napisane było że to jest przekaźnik od wyposażenia....

Z góry dzięki za sugestie, już tracę cierpliwość do tego auta.

W bardzo krótkim okresie czasu padła przepływka, loose connection, a teraz jeszcze świece żarowe. A może coś jest nie tak z napięciem, że te elementy padają jak kawka?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej,

> 1.9 jtd 115

> przeczyściłem masę, aku nowe. Błędy w kompie różne...

> Ostatnio po przejechaniu 10km nie mogłem go odpalić. Dopiero po odczekaniu 20 minut poszedł. Niem

> czy iść w stronę czujnika wału, auto w sumie nie było rozgrzane...

> Gdzieś zaczytałem, że może to główny przekaźnik od kompa. W schematach po necie nie ma czegoś

> takiego. Przy kompie są 3 czerwony po 30A (chyba) i jeden czarny 50A. Pewnie to ostatni, tyle

> że gdzieś napisane było że to jest przekaźnik od wyposażenia....

> Z góry dzięki za sugestie, już tracę cierpliwość do tego auta.

> W bardzo krótkim okresie czasu padła przepływka, loose connection, a teraz jeszcze świece żarowe. A

> może coś jest nie tak z napięciem, że te elementy padają jak kawka?

> Pozdrawiam.

Czerwone to 30A, czarne 20A.

R10 lub R11 30Amerowy to przekaźnik tylko rozrusznika (nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie który to nie mając samochodu pod ręką)

przemień przekaźniki - w ten sposób wykluczysz problem z przekaźnika.

287214571-aaaaa.jpg

post-120396-14352521822696_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej,

> 1.9 jtd 115

> przeczyściłem masę, aku nowe. Błędy w kompie różne...

> Ostatnio po przejechaniu 10km nie mogłem go odpalić. Dopiero po odczekaniu 20 minut poszedł. Niem

> czy iść w stronę czujnika wału, auto w sumie nie było rozgrzane...

> Gdzieś zaczytałem, że może to główny przekaźnik od kompa. W schematach po necie nie ma czegoś

> takiego. Przy kompie są 3 czerwony po 30A (chyba) i jeden czarny 50A. Pewnie to ostatni, tyle

> że gdzieś napisane było że to jest przekaźnik od wyposażenia....

> Z góry dzięki za sugestie, już tracę cierpliwość do tego auta.

> W bardzo krótkim okresie czasu padła przepływka, loose connection, a teraz jeszcze świece żarowe. A

> może coś jest nie tak z napięciem, że te elementy padają jak kawka?

> Pozdrawiam.

Ja miałem czasami problemy z odpalaniem, jak mi zaśniedziała skrzynka bezpieczników, ta w komorze silnika. Pojawiały się też jakieś bzdurne błędy. Po rozebrani skrzynki na części pierwsze i dokładnym wyczyszczeniu jak ręką odjął :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.