Skocz do zawartości

P807/C8/Phedra/Ulysse/Renault Espace?


MAKO

Rekomendowane odpowiedzi

Zadano mi pytanie - który z powyższych samochodów bym wybrał i dlaczego... Rozważane są wersje z silnikami benzynowymi P/Cytryna 2.0 lub 3.0 a Renault 2.0T (bez T chyba nie było). Roczniki od 2006 w górę. Czy ktoś z Was jeździł/jeździ takowym pojazdem i może podzielić się wrażeniami z jazdy i obsługi - byłoby to wielce pomocne. Sam miałem okazję pojeździć trochę C8 2.0 i 3.0 i muszę przyznać, że komfort jest na bardzo przyzwoitym poziomie z małym ale. Oba autka miały skrzynię automatyczną i w obu przeszkadzało mi to, że najwyższy bieg to 4 a dodatkowo 2.0 generalnie nie przyspieszał tylko nabierał prędkości oslabiony.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadano mi pytanie - który z powyższych samochodów bym wybrał i dlaczego... Rozważane są wersje z

> silnikami benzynowymi P/Cytryna 2.0 lub 3.0 a Renault 2.0T (bez T chyba nie było). Roczniki od

> 2006 w górę. Czy ktoś z Was jeździł/jeździ takowym pojazdem i może podzielić się wrażeniami z

> jazdy i obsługi - byłoby to wielce pomocne. Sam miałem okazję pojeździć trochę C8 2.0 i 3.0 i

> muszę przyznać, że komfort jest na bardzo przyzwoitym poziomie z małym ale. Oba autka miały

> skrzynię automatyczną i w obu przeszkadzało mi to, że najwyższy bieg to 4 a dodatkowo 2.0

> generalnie nie przyspieszał tylko nabierał prędkości .

Wrzuć do obszaru poszukiwań jeszcze MAZDA MPV lub MAZDA 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadano mi pytanie - który z powyższych samochodów bym wybrał i dlaczego... Rozważane są wersje z

> silnikami benzynowymi P/Cytryna 2.0 lub 3.0 a Renault 2.0T (bez T chyba nie było). Roczniki od

> 2006 w górę. Czy ktoś z Was jeździł/jeździ takowym pojazdem i może podzielić się wrażeniami z

> jazdy i obsługi - byłoby to wielce pomocne. Sam miałem okazję pojeździć trochę C8 2.0 i 3.0 i

> muszę przyznać, że komfort jest na bardzo przyzwoitym poziomie z małym ale. Oba autka miały

> skrzynię automatyczną i w obu przeszkadzało mi to, że najwyższy bieg to 4 a dodatkowo 2.0

> generalnie nie przyspieszał tylko nabierał prędkości .

Trojaczki P807/C8/Phedra mają tą przewagę nad Espace, że mają odsuwane drzwi, co w przypadku vana jest IMO bardzo ważne smile.gif. Espace ma tą przewagę, że ma wersję Grand, w której przy pełnej załodze, jest jeszcze trochę miejsca na bagaże.

Komfort jest podobny, wygląd zewnętrzny i wewnętrzny to kwestia gustu, wyposażenie zależy od konkretnej sztuki. Wszystkie te pojazdy nie są lubiane przez mechaników, z racji trudnego dostępu do silnika.

Co do silników, to się nie wypowiem, bo jeżdżę HDI. Tu dynamika jest satysfakcjonująca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadano mi pytanie - który z powyższych samochodów bym wybrał i dlaczego... Rozważane są wersje z

> silnikami benzynowymi P/Cytryna 2.0

C8 2.0 manual od 2007 do teraz. Przejechane 119 kkm.

Żadnych problemów poza standardowymi eksploatacyjnymi - pojedyncze elementy zawieszenia, hamulce co 2 przeglądy (jakoś tak wychodziło, że na zmianę robiłem przód/tył co przegląd), wydech (przepalony elastyczny łącznik).

Samochód średnio dynamiczny, ale bardzo komfortowy. Jak już napisano, przesuwane drzwi są dużym plusem. Miejsca dość na rowery, narty, psa i co tam jeszcze wymyślisz cool.gif

Jakby co, mój jest ciągle na sprzedaż . Pewny egzemplarz z 1szej ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Ulysse MK1 i auto super wygodne i pancerne. Buda 15 letnia a rdzy mniej niż w dzisiejszych 5 latkach. Potwierdzam że drzwi odsuwane to podstawa w tego typu aucie, szczególnie jeżeli chcemy udać się nim na wakacje. Tam silnik 2,0 turbo był prosty a zarazem dynamiczny. W MK2 wziąłbym 2.0 16V i przebolał mułowatość mając na uwadzę że jednostka udana i trwała albo zaszalał, kupił 3.0 i dopieścił mechanicznie do perfekcji żeby potem nie wracać do tematu bo serwis tych aut jest upierdliwy do bólu. Podstawowe diesle 2.0 bym olał bo nie dość że to pełza a nie jedzie to będzie droższe w serwisie niż benzyna 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do silników, to się nie wypowiem, bo jeżdżę HDI. Tu dynamika jest satysfakcjonująca.

2.0 Turbo W ESPACE/GRAND też jest satysfakcjonująca no i łyka LPG.

Od czerwca czasami takim powożę, więc na temat awaryjności się nie wypowiem. Komfort i widoczność we wszystkich kierunkach jest dobra.

Ze względu na swoje gabaryty jest podatny na bujanie przy dużych prędkościach i silniejszym wietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.