MAKO Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Zadano mi pytanie - który z powyższych samochodów bym wybrał i dlaczego... Rozważane są wersje z silnikami benzynowymi P/Cytryna 2.0 lub 3.0 a Renault 2.0T (bez T chyba nie było). Roczniki od 2006 w górę. Czy ktoś z Was jeździł/jeździ takowym pojazdem i może podzielić się wrażeniami z jazdy i obsługi - byłoby to wielce pomocne. Sam miałem okazję pojeździć trochę C8 2.0 i 3.0 i muszę przyznać, że komfort jest na bardzo przyzwoitym poziomie z małym ale. Oba autka miały skrzynię automatyczną i w obu przeszkadzało mi to, że najwyższy bieg to 4 a dodatkowo 2.0 generalnie nie przyspieszał tylko nabierał prędkości . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrula88 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Zadano mi pytanie - który z powyższych samochodów bym wybrał i dlaczego... Rozważane są wersje z > silnikami benzynowymi P/Cytryna 2.0 lub 3.0 a Renault 2.0T (bez T chyba nie było). Roczniki od > 2006 w górę. Czy ktoś z Was jeździł/jeździ takowym pojazdem i może podzielić się wrażeniami z > jazdy i obsługi - byłoby to wielce pomocne. Sam miałem okazję pojeździć trochę C8 2.0 i 3.0 i > muszę przyznać, że komfort jest na bardzo przyzwoitym poziomie z małym ale. Oba autka miały > skrzynię automatyczną i w obu przeszkadzało mi to, że najwyższy bieg to 4 a dodatkowo 2.0 > generalnie nie przyspieszał tylko nabierał prędkości . Wrzuć do obszaru poszukiwań jeszcze MAZDA MPV lub MAZDA 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Zadano mi pytanie - który z powyższych samochodów bym wybrał i dlaczego... Rozważane są wersje z > silnikami benzynowymi P/Cytryna 2.0 lub 3.0 a Renault 2.0T (bez T chyba nie było). Roczniki od > 2006 w górę. Czy ktoś z Was jeździł/jeździ takowym pojazdem i może podzielić się wrażeniami z > jazdy i obsługi - byłoby to wielce pomocne. Sam miałem okazję pojeździć trochę C8 2.0 i 3.0 i > muszę przyznać, że komfort jest na bardzo przyzwoitym poziomie z małym ale. Oba autka miały > skrzynię automatyczną i w obu przeszkadzało mi to, że najwyższy bieg to 4 a dodatkowo 2.0 > generalnie nie przyspieszał tylko nabierał prędkości . Trojaczki P807/C8/Phedra mają tą przewagę nad Espace, że mają odsuwane drzwi, co w przypadku vana jest IMO bardzo ważne . Espace ma tą przewagę, że ma wersję Grand, w której przy pełnej załodze, jest jeszcze trochę miejsca na bagaże. Komfort jest podobny, wygląd zewnętrzny i wewnętrzny to kwestia gustu, wyposażenie zależy od konkretnej sztuki. Wszystkie te pojazdy nie są lubiane przez mechaników, z racji trudnego dostępu do silnika. Co do silników, to się nie wypowiem, bo jeżdżę HDI. Tu dynamika jest satysfakcjonująca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregj Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Zadano mi pytanie - który z powyższych samochodów bym wybrał i dlaczego... Rozważane są wersje z > silnikami benzynowymi P/Cytryna 2.0 C8 2.0 manual od 2007 do teraz. Przejechane 119 kkm. Żadnych problemów poza standardowymi eksploatacyjnymi - pojedyncze elementy zawieszenia, hamulce co 2 przeglądy (jakoś tak wychodziło, że na zmianę robiłem przód/tył co przegląd), wydech (przepalony elastyczny łącznik). Samochód średnio dynamiczny, ale bardzo komfortowy. Jak już napisano, przesuwane drzwi są dużym plusem. Miejsca dość na rowery, narty, psa i co tam jeszcze wymyślisz Jakby co, mój jest ciągle na sprzedaż . Pewny egzemplarz z 1szej ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Miałem Ulysse MK1 i auto super wygodne i pancerne. Buda 15 letnia a rdzy mniej niż w dzisiejszych 5 latkach. Potwierdzam że drzwi odsuwane to podstawa w tego typu aucie, szczególnie jeżeli chcemy udać się nim na wakacje. Tam silnik 2,0 turbo był prosty a zarazem dynamiczny. W MK2 wziąłbym 2.0 16V i przebolał mułowatość mając na uwadzę że jednostka udana i trwała albo zaszalał, kupił 3.0 i dopieścił mechanicznie do perfekcji żeby potem nie wracać do tematu bo serwis tych aut jest upierdliwy do bólu. Podstawowe diesle 2.0 bym olał bo nie dość że to pełza a nie jedzie to będzie droższe w serwisie niż benzyna 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Co do silników, to się nie wypowiem, bo jeżdżę HDI. Tu dynamika jest satysfakcjonująca. 2.0 Turbo W ESPACE/GRAND też jest satysfakcjonująca no i łyka LPG. Od czerwca czasami takim powożę, więc na temat awaryjności się nie wypowiem. Komfort i widoczność we wszystkich kierunkach jest dobra. Ze względu na swoje gabaryty jest podatny na bujanie przy dużych prędkościach i silniejszym wietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Odnośnie silnika to tylko 2,0 T. 2,0 jakoś jedzie ale szału nie ma. Mało awaryjne są i łykają gazik. Zagazowaliśmy takich kilkanaście sztuk i zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAKO Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 >W MK2 > wziąłbym 2.0 16V i przebolał mułowatość mając na uwadzę że jednostka udana i trwała albo > zaszalał, kupił 3.0 "w automacie" to 2.0 pełzało a 3.0 wcale nie dawało poczuć tych 204 koni...ale może egzemplarz którym jechałem był zepsuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.