Teyo Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Szukam autka dla rodziny i tak na tapetę wpadł Jeep Grand Cherokiee II 1999-2004... rocznik sądzę 2003-2004 - silnik benzyna lub benzyna z lpg... na co zwracać uwagę przy zakupie, szczególne bolączki i awarie ... wiem, że kilka osób tutaj miało podobne auto więc sądzę możecie coś podpowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > wiem, że kilka osób tutaj miało podobne auto więc sądzę możecie coś podpowiedzieć Na kąciku 4x4 jest tyle wątków o JGC, że po przeczytaniu 10% z nich przejdzie Ci ochota na zakup Pierwszy z brzegu w którym sam pytałem o takie auto. W zasadzie motyw JGC przewija się w 90% wątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Szukam autka dla rodziny i tak na tapetę wpadł Jeep Grand Cherokiee II 1999-2004... > rocznik sądzę 2003-2004 - silnik benzyna lub benzyna z lpg... > na co zwracać uwagę przy zakupie, szczególne bolączki i awarie ... > wiem, że kilka osób tutaj miało podobne auto więc sądzę możecie coś podpowiedzieć Sam nigdy nie miałem, ale kilku moich znajomych miało wątpliwą przyjemność posiadania tego pojazdu. Największe bolączki to skrzynia biegów i tylny most - most reperowali wszyscy znajomi i to po relatywnie niewielkich przebiegach (150 tys. mil). Dwoje z moich znajomych zatarło silnik dzięki nagle przestającej działać pompie wody w czasie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Na kąciku 4x4 jest tyle wątków o JGC, że po przeczytaniu 10% z nich przejdzie Ci ochota na zakup > Pierwszy z brzegu w którym sam pytałem o takie auto. W zasadzie motyw JGC przewija się w 90% > wątków. co zatem kupiles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Sam nigdy nie miałem, ale kilku moich znajomych miało wątpliwą przyjemność posiadania tego pojazdu. > Największe bolączki to skrzynia biegów i tylny most - most reperowali wszyscy znajomi i to po > relatywnie niewielkich przebiegach (150 tys. mil). Dwoje z moich znajomych zatarło silnik > dzięki nagle przestającej działać pompie wody w czasie jazdy. kuzyn posiada zwyklego cherokiee z 1998 - 4.7 v8 i chwali,,,ino on topi go w błocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > co zatem kupiles Na razie FR-V, ale to był nieplanowany, spontaniczny zakup Obiecałem sobie pojeździć nim pół roku i sprzedać. Zostało jeszcze 1.5m-ca i mam problem, bo samochód okazał się przegenialny serio, nie ma minusów. Ale, że słowo się rzekło, powoli zaczynam się rozglądać i na chwilę obecną mam 3 typy. Impreza WRX - bo zawsze chciałem, Forester - bo jest rozsądniejszy niż Impreza, ...i trzeci typ którego nie zdradzę, bo samochodów jest mało i nie będę sobie robił konkurencji w poszukiwaniach ale generalnie kamienica na kołach z mocą pod 300KM. W sobotę może pojadę oglądać pierwszy egzemplarz. Tylko, że ja jeżdżę głownie samemu, lubię niepopularne samochody i poza fantazją+przypadkiem nic nie kieruje moim wyborem. Jeśli chodzi o JGC, to proponuję Ci się najpierw takim samochodem przejechać. Mnie się marzył do momentu pierwszego zetknięcia z kierownicą. Precyzja sterowania jest porównywalna z celnością bomby napalmowej. Miasto to nie problem, ale na szybkich łukach auto jedzie -powiedzmy, że- mniej więcej tam gdzie sugerujesz mu to ruchem kierownicy. Poza tym w środku jest względnie ciasno, bagażnik nie jest duży, wykonanie raczej tandetne, rodzimi sprzedawcy w sporej części zawyżają ceny "bo to Jeep". Plusem jest niezła dostępność części zamiennych i łatwość w trafieniu na mechanika który ogarnie naprawy (niestety trafienie na takiego który tego nie zrobi i policzy kosmiczne pieniądze jest jeszcze większa). Świetnym przykładem jest teraz wątek na 4x4 o poszukiwaniu czterołapa. Chłopaki mają problem z kupieniem samochodu za 30k zł lub wsadzają w naprawy jakieś niebotyczne kwoty podczas gdy mój kumpel kupił z rok temu analogiczny egzemplarz za 5k zł, za kolejne 5 doprowadził go do stanu używalności i jeździ do dzisiaj bez problemu - łącznie z ostatnią trasą 5000km za jednym zamachem (nie tylko po asfalcie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Szukam autka dla rodziny i tak na tapetę wpadł Jeep Grand Cherokiee II 1999-2004... > rocznik sądzę 2003-2004 - silnik benzyna lub benzyna z lpg... > na co zwracać uwagę przy zakupie, szczególne bolączki i awarie ... > wiem, że kilka osób tutaj miało podobne auto więc sądzę możecie coś podpowiedzieć Jezdziles tym autem ? Kiedys tez wydawal mi sie rodzinny, ale po kilku delegacjach (mielismy takeigo firmowego w 2004) przeszla mi ochota My mielismy diesla 2,7, juz od nowego cos ciagle rzezilo w zawieszeniu, wymieniana byly jakeis gumki w zawieszeniu. Przy ok 60kkm padlo turbo, ale moze to i wina coniektorych uzytkownikow. Przez kilak lat serwis nie potrafil sobie poradzic z nieswiecaca lampa tylnia, tzn niby narpawaial ale potem znow nie dzialala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Szukam autka dla rodziny i tak na tapetę wpadł Jeep Grand Cherokiee II 1999-2004... Dużo tego przypłynęło z USA, niektóre pływały już tam zamiast jeździć, inne wracały po kilka sztuk w kontenerze jako mielonki przypominające JGC także na minę trafić łatwo, w tych z USA można ratować się carfaxem często wiele powie za parę groszy, ale i to nie zawsze 100% pomoc. Generalnie oprócz tego, że tak jak napisano jest to samochód przeciętny to ciężko Ci będzie znaleźć ładny egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Dużo tego przypłynęło z USA, niektóre pływały już tam zamiast jeździć, inne wracały po kilka sztuk > w kontenerze jako mielonki przypominające JGC także na minę trafić łatwo, w tych z USA można > ratować się carfaxem często wiele powie za parę groszy, ale i to nie zawsze 100% pomoc. > Generalnie oprócz tego, że tak jak napisano jest to samochód przeciętny to ciężko Ci będzie > znaleźć ładny egzemplarz. dlatego wstępnie szukałem jakiegoś europejczyka... jednak wygląda na to ze wrócę do opcji Scenica II po lifcie 2006-2008 w benzynie...a chciałem coś większego/wyższego w pieniądzach do 20-22 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Szukam autka dla rodziny i tak na tapetę wpadł Jeep Grand Cherokiee II 1999-2004... > rocznik sądzę 2003-2004 - silnik benzyna lub benzyna z lpg... > na co zwracać uwagę przy zakupie, szczególne bolączki i awarie ... > wiem, że kilka osób tutaj miało podobne auto więc sądzę możecie coś podpowiedzieć uwazac na diesla - ale te bolaczke juz wyeliminowales a tak to ruda i to co w kazdym innym samochodzie plus automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > dlatego wstępnie szukałem jakiegoś europejczyka... > jednak wygląda na to ze wrócę do opcji Scenica II po lifcie 2006-2008 w benzynie...a chciałem coś > większego/wyższego w pieniądzach do 20-22 tys. A może coś takiego ?Podaję jako przykład bo każdy egz trzeba indywidualnie prześwietlić, ale fajne wozidło, części drogie nie są, wykonanie niezłe. Miałem poprzednika z tym silnikiem realnie spalał w zimie 17,5 l/100km gazu przy jeździe mieszanej, czyli ok 130km trasa, z 70km miasta i 50km lasów i łąk oraz lekkiego terenu typu żwirownie. Możliwość zapięcia samego tyłu co w zimie dawało niezłą frajdę zataczając bączka takim klocem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > A może coś takiego ? to moze nie grandziak a liberty/cherokee mam takiego w gazie z 2004 na liczniku 110 tys mil i z naprawowych spraw wymienione 2 tuleje w zawieszeniu oraz jeden sworzen i 2 laczniki staba i do tego tarcze przod i klocki a tak tylko okresowa wymiana plynow i lanie paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Miałem WJta 2.7 CRD pół roku i sprzedałem. O ile w terenie te autko jeździło spoko to szybkiej trasy już tym nie zrobisz. Teraz jezdze Vectra C i jezdzi mi sie tym duuuuuzo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.