MateuszCCS Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 Witam Volvo 5 cyl. 250KM, Euro3. Najkrótszy czas wtrysku, jaki zaobserwowałem to 1.8 ms Jaki zestaw do tego ? Mam propozycje na: Stag 300 premium (edit: bez sensu, do tego auta wystarczy ISA) KME Gold (edit: musi byc turbo) wtryskiwacze AC (nie leży mi to ... edit: bedzie Barracuda ?) miedź 8mm Co sie dzis zakłada ? Bo kilka lat jezdzilem samochodami z funkcja automatycznego otrząsania się ze śniegu i nie jestem na bieżąco M. P.S. Po edycji. Poczytalem w necie i kombinuje - czy w dobra strone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 > Witam > Volvo 5 cyl. 250KM, Euro3. Najkrótszy czas wtrysku, jaki zaobserwowałem to 1.8 ms > Stag 300 premium (edit: bez sensu, do tego auta wystarczy ISA) > KME Gold (edit: musi byc turbo) ja bym wolał 2x AC r01 lub 1x ac r02 chociaz mawiaja ze r02 bedzie na styk ponoć gold ma słaba termikę i potrafi zamarznąć dlatego trzeba go przerabiać przez gazownika... - czy sie opłaca z przeróbka? jak sie zepsuje to gwarancji nie masz a blok po nawiercie. z przeróbka wyjdzie tyle co 2x ac r01 > wtryskiwacze AC (nie leży mi to ... edit: bedzie Barracuda ?) HANA, jest droższa o 5-7złz na sztuce od barracudy. czy warto oszczedać? > miedź 8mm + wielozawór super lub extra moze też być faro 13mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > ponoć gold ma słaba termikę To jest chyba jego główna wada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > To jest chyba jego główna wada. hmm mi nigdy nie zamarzl. Jedyna wada to zacinajacy sie trzpien wielozaworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > hmm mi nigdy nie zamarzl. Jedyna wada to zacinajacy sie trzpien wielozaworu A jaką masz moc maksymalną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > A jaką masz moc maksymalną? no bylo azz 190KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 Przy 250 KM może być zdecydowanie gorzej. Zależy jeszcze, jak ktoś tym autem będzie jeździł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > hmm mi nigdy nie zamarzl. Jedyna wada to zacinajacy sie trzpien wielozaworu w jakim aucie bo jak w clio to i alaska nie zamarznie... mowimy tu o silniku powyzej 2.0 , który przy butowanie na drodze ekspresowej lub autostradzie (nie jazda 70 czy 90 km/h) potrafi zamarznąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > w jakim aucie bo jak w clio to i alaska nie zamarznie... > mowimy tu o silniku powyzej 2.0 , który przy butowanie na drodze ekspresowej lub autostradzie (nie > jazda 70 czy 90 km/h) potrafi zamarznąć poddlubane 1.8T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszCCS Napisano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > ponoć gold ma słaba termikę i potrafi zamarznąć dlatego trzeba go przerabiać przez gazownika... - I robi sie z niego po przerobce silver > czy sie opłaca z przeróbka? jak sie zepsuje to gwarancji nie masz a blok po nawiercie. z > przeróbka wyjdzie tyle co 2x ac r01 A to cos innego niz wozenie sprezyny do srodka ? Bo tylko ten patent znam. > HANA, jest droższa o 5-7złz na sztuce od barracudy. czy warto oszczedać? Licze na lepsza jakosc niz dzisiejsza Hana ... > + wielozawór super lub extra moze też być faro 13mm. To juztez wiem Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszCCS Napisano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Przy 250 KM może być zdecydowanie gorzej. Zależy jeszcze, jak ktoś tym autem będzie jeździł. Jazda raczej 0-1, do tego auto bedzie czesto ganiane do Austrii, takze przez Niemcy jazda z 2ką z przodu (tam gdzie jeszcze można) I golda się boję właśnie ... Czy taki reduktor bedzie działać ? http://www.phjacus.pl/R41-Reduktor-Gurtner-Czarny-408KM-p648.html Z tego co sie naczytałem, to takie auta robi się na prinsie (za drogo), albo 2xACR01 ... Juz sam nie wiem. M. P.S. Auto stoi, a jak jezdze DCi'kiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > gurtner nie sadze ze obrobił 400km ale ja sie nie znam jakby miał taka wydajnośc to za cene 280zł montowali by go zamiast AC r02 i innych. wyzej to montują prinsa. jeden Ac r01 chyba na miedzi 8 lub faro 13mm obrabia silnika 2.4 190km. ale to wolnossaca jednostka przy takiej pojemnosci i turbo to pozostaje uzyc 2 ac r01. albo wkładaj gurtnera, jak nie wyrobi to dołożysz najwyzej drugiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MateuszCCS Napisano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > albo wkładaj gurtnera, jak nie wyrobi to dołożysz najwyzej drugiego Jakoś mi to podłaczenie miedzi 6mm nie pasuje M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > Jazda raczej 0-1, do tego auto bedzie czesto ganiane do Austrii, takze przez Niemcy jazda z 2ką z > przodu (tam gdzie jeszcze można) > I golda się boję właśnie ... > Czy taki reduktor bedzie działać ? > http://www.phjacus.pl/R41-Reduktor-Gurtner-Czarny-408KM-p648.html > Z tego co sie naczytałem, to takie auta robi się na prinsie (za drogo), albo 2xACR01 ... Juz sam > nie wiem. > M. > P.S. > Auto stoi, a jak jezdze DCi'kiem Gurtner sie pompuje po zdjeciu nogi z gazu ze az weze spadaja, kup uzywke prinsa, zmien membrany, przerob na turbo i ogien tu masz jakis http://allegro.pl/reduktor-prins-vsi-i3634089826.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.