jaskowisnia Napisano 23 Października 2013 Udostępnij Napisano 23 Października 2013 1. Poszukuję dobrego i uczciwego gazownika w okolicach trasy Siedlce-Mińsk Mazowiecki-Warszawa, lub trasy Mińsk Mazowiecki-Łochów-Ostrów Mazowiecka-Łomża. 2. Czy ktoś ma zainstalowany lub ma wiarygodne informacje o zastosowaniu sekwencyjnego wtrysku gazu do silnika na monowtrysku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 jak jedziesz z Łomży na Ostrołękę jest miejscowość Jarnuty tam był dobry magik od gazu ale musiał byś poszukać adresu lub tel. w necie, dodam że miałem kiedyś problem z autem byłem u około 20-25 mechaników i nikt nie potrafił mi pomóc, a w tych Jarnutach powiedziałem jakie objawy ma auto i facet za pierwszym razem trafił z diagnozą, i tam też u niego zakładałem gaz,ale to było z 8 lat wstecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > jak jedziesz z Łomży na Ostrołękę jest miejscowość Jarnuty tam był dobry magik od gazu ale musiał > byś poszukać adresu lub tel. w necie, dodam że miałem kiedyś problem z autem byłem u około > 20-25 mechaników i nikt nie potrafił mi pomóc, a w tych Jarnutach powiedziałem jakie objawy > ma auto i facet za pierwszym razem trafił z diagnozą, i tam też u niego zakładałem gaz,ale to > było z 8 lat wstecz Jarnuty sa na tyle duze, ze jak sie do nich wjedzie to nie da sie przegapic tego warsztatu Od kad tylko pamietam w Lomzy zawsze chwalono mac-rob na Senatorskiej, az pewnego razu ktos narobil krzyku w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskowisnia Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Jarnuty sa na tyle duze, ze jak sie do nich wjedzie to nie da sie przegapic tego warsztatu > Od kad tylko pamietam w Lomzy zawsze chwalono mac-rob na Senatorskiej, az pewnego razu ktos narobil > krzyku w necie. Znam te obie firmy, tych z Senatorskiej szkolił facet z Olsztyna, którego dobrze wspominam. W tej z Jarnut przez rok pracował mój kumpel (chyba 8 lat temu), on był oblatany w temacie, ale inni ludzie tam zatrudnieni - niekoniecznie. Czyli mistrzu znał się na temacie, a jego ludzie bywało odstawiali chałturę. Poza tym to jest Łomża, a tam bywam teraz bardzo rzadko. Może coś bliżej Mińska Mazowieckiego. A jak z tym mykiem z sekwencją do monowtrysku benzyny - nikt nic nie wie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > ... A jak z tym mykiem z sekwencją do monowtrysku benzyny - nikt nic nie wie?? Czemu chcesz się w to bawić? Jak układ zapłonowy jest oddzielony od wtryskowego to moim zdaniem nie warto. Jak padnie Ci coś w układzie wtryskowym to na 2 gen. pojedziesz, a na 4 - już nie ... Monowtrysk dobrze chodzi na 2 generacji szczególnie na BLOSie z prostym komputerkiem typu AL604 lub stag XL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskowisnia Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Czemu chcesz się w to bawić? > Jak układ zapłonowy jest oddzielony od wtryskowego to moim zdaniem nie warto. Jak padnie Ci coś w > układzie wtryskowym to na 2 gen. pojedziesz, a na 4 - już nie ... > Monowtrysk dobrze chodzi na 2 generacji szczególnie na BLOSie z prostym komputerkiem typu AL604 lub > stag XL. O ile pamiętam to w tej generacji Polówki dla silników 1,4/1,6 już był jeden sterownik (ECU) dla kompleksowego sterowania silnika. A więc jak padnie ECU to i tak nie pojadę. Ale 15 lat temu elektronika do samochodów była zdecydowanie porządniej robiona, a nie tak jak teraz technologią montażu rodem ze sprzętu AGD, czy wręcz RTV i na lucie bezołowiowym A mnie po prostu zastanawia, czy oszczędności na paliwie będą na tyle duże, żeby płacić więcej za taką kombinację. Po prostu kiedyś miałem Golfa VR6 MkIII z gazem II gen. i to bydlątko żarło mi w mieście od 16 do 20l gazu w zależności od stylu jazdy. Natomiast Passat z takim samym silnikiem, ważący ok. 250-300kg więcej od Golfa palił 14-16l gazu. No ale z drugiej strony VR6 z wielowtryskiem i długimi kolektorami dolotowymi to zupełnie inna bajka od silniczka 1,6 na monowtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > A mnie po prostu zastanawia, czy oszczędności na paliwie będą na tyle duże, żeby płacić więcej za > taką kombinację. Nie liczyłbym na nic sensownego w tej materii. > Po prostu kiedyś miałem Golfa VR6 MkIII z gazem II gen. i to bydlątko żarło mi w mieście od 16 do > 20l gazu w zależności od stylu jazdy. Jeździłem trochę Vento VR6 (czyli to samo) i nie trzeba się było specjalnie starać, żeby zużyć 15L benzyny/100 km, więc podane zużycie gazu nie jest jakoś przesadnie duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.