Zbyszek Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Ojciec próbuje rozwiązać już od pewnego czasu dlaczego lanos nieregularnie zapala na benzynie, na gazie za każdym razem. Był już u dwóch różnych gazowników, jeden niby odświerzył łącza/styki bez rezulatu, drugi powiedział, ze dopóki nie zepsuje się na dobre to nie bierze na warsztat. Ostatnio wymieniliśmy świece, przewody WN oraz pompę paliwa na oryginalną (z wyprzedaży FSO niby) i jest dużo lepiej, ale zdarza się, że dalej nie zapala Jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Ojciec próbuje rozwiązać już od pewnego czasu dlaczego lanos nieregularnie zapala na benzynie, na > gazie za każdym razem. Był już u dwóch różnych gazowników, jeden niby odświerzył łącza/styki > bez rezulatu, drugi powiedział, ze dopóki nie zepsuje się na dobre to nie bierze na warsztat. > Ostatnio wymieniliśmy świece, przewody WN oraz pompę paliwa na oryginalną (z wyprzedaży FSO niby) i > jest dużo lepiej, ale zdarza się, że dalej nie zapala > Jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić? wtryskiwacze zapieczone lub leją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > wtryskiwacze zapieczone lub leją wlać coś do czyszczenia wtrysków? czy dać na sprawdzenie do pompiarzy? przypomniałem sobie, że z tydzień temu zapaliła się na desce kontrolka CHECK, ale problemy z zapalaniem idą w miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaizeniuniek Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Ostatnio wymieniliśmy świece, przewody WN oraz pompę paliwa na oryginalną (z wyprzedaży FSO niby) i Odczytaj i podaj kody błędów zapamiętane przez kompa. Wypal starą benzynę do końca i zalej nowej (warto mieć w kanisterku, jak nie masz odcięcia pompy). Reset kompa i jazda tylko na benzynie przez jakiś czas. Jak nie pomoże, to wymień filtr paliwa i wlej STP do czyszczenia wtryskiwaczy (butelka na pół zbiornika). Skoro na gazie działa bez problemu, to na pewno nie świece, przewody ani cewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Przez co łączy się lanos z kompem bo teściu ma jakiś interfejs i może będzie pasował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Przez co łączy się lanos z kompem bo teściu ma jakiś interfejs i może będzie pasował? ALDL (znajdziesz na AK metode na zarowke i wymiganie) albo nowsze przez OBD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Przez co łączy się lanos z kompem bo teściu ma jakiś interfejs i może będzie pasował? se wsadz spinacz w odpowiednie piny gniazda i policz liczbę mignięć kontrolki - bedziesz miał kod błędu ja bym wykręcił wtryskiwacze i zobaczył jak leją, chyba ze pompiarze sprawdzą za flaszkę. ZIOMEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 dodam tylko, że auto od nowości (1999) po rodzinie i rzeczywisty przebieg ~130 tys km z czego większość na gazie założonym w bodajże 2004 roku pisze to bo przebieg nieduży jak na wtryski, chyba, że zapieczone od nieużywania - dobrze kombinuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 Po kupnie interfejsu i podłączeniu wyskakiwał błąd 33 - Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za wysokie napięcie . Przeczyściłem styki w module, wykasowałem błąd i jak na razie pali ładnie na benzynie, do tego zniknął też błąd CHECK z zegarów i nie wraca błąd 33 podczas diagnostyki. Chwilowy sukces, czy to mogły być tylko braki w styczności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.