Skocz do zawartości

Popychacze hydrauliczne Croma


pcz

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wymieniał juz ktoś popychacze hydrauliczne w silnikach diesla (1,9 ; 2,4) w Cromie? Według tekstów , które znalazłem popychacze wymienia sie po ca 150 kkm, a ja sądzę , że u mnie zaczynają już hałasować - przynajmniej tak myślę , że to popychacze a przebieg zbliżony właśnie - 140 tysięcy. Swoją drogą genialne były podkładki zaworowe w Stilo 1,9 115KM - do końca posiadania miały fabryczną tolerancję, a było na nim ponad 100kkm - jak tak można było zrobić , to po co zabawa z popychaczami hydraulicznymi ? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy wymieniał juz ktoś popychacze hydrauliczne w silnikach diesla (1,9 ; 2,4) w Cromie? Według

> tekstów , które znalazłem popychacze wymienia sie po ca 150 kkm, a ja sądzę , że u mnie

> zaczynają już hałasować - przynajmniej tak myślę , że to popychacze a przebieg zbliżony

> właśnie - 140 tysięcy. Swoją drogą genialne były podkładki zaworowe w Stilo 1,9 115KM - do

> końca posiadania miały fabryczną tolerancję, a było na nim ponad 100kkm - jak tak można było

> zrobić , to po co zabawa z popychaczami hydraulicznymi ?

Wymienia się jak się zużyją (uszkodzą), na bank nie ma czegoś takiego jak ,,termin'' ich wymiany. Jeśli postukują zaczął bym od zmiany oleju (nie wiem na jakim jeździsz) na coś odpowiedniej jakości (wiele wątków było na kąciku o tym).

Płukanka silnika też mogła by pomóc + dobry olej.

Jeśli przyjdzie wymieniać to koszty spore bo jeden popychacz o ile pamiętam to średnio ze 140-150 pln a jest ich w 1.9 - 16 a w 2.4 - 20, a znalezienie tego co akurat stuka graniczy z cudem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej zmieniłem, przeszedłem z Selenii TurboDiesel na Castrola 5/40.

Stukanie słychać leciutkie na zimno, po rozruchu. Potem, na cieplo juz wszystko OK. Albo tak ma być , albo juz nie trzyma popychacz oleju.

Może to miec zwiazek z rozruchem, jak postoi z dobę albo i dłużej to ma moment zawahania przy odpalaniu, potem nawet jak po kilku godzinach odpalę to zapala momentalnie. Jedyne co sie narzuca - popychacze bo tylko one tracą parametry w takim czasie z racji wypływu oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Olej zmieniłem, przeszedłem z Selenii TurboDiesel na Castrola 5/40.

> Stukanie słychać leciutkie na zimno, po rozruchu. Potem, na cieplo juz wszystko OK. Albo tak ma być

> , albo juz nie trzyma popychacz oleju.

> Może to miec zwiazek z rozruchem, jak postoi z dobę albo i dłużej to ma moment zawahania przy

> odpalaniu, potem nawet jak po kilku godzinach odpalę to zapala momentalnie. Jedyne co sie

> narzuca - popychacze bo tylko one tracą parametry w takim czasie z racji wypływu oleju.

Odpowiedź na Twoje problemy tkwi w nazwie Castrol , bez zbędnego wnikania w szczegóły, Castrol = Ścierwol .

Identyczne objawy były u mnie w Cromie, na Castrolu stukało (generalnie silnik głośniej na zimno pracował) po wymianie na Amsoil - cisza i pokój.

To zjawisko mam potwierdzone w 3 własnych samochodach oraz naczytałem się w necie o przykładach na to jaką marketingową ,,wydumką'' jest Castrol.

Według mnie pierwszy krok to wymiana oleju (nie twierdzę, że już teraz, ale zgodnie z terminem) na coś uznanego i dobrego.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpowiedź na Twoje problemy tkwi w nazwie Castrol , bez zbędnego wnikania w szczegóły, Castrol =

> Ścierwol .

> Identyczne objawy były u mnie w Cromie, na Castrolu stukało (generalnie silnik głośniej na zimno

> pracował) po wymianie na Amsoil - cisza i pokój.

> To zjawisko mam potwierdzone w 3 własnych samochodach oraz naczytałem się w necie o przykładach na

> to jaką marketingową ,,wydumką'' jest Castrol.

> Według mnie pierwszy krok to wymiana oleju (nie twierdzę, że już teraz, ale zgodnie z terminem) na

> coś uznanego i dobrego.

To samo zauważyłem u siebie. Na Castrolu silnik pracował zdecydowanie głośniej niż na Amsoilu.

Też bym na początku zaczął od zmiany oleju na jakiś dobry i czekał co będzie dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To samo zauważyłem u siebie. Na Castrolu silnik pracował zdecydowanie głośniej niż na Amsoilu.

> Też bym na początku zaczął od zmiany oleju na jakiś dobry i czekał co będzie dalej.

Mam dylemat bo zrodlo zwiazane z rajdami zasugerowalo, ze olej wart uwagi to Liqui Moly bo na tym kreca sie chlopaki.

Za pare tys mnie czeka wymiana i rozwazam:

-SELENIA WR (mam od zawsze)

-Millers nano cos tam

-LiquMoly

-moze Amsoil

Jesli znacie symbole dwoch ostatnich co nadawaloby sie do DPF to dziekuje z gory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Orlen reklamuje oleje do japońskich, niemieckich, francuskich, amerykańskich silników a o włoskich

> zapomniał

> Więc zalejcie Amsoil i zapomnijcie o popychaczach

Swoją drogą niezły marketingowy chłam te reklamy. Najgorsze jest to, że ludzie się na to łapią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Swoją drogą niezły marketingowy chłam te reklamy. Najgorsze jest to, że ludzie się na to łapią.

No, reklama dzwignia handlu.

Czy juz uswiadomiliscie sobie, ze na kazdym kroku jestescie manipulowani?

Przeciez reklama to celowa manipulacja, prawda, ze laseczki w reklamie zwracaja uwage?

Prawda, ze wygladaja na fachowca w zakresie petrochemii?

No to teraz gromadnie po orlena:))

A ja nadal nie mam odpowiedzi na dylemat przed ktorym stoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No, reklama dzwignia handlu.

> Czy juz uswiadomiliscie sobie, ze na kazdym kroku jestescie manipulowani?

> Przeciez reklama to celowa manipulacja, prawda, ze laseczki w reklamie zwracaja uwage?

> Prawda, ze wygladaja na fachowca w zakresie petrochemii?

> No to teraz gromadnie po orlena:))

> A ja nadal nie mam odpowiedzi na dylemat przed ktorym stoje.

100% racji.

Co do Twojego dylematu - jeśli od ,,zawsze'' jeździsz na Seleni to szczerze mówiąc chyba bym przy niej pozostał. To całkiem przyzwoity olej, niestety często w nieprzyzwoitej cenie i to największa jego wada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 100% racji.

> Co do Twojego dylematu - jeśli od ,,zawsze'' jeździsz na Seleni to szczerze mówiąc chyba bym przy

> niej pozostał. To całkiem przyzwoity olej, niestety często w nieprzyzwoitej cenie i to

> największa jego wada.

Poza ASO juz dramatu nie ma bo w ASO 280zl/5l

No i mi oleju nie bierze nic a nic, po 12 tys od wymiany zero zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja na tej reklamie nie potrafię się skupić i nie wiem, co ona reklamuje....

No jak to co??? Ona to autorytet w tej dziedzinie i zeby zjadla na analizach:))) a nie ANALizach smile.gif)))

Ale widac ze zdrowa jest;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.