Bravus Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Witam Wszystkich Z racji tego, że na 4x4 cisza w moim zapytaniu, ponawiam je tutaj. Mamy jakiś użytkowników, ewentualnie kogoś kto miał styczność ? Jakie są wady, jakie zalety, jakiś telegraficzny skrót by się przydał. Pchać się w taki krążownik ? Mało tego jeździ, o czymś to pewnie świadczy, ale może... Myślę o pierwszej generacji S10 czyli do jakiegoś 94 roku. Ktoś, coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Nie ma nic gorszego na rynku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Nie ma nic gorszego na rynku? Coś by się pewnie znalazło, np. Isuzu Trooper ( miałem też takiego, to dopiero była porażka ) sprawy mechaniczne mnie nie interesują, ręce mam umiem z nich korzystać, gdzie dłubać też mam. Chętnie dowiedziałbym się czy są jakieś typowe usterki silnika lub skrzyni ( tam chyba siedzi 3B + Over Drive ), szczerze mówiąc to nawet nie wiem jak tam jest rozwiązane zawieszenie, nie wiem też w jaki sposób jest załączany napęd 4x4 ( niektóre mają wajchę, a inne chyba mają przyciski na desce ??? ) U Was za wielką kałużą, jest tego sporo, głównie wśród Rednecków. Auto ma służyć raczej do zabawy i dłubania, na co dzień mam dwa inne auta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 Jedynę co CI mogę polecić to poczytanie co inni piszą: http://www.edmunds.com/chevrolet/blazer/1994/?sub=suv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Jedynę co CI mogę polecić to poczytanie co inni piszą: > http://www.edmunds.com/chevrolet/blazer/1994/?sub=suv Jak już udało mi się odszukać komentarze dotyczące 4.3, to powiem Ci szczerze, że tragedii nie zaobserwowałem w opiniach Pytanie tylko ile czasu i pieniędzy pochłonie odgruzowanie auta po "polskich" Kaziach ze stodół, bo wątpię żeby ktoś serwisował na bieżąco oraz prawidłowo takie auto. Szkoda, że cienko w Polsce z częściami eksploatacyjnymi, ale nie takie rzeczy się serwisowało. Podziękował 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Jak już udało mi się odszukać komentarze dotyczące 4.3, to powiem Ci szczerze, że tragedii nie > zaobserwowałem w opiniach > Pytanie tylko ile czasu i pieniędzy pochłonie odgruzowanie auta po "polskich" Kaziach ze stodół, bo > wątpię żeby ktoś serwisował na bieżąco oraz prawidłowo takie auto. > Szkoda, że cienko w Polsce z częściami eksploatacyjnymi, ale nie takie rzeczy się serwisowało. > Podziękował Wiesz, zarówno silnik jak i skrzynia są zrobione ze sporymi zapasami bezpieczeństwa. Do tego samochód na ramie = konstrukcja jak do kowala. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Witam Wszystkich > Z racji tego, że na 4x4 cisza w moim zapytaniu, ponawiam je tutaj. > Mamy jakiś użytkowników, ewentualnie kogoś kto miał styczność ? Jakie są wady, jakie zalety, jakiś > telegraficzny skrót by się przydał. > Pchać się w taki krążownik ? Mało tego jeździ, o czymś to pewnie świadczy, ale może... > Myślę o pierwszej generacji S10 czyli do jakiegoś 94 roku. > Ktoś, coś ? Szwagier jezdzil takin czyms ze 3-4 lata Cały czas coś sie działo Zawieszenie, napędy, gaz Silnik i skrzynia (automat) bezproblemowe Kupił za coś około 18, sprzedał za 4 z niesprawnym gazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Witam Wszystkich > Z racji tego, że na 4x4 cisza w moim zapytaniu, ponawiam je tutaj. > Mamy jakiś użytkowników, ewentualnie kogoś kto miał styczność ? Jakie są wady, jakie zalety, jakiś > telegraficzny skrót by się przydał. > Pchać się w taki krążownik ? Mało tego jeździ, o czymś to pewnie świadczy, ale może... > Myślę o pierwszej generacji S10 czyli do jakiegoś 94 roku. > Ktoś, coś ? Miałem i się zajmuje również Blazami (jak każdym amerykańcem ), bezproblemowy wóz jak się dba o sprawy eksploatacyjne. Silniki z Serii Vortec nie lubią wybuchów gazy w kolektorze bo pali pająka wtryskowego, jak masz starszy typ 4,3 to nie ma problemu. Wóz w terenie na seryjnym zawiasie z dobrymi oponami radzi sobie całkiem nieźle. Sam żałuję że swojego Blazera tyle że z 2.8 sprzedałem. A i to przestroga nie kupować 2.8 bo pali tyle co 4,3 a mocy dużo mniej. pzdre 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Szwagier jezdzil takin czyms ze 3-4 lata > Cały czas coś sie działo > Zawieszenie, napędy, gaz - Zawieszenie mnie nie rusza - Dołączanie przodu i uruchamianie reduktora jest pneumatyczne tego się trochę obawiam - jak będzie zamontowany gaz, to wyrzucam go z miejsca > Silnik i skrzynia (automat) bezproblemowe To jest info, które mnie cieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Miałem i się zajmuje również Blazami (jak każdym amerykańcem ), bezproblemowy wóz jak się dba o > sprawy eksploatacyjne. Silniki z Serii Vortec nie lubią wybuchów gazy w kolektorze bo pali > pająka wtryskowego, jak masz starszy typ 4,3 to nie ma problemu. Bardzo cenne info , powiedz mi S10 I gen z końca produkcji ( coś koło 1992-1994 ) ma moc 190 KM czy mniejszą ? Wóz w terenie na seryjnym > zawiasie z dobrymi oponami radzi sobie całkiem nieźle. Sam żałuję że swojego Blazera tyle że z > 2.8 sprzedałem. A i to przestroga nie kupować 2.8 bo pali tyle co 4,3 a mocy dużo mniej. Jak tam jest rozwiązany przedni zawias ? Sprężyna czy resor ? Mam w planie go minimalnie podnieść, tak góra o 5 cm, jednocześnie zostawiając seryjne wahacze i amorki. Wykonalne to ? Jak bym miał jakieś pytania, to czy mogę się uśmiechnąć na priv ? > pzdre Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 > Bardzo cenne info , powiedz mi S10 I gen z końca produkcji ( coś koło 1992-1994 ) ma moc 190 KM > czy mniejszą ? fabrycznie 195 KM, 350 Nm > Jak tam jest rozwiązany przedni zawias ? Sprężyna czy resor ? Spręzyna > Mam w planie go minimalnie podnieść, > tak góra o 5 cm, jednocześnie zostawiając seryjne wahacze i amorki. Wykonalne to ? tak, kupujesz lift budy lub zawieszenia, jeśłi chcesz poprostu lift by zmieścić większe koło to taniej i łatwiej dla mnie lift budy kupić, koszt ok 120 USD części: http://www.summitracing.com/int/parts/pra-542/overview/year/1993/make/chevrolet/model/s10-blazer > Jak bym miał jakieś pytania, to czy mogę się uśmiechnąć na priv ? jasne pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 Kupiony 4.3 wg dowodu 118 kW czyli160 KM, 1994 rok. Zawiecha do roboty, układ kierowniczy do ogarnięcia, blacharka stan znośny, rama zdrowa. Pierwsze testy w terenie za dwa tygodnie, mam chwilowo zajęcie na wolne popołudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 > Kupiony > 4.3 wg dowodu 118 kW czyli160 KM, 1994 rok. > Zawiecha do roboty, układ kierowniczy do ogarnięcia, blacharka stan znośny, rama zdrowa. > Pierwsze testy w terenie za dwa tygodnie, mam chwilowo zajęcie na wolne popołudnia. Foto? Cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 > Foto? Cena? Zapraszam na kącik 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Paturaj Napisano 30 Maja 2021 Udostępnij Napisano 30 Maja 2021 Mam od 16 lat Blazera S-10, 4,3 Vortec, 4x4, automat. Od niedawna pojawił się problem ze skrzynią redukcyjną. Nie zawsze naciśnięcie elektronicznego włącznika zmiany biegów na terenowe kończy się sukcesem. Czasem nie można biegu terenowego wyłączyć, a ostatnio zamiast alternatywy: zielone lampka - bieg słabszy i pomarańczowa lamka - bieg mocniejszy włącza się tylko ten ostatnio wymieniony bieg. Proszę o poradę lub wskazanie jakiegoś speca w promieniu 200 km od Łodzi. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Andrzej tel. Xxxxxxxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2021 Cześć. Nie pomogę....ale niezłe Archeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2021 3 godziny temu, Fili_P napisał: Cześć. Nie pomogę....ale niezłe Archeo przynajmniej szukajki użył... szacunek W dniu 30.05.2021 o 15:50, Andrzej Paturaj napisał: Proszę o poradę lub wskazanie jakiegoś speca w promieniu 200 km od Łodzi. Pozdrawiam i z góry dziękuję. Andrzej tel. 502 33 25 04 Andrzeju staraj się nie podawać publicznie swojego numeru telefonu, inaczej będziesz otrzymywał smsy o dziwnej treści Co do serwisu polecam uderzyć do https://www.jeepdoktor.pl/ znają się na amerykańcach, nie wiem czy skrzynię akurat robią ale dadzą dobre namiary jakby co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.