creek Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Witam, Przy maksymalnej skręconej kierownicy w lewo i gdy jadę po okręgu słyszę charakterystyczny terkot. (Ale tylko przy max skręconej kierownicy w lewo). Nie słychać tego jakoś dramatycznie głośno tylko przy zgaszonym radiu. Auto ma dopiero przejechane 18000 i jest 2 miechy po gwarancji. Wszystkie przeglądy robiłem w ASO ostatni własnie 2 miesiace temu. Dzwoniłem do ASO cena 1300 zł za przegub zewnętrzny bo trzeba wymienić razem z półosią. Dlaczego ASO chce wymienić przegub razem z półosią ? Ile mogę zapłacić za wymianę w porządnym serwisie. I czy jest to możliwe że przy takim przebiegu poszedł przegub. Miałem dwie naprawy gwarancyjne bo ciekło uszczelnienie półosi , czy jest możliwe ze coś zepsuli przy naprawie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 > Witam, > Przy maksymalnej skręconej kierownicy w lewo i gdy jadę po okręgu słyszę charakterystyczny terkot. > (Ale tylko przy max skręconej kierownicy w lewo). > Nie słychać tego jakoś dramatycznie głośno tylko przy zgaszonym radiu. > Auto ma dopiero przejechane 18000 i jest 2 miechy po gwarancji. > Wszystkie przeglądy robiłem w ASO ostatni własnie 2 miesiace temu. > Dzwoniłem do ASO cena 1300 zł za przegub zewnętrzny bo trzeba wymienić razem z półosią. > Dlaczego ASO chce wymienić przegub razem z półosią ? > Ile mogę zapłacić za wymianę w porządnym serwisie. > I czy jest to możliwe że przy takim przebiegu poszedł przegub. > Miałem dwie naprawy gwarancyjne bo ciekło uszczelnienie półosi , czy jest możliwe ze coś zepsuli > przy naprawie ? Jeżeli manszeta cała to jakiś bubel. Wymiana z półosią to jakas abstrakcja , przecież tam jest wieloklin między przegubem a półosią . Ja był walczył o darmową naprawę. Fabryczne przeguby , jeżeli nie strzelałeś ze sprzęgła na skręconych kołach, to powinny wytrzymać 150-200k km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creek Napisano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 > Jeżeli manszeta cała to jakiś bubel. Wymiana z półosią to jakas abstrakcja , przecież tam jest > wieloklin między przegubem a półosią . Ja był walczył o darmową naprawę. Fabryczne przeguby , > jeżeli nie strzelałeś ze sprzęgła na skręconych kołach, to powinny wytrzymać 150-200k km Osłona jest cała. Ze sprzęgła nie strzelałem. Ten przegub wygląda tak : link , dlaczego jest dostępny z półosią ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creek Napisano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 Byłem dzisiaj na dokładnej diagnostyce w ASO i niestety poszedł prawy przegub. Auto ma 18 tkm i jest 2 miechy po gwarancji. Brak słów . Chcą ok 1300 zł za wymiane. Osłona cała ale przegub poszedł. Chyba wracam do Fiata bo mnie wszystkie naprawy przez 9 lat tyle nie wyniosły w Punto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > Byłem dzisiaj na dokładnej diagnostyce w ASO i niestety poszedł prawy przegub. > Auto ma 18 tkm i jest 2 miechy po gwarancji. > Brak słów . Chcą ok 1300 zł za wymiane. > Osłona cała ale przegub poszedł. > Chyba wracam do Fiata bo mnie wszystkie naprawy przez 9 lat tyle nie wyniosły w Punto. trochę sporo..... tym bardziej, że ceny przegubów zewnętrznych zaczynają się od 150PLN może oni liczą za demontaż półosi razem ze spuszczeniem oleju ze skrzyni, ale i tak dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creek Napisano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > trochę sporo..... > tym bardziej, że ceny przegubów zewnętrznych zaczynają się od 150PLN > może oni liczą za demontaż półosi razem ze spuszczeniem oleju ze skrzyni, ale i tak dużo... Przegub występuje razem z półośką. Nie wiem czy te przeguby za 150 zł na allegro są coś warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > Przegub występuje razem z półośką. > Nie wiem czy te przeguby za 150 zł na allegro są coś warte. podaj mi dokładne dane auta: rok prod, pojemność, benz/czy ON ilość KW/KM mam zainstalowany cennik inter-cars, to zaraz Ci sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creek Napisano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > podaj mi dokładne dane auta: rok prod, pojemność, benz/czy ON ilość KW/KM > mam zainstalowany cennik inter-cars, to zaraz Ci sprawdzę Mk2 FL , Benzyna 1.6 100KM rok produkcji 2011. VIN : WF0PXXWPDPBK89038 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > Mk2 FL , Benzyna 1.6 100KM rok produkcji 2011. > VIN : WF0PXXWPDPBK89038 W/g cennika cała półoś firmy LAUBER (stosowana od 2004r) nr 88.2527 kosztuje w detalu 755,53PLN brutto (przy zwrocie starej części), więc nadal 545PLN za wymianę uważam za cenę zbyt wygórowaną... W cenniku występuje również sam przegub LPR KFR630 za 274,71PLN brutto lub PASCAL G1G027PC za 154,24PLN a jaka buda w tym focusie ? p.s. kilku Userów na AK ma rabaty w IC i myślę, że coś by pomogli, a sama wymiana wcale nie jest jakąś filozofią jak dobrze podniesiesz auto, to i bez spuszczania oleju się obędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
creek Napisano 10 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > W/g cennika cała półoś firmy LAUBER (stosowana od 2004r) nr 88.2527 kosztuje w detalu 755,53PLN > brutto (przy zwrocie starej części), więc nadal 545PLN za wymianę uważam za cenę zbyt > wygórowaną... > W cenniku występuje również sam przegub LPR KFR630 za 274,71PLN brutto lub PASCAL G1G027PC za > 154,24PLN > a jaka buda w tym focusie ? > p.s. > kilku Userów na AK ma rabaty w IC i myślę, że coś by pomogli, a sama wymiana wcale nie jest jakąś > filozofią > jak dobrze podniesiesz auto, to i bez spuszczania oleju się obędzie Dziekuje bardzo , buda Hatchback. A po co spuszczać olej , to jest przegub zewnętrzny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2013 > Dziekuje bardzo , buda Hatchback. > A po co spuszczać olej , to jest przegub zewnętrzny ? no, jeśli pokusiłbyś się na wymianę całej półosi, to w momencie jej wyjmowania polałby się olej , chyba, że podniósłbyś go baaardzo wysoko - z lewej oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.