jimbo22 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Kompakty z kufrem to A3 / CLA / Seria 1 & 2. To raczej Insignia jest wyrośnięta jak na klasę > średnią wyższą. a4, bmw 3 czy cklasa to nie segment d. to prawie segment D, takie D- lub C+ wystarczy wsiąść do 3ki i do mondeo. gołym okiem widać przepaść. a 1 czy a3 z kufrem to niedawne wynalazki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > a4, bmw 3 czy cklasa to nie segment d. to prawie segment D, takie D- lub C+ > wystarczy wsiąść do 3ki i do mondeo. gołym okiem widać przepaść. a 1 czy a3 z kufrem to niedawne > wynalazki:) Ale to kompakty, czy chcemy czy nie. Pug 508 też jest wyrośnięty, ale to nadal poziom Passata i tyle. Zresztą Passat w przyszłym roku też ma się "roztyć". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Ale to kompakty, czy chcemy czy nie. Pug 508 też jest wyrośnięty, ale to nadal poziom Passata i > tyle. Zresztą Passat w przyszłym roku też ma się "roztyć". Byś zobaczył Passata USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Ale to kompakty, czy chcemy czy nie. Pug 508 też jest wyrośnięty, ale to nadal poziom Passata i > tyle. Zresztą Passat w przyszłym roku też ma się "roztyć". ale ja przeciez o tym piszę. ze uzycie argumentu nt. cen 3ki vs mondeo jest bez sensu, bo to inne segmenty:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > Byś zobaczył Passata USA W USA wszystko musi być większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > To wnętrze przy w210 to rzeczywiście porażka. Widze to inaczej, filozofia Mercedesa byla prosta, siadasz i masz sie czuc jak w fotelu przed TV. I dlugo im sie to udawalo. Krolowala prostota. Dzis masz tego wszystkiego nawalone tak, ze nie wiadomo co gdzie i jak, na szczescie co niektorzy producenci wracaja po rozum do glowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 > W USA wszystko musi być większe i ciezsze i masywniejsze, zwlaszcza skrzynie biegow ktore padaja. Inna bajka, ze hamerykanie sobie z ich projektowaniem i budowa nie radza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.