Morgan Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 jak w temacie, robił ktoś? Ktoś coś może napisać w tym temacie odnośnie instalacji, czy ją trzeba przerabiać? Póki co jest laikiem w temacie, bo nawet schematów nie oglądałem, ani pod maskę specjalnie nie zaglądałem. PS. tylko nie piszcie mi, że zamiana ksenona na normalne żarówki to jak przejście z ferrari do maluch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 To ja chcę ten ksenon, 5d? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 niestety 3d i może już nie długo będzie na handel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > PS. tylko nie piszcie mi, że zamiana ksenona na normalne żarówki to jak przejście z ferrari do > maluch No a czego sie spodziewasz jak taka prawda? Mechanicznie czy elektrycznie praktycznie wszystko jest p&p, gorzej wyglada sprawa od strony body bo ono macza paluchy w sterowanie wysokoscia swiatel. Bezpośrednio za wysokosc odpowiada licznik, jednak przy osiowaniu body bada konfiguracje i odpowiednio ustawia szafe pod to. Musialbys licznik zaosiowac w aucie z manualna regulacja, powinno wtedy dzialac. Jak cos to jestem pierwszy w kolejce po panel bez regulacji wysokosci i przeciwmgielnych, pelny panel moge Ci podarowac za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Hej, zrobię tzw. wrzutkę do tematu Mam ksenony - wszystko oryginalne. A na kokpicie mam przełączniki do regulacji wysokości świateł, tylko że na liczniku nie wyświetla się cyferka z numerem poziomu świateł i na naciskanie przycisków wysokości światła nie reagują. Hmm? Rozgryźmy ten temat przerabiania ksenonów na zwykłe, bo coś czuje że najbliższym czasie też mnie będzie to czekać Miłego dnia kubussss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > No a czego sie spodziewasz jak taka prawda? wiem, ale cena ori kloszy do ksenona, a cena kloszy zwykłych to niebo, a ziemia > Mechanicznie czy elektrycznie praktycznie wszystko jest p&p, gorzej wyglada sprawa od strony > body bo ono macza paluchy w sterowanie wysokoscia swiatel. Bezpośrednio za wysokosc odpowiada > licznik, jednak przy osiowaniu body bada konfiguracje i odpowiednio ustawia szafe pod to. > Musialbys licznik zaosiowac w aucie z manualna regulacja, powinno wtedy dzialac. fes lub mes wystarczy do tego zabiegu? > Jak cos to jestem pierwszy w kolejce po panel bez regulacji wysokosci i przeciwmgielnych, pelny > panel moge Ci podarowac za free. chodzi Ci o ten panel po lewej strony od kierownicy, gdzie załącza się tylne przeciwmgielne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 a jakie masz poziomowanie w ksenonach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Poziomowanie automatyczne Wszystko oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > fes lub mes wystarczy do tego zabiegu? Jak najbardziej. > chodzi Ci o ten panel po lewej strony od kierownicy, gdzie załącza się tylne przeciwmgielne? Dokladnie. Bo ja robie konwersje tez, tyle ze w druga strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 no to jeżeli masz automatyczne poziomowanie, to nic Ci się nie będzie wyświetlać, ani nic się nie będzie zmieniać podczas sterowania ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelczekala Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > jak w temacie, robił ktoś? Ktoś coś może napisać w tym temacie odnośnie instalacji, Gadaj Z TomTomem on przerabiał ten temat u Tomtomci w batmanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 będzie trzeb się z nim skontaktować, chyba że sam coś napisze w wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Możemy się zamienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 Najtrudniejsze to zdobycie śrub mocujących lampy... Pewnie połowę urwiesz. Potem cierpliwy diagnosta na skp.. Przyda się do zgrania lamp ze zderzakiem i nadwoziem. Elektryka ta sama. Silniczki na zero. Ustawiasz lampami na sztywno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 chyba musimy pogadać drogi kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek61 Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > chyba musimy pogadać drogi kolego Też kiedyś chciałem zamienić xenony na zwykłe lampy. Jest kilka problemów elektrycznych .Wiązka trochę inna i poziomowanie.W xenonach poziomowanie idzie przez centralki w lampach,a zwykłe lampy maja oddzielny moduł i przyciski do sterowania. Śruby mocujące to nie problem zdobyć w ASO, są po kilka zł ,ale problem je odkręcić!!! Swój problem żółtych szybek w lampach rozwiązałem kupując nowe xenony ( 2 Lampy) kompletne za 800zł!!! Ci co nie maja xenonów dziwią się ,ale chodzi o to ,ze stare xenony z brudnymi przesłonami świecą jak lampy w maluchu i do tego są brzydkie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 Hej, tylko powiedzcie lub zdradźcie tajemnice gdzie kupić fajne lampy ksenonowe w miarę fajnej cenie? Jasne, że ksenon to ksenon, ale już prawie od dwóch lat nie potrafię znaleźć coś przyzwoitego. Miłego dnia kubussss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 >Jest kilka problemów elektrycznych .Wiązk a > trochę inna i poziomowanie. Nie jest inna, wszystko jest p&p, a po odpieciu ksenonów zostanie Ci wolna jedna wtyka. >W xenonach poziomowanie idzie przez centralki w lampach,a zwykłe > lampy maja oddzielny moduł i przyciski do sterowania. Nie ma żadnego modułu, pisałem wczesniej co odpowiada za regulację wysokości przy zwykłych lampach, wystarczy przeczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > Też kiedyś chciałem zamienić xenony na zwykłe lampy. Jest kilka problemów elektrycznych .Wiązka > trochę inna i poziomowanie.W xenonach poziomowanie idzie przez centralki w lampach,a zwykłe > lampy maja oddzielny moduł i przyciski do sterowania. Śruby mocujące to nie problem zdobyć w > ASO, są po kilka zł ,ale problem je odkręcić!!! > Swój problem żółtych szybek w lampach rozwiązałem kupując nowe xenony ( 2 Lampy) kompletne za > 800zł!!! > Ci co nie maja xenonów dziwią się ,ale chodzi o to ,ze stare xenony z brudnymi przesłonami świecą > jak lampy w maluchu i do tego są brzydkie . zdradź gdzie tak tanio dostałeś te klosze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 Jeśli się pogodzić z brakiem regulacji to problemów elektrycznych nie ma wcale. Nic zero null. Jeśli ktoś w 99% jedzie sam to regulacja prawie zbędna. Ja po wkreceniu nowych śrub miałem meksyk z ustawieniem wszystkich szparek jak należy przy zachowaniu ustawienia światła.... Dlatego polecam cierpliwego diagnoste. Batmobilowi siostry zderzak wisiał na 2 śrubach, maszynka do ustawiania plamy przed nim. Dłuższa chwila, kilka przymiarek i jest cacy. Może nie idealnie, ale znacznie lepiej niż z wariujacym zenonem. Nowe lampy ustawione na sztywno dają radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 Hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 dobra teraz rozwiń temat ustawienia lamp, w czym tkwi dokładnie problem (chodzi o poprawne oświetlenie drogi wedle przyrządu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > dobra teraz rozwiń temat ustawienia lamp, w czym tkwi dokładnie problem (chodzi o poprawne > oświetlenie drogi wedle przyrządu) Problem tkwi w tym ze sruby mocujace reflektor pourywasz prawie na 99%. Dasz nowe to polka jest z poustawianiem ich tak zeby swiatla poprawnie swiecily i zeby szczeliny do okola reflektorow byly rowne. Jak juz mowilem, trzeba licznik zaosiowac w aucie z regulacja i wsio bangla jak nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek61 Napisano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2013 > zdradź gdzie tak tanio dostałeś te klosze? Lampy kupiłem na Allegro...zbieg okoliczności i szczęścia trochę ,ze gość miał takie . Nie pytałem dlaczego tak tanio....policja do mnie nie przyjechała .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.