Skocz do zawartości

silniki renault - któren jeden


chris_66

Rekomendowane odpowiedzi

> 270 kkm to nie problem , ale nikt nie uwierzy że 10 latek ma 50 kkm

> problem zaczyna się jak skręcimy z 800 na 200 kkm a wtedy będzie można zobaczyć że trochę

> wyjeździło

Samochód jakikolwiek z przebiegiem 200-300 tys i więcej to w tych czasach rosyjska ruletka, a już na pewno nie nazwał bym go w jakikolwiek sposób pewnym zakupem, 800 tys to poziom nieosiągalny dla większości współczesnych konstrukcji.

Ponadto trzeba rozgraniczyć kilka istotnych kwestii, dla jednego (dla mnie) samochód ,,pewny'' to w 100% sprawny w którym nic nie stuka , nie puka, nie ma żadnych oznak starzenia , dla drugiego (być może Ciebie) to samochód na zasadzie póki jedzie to jedzie i takie odnoszę wrażenie po tym co piszesz.

Reasumując całość wątku - nie ma pewnych zakupów jeśli myślimy o po pierwsze samochodzie kupowanym z nieznanych rąk (a i w przypadku zakupu od tzw, znajomego istnieje spora szansa wtopy) po drugie nie ma pewnego zakupu jeśli myśli się o zakupie używanego diesla zwłaszcza takich firm jak między innymi renault ok.gif

To oczywiście moje zdanie, ale nie wyssane z palca a poparte wieloletnim doświadczeniem ok.gif

Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale po co ta gadka jak już setki razy pisałem że wyleczyłem się z używanego diesla

probujesz udowodnic, ze nie ma zaleznosci miedzy autem z niewiadomo jaka przeszloscia a awaryjnoscia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponadto trzeba rozgraniczyć kilka istotnych kwestii, dla jednego (dla mnie) samochód ,,pewny'' to w

> 100% sprawny w którym nic nie stuka , nie puka, nie ma żadnych oznak starzenia , dla drugiego

> (być może Ciebie) to samochód na zasadzie póki jedzie to jedzie i takie odnoszę wrażenie po

> tym co piszesz.

Samochod ma byc sprawny i niezawodny. Estetyka to inna sprawa . Dla mnie przynajmiej. Nie bardzo rozumiem co wywnioskowales z mojego pisania ??

Mój 22 latek jest w 100% sprawny i gotowy do drogi, trochę widać na nim ząb czasu ale mechanika jest super

800 kkm dla współczesnych konstrukcji to nic szczególnego - tylko trzeba wiedzieć że mamy na liczniku 800 i ryzyko jest większe niż przy 50 kkm , i przewidzieć pewne rzeczy. Wiëkszość samochodów pewnie ma tyle , tylko nikt o tym nie wie ( znaczy wszyscy wiedzą ale cieszą się tym co na liczniku) i potem płacz , źe silnik się posypał i skrzynia wypadła a germańskie padło dopiero dobijało do 200kkm (już czwarty raz) hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.