adamm_mk1 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 Mam Novua Bravua i mam nowe problemy czasami podczas odpalania zwłaszcza jak auto dłużej postoi np cały dzień po odpaleniu mocno zatrzęsie motorem, nie jest to reguła ale zdarza się bardzo często, jak auto jest "ciepłe" czyli stoi np pół dnia nie ma takiego problemu odpala normalnie. Auto miało wymienianą dwumasę wraz ze sprzęgłem, jakieś 10 - 15 000km temu czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 może wpierw sprawdź "Prawidłowe mocowanie do masy akumulatora" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > może wpierw sprawdź "Prawidłowe mocowanie do masy akumulatora" Tz.że jak brak masy to po odpaleniu trzęsie motorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mumia Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Mam Novua Bravua i mam nowe problemy czasami podczas odpalania zwłaszcza jak auto dłużej postoi np > cały dzień po odpaleniu mocno zatrzęsie motorem, nie jest to reguła ale zdarza się bardzo > często, jak auto jest "ciepłe" czyli stoi np pół dnia nie ma takiego problemu odpala > normalnie. Auto miało wymienianą dwumasę wraz ze sprzęgłem, jakieś 10 - 15 000km temu czy ktoś > z Was spotkał się z takim problemem? jeżeli silnik 1.9 8V to on po prostu tak robi. Mnie na początku też to zaniepokoiło, aczkolwiek serwisy powiedzieli, że tak ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > Tz.że jak brak masy to po odpaleniu trzęsie motorem? tak mówi elearn Sprawdzić wstępnie: - stan układu zasysania powietrza - Prawidłowe połączenie z masą cewek zapłonowych i centralki silnika na korpusie - Poprawność mocowania przewodów na akumulatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > tak mówi elearn > Sprawdzić wstępnie: > - stan układu zasysania powietrza > - Prawidłowe połączenie z masą cewek zapłonowych i centralki silnika na korpusie > - Poprawność mocowania przewodów na akumulatorze A jak krócej stoi to masa jest lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > A jak krócej stoi to masa jest lepsza. co ja mechanik, pomóc chciałem miałem podobne objawy, ale to był tjet z gazem i komp łapał ustawienia od gazu i przy odpalaniu na pb właśnie świrował silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > jeżeli silnik 1.9 8V to on po prostu tak robi. > Mnie na początku też to zaniepokoiło, aczkolwiek serwisy powiedzieli, że tak ma być. Nie "po prostu tak robi" tylko w egzemplarzach do 2009 bodajże roku jest niedoskonała poduszka silnika za skrzynią biegów. Wymieniłem i problemów brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > tak mówi elearn > Sprawdzić wstępnie: > - stan układu zasysania powietrza > - Prawidłowe połączenie z masą cewek zapłonowych i centralki silnika na korpusie > - Poprawność mocowania przewodów na akumulatorze Ale teorie wymyślasz. Doczytaj czego to dotyczy, a potem przepisuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mumia Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > Nie "po prostu tak robi" tylko w egzemplarzach do 2009 bodajże roku jest niedoskonała poduszka > silnika za skrzynią biegów. Wymieniłem i problemów brak. nie wiedziałem - tak mi powiedzieli spece z fiata :/ cenna wiadomość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > nie wiedziałem - tak mi powiedzieli spece z fiata :/ > cenna wiadomość byl watek na forum, kartonik go zakladal juz dawno i relacje zdawal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 U mnie jest silnik 1.9 16v czyli jest się czym niepokoić? Czasami tak jak dzisiaj rano odpalił i się delikatnie zatrzasl a wczoraj jak był mróz rano zatrzasl się strasznie dodatkowo niebieski dymek puścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > U mnie jest silnik 1.9 16v czyli jest się czym niepokoić? Czasami tak jak dzisiaj rano odpalił i > się delikatnie zatrzasl a wczoraj jak był mróz rano zatrzasl się strasznie dodatkowo niebieski > dymek puścił. sprawdz stan aku, sprawdz korekcje wtryskow, jaki masz nalot? moze rozrusznik dodatkowo juz slabnie lub swiece zarowej nie pracuja pelna para Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > sprawdz stan aku, sprawdz korekcje wtryskow, jaki masz nalot? moze rozrusznik dodatkowo juz slabnie > lub swiece zarowej nie pracuja pelna para Aku kręci ok tak samo rozrusznik nie ma problemów nawet jak się na wieczór pobawie follow me home. Przebieg 134500km. Częściej to występuje na mrozie. Czy grzanie świec da się sprawdzić przez kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2014 > Przebieg 134500km. Częściej to występuje na mrozie. Czy grzanie świec da się sprawdzić przez > kompa? da sie examinerem w funkcji omomierza, ale jak masz 134kkm to swieczki juz beda biedne, u mnie przy nalocie kolo 90-100k juz swieczki byly biedne, po wymianie na nowe duzo lepiej odpalal, tak jak piszesz przy niskich temp dawalo to o sobie znac blad na desce dostaniesz dopiero jak swieczka przestanie calkiem grzac, jesli beda zaliczyc zgon to bledu jeszcze nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic Otwocka i chciałby pomóc egzaminerem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic Otwocka i chciałby pomóc egzaminerem? Examinerem to nie wiem, chociaz jednego znam co ma w Celestynowie, ale MESem to sie znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Examinerem to nie wiem, chociaz jednego znam co ma w Celestynowie, ale MESem to sie znajdzie Dawaj znać kiedy masz czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2014 > Dawaj znać kiedy masz czas Jakos jutro czy w poniedzialek. Tylko wez odpowiedni wkretak aby dostac sie do gniazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2014 > Jakos jutro czy w poniedzialek. Tylko wez odpowiedni wkretak aby dostac sie do gniazda na priv takie ustalenia, to techniczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Nie "po prostu tak robi" tylko w egzemplarzach do 2009 bodajże roku jest niedoskonała poduszka > silnika za skrzynią biegów. Wymieniłem i problemów brak. Ja również wymieniałem na gwarancji i objawy ustąpiły. "Masełko" to może nie jest, ale już się sam nie otrząsa ze śniegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Ja również wymieniałem na gwarancji i objawy ustąpiły. "Masełko" to może nie jest, ale już się sam > nie otrząsa ze śniegu Najbardziej to walenie było słychać na zimnym silniku i jak to określił jeden z moim pasażerów "jak w Uno coś wali o tłumik". Wymieniłem, bo poduszka trafiła się za 40 zł, nowa z serwisu. A przy okazji dłubania pod wozem odkręciłem dwie śruby i włożyłem nową poduszkę. Nowa różni się budową od starej, a teraz problemu z łomotaniem nie ma. Aczkolwiek z tego co kojarzę, to na 99% ten problem był zawarty w Service News'ach Fiata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Aczkolwiek z tego co kojarzę, to na > 99% ten problem był zawarty w Service News'ach Fiata. A tam było zalecenie aby usunąć jedne mocowanie (te przy półosi) a "lizaka: wymienić na inny wzmocniony. Mi tak właśnie zrobili i jest spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Świece grzeją pozostaje sprawdzenie poduszek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.