Astyn Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Witam Pacjent SC z ABS. Chce zdemontować ABS gdyż i tak nie działa bo poprzedni właściciel posępił grosza na łozyska/piasty pod abs a nie miał wiedzy jak zrobić zwykle pod ABS a zbedne rzeczy wyrzucił.... Będą nowe przewody, tarcze, klocki. Chce kupić pompe+serwo z 1.1 i tu pytanie... z korektorami siły hamowania czy bez? Aktualnie dupa ucieka przy gwałtownym hamowaniu co mnie nie cieszy ale za to z lewą ładnie leci Więc montowac z korektorami czy nie ? A jeżeli nie to dlaczego a jeżeli tak to tez dlaczego? PS. Czy korektory były montowane tylko w VAN? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Witam > Pacjent SC z ABS. > Chce zdemontować ABS gdyż i tak nie działa bo poprzedni właściciel posępił grosza na łozyska/piasty > pod abs a nie miał wiedzy jak zrobić zwykle pod ABS a zbedne rzeczy wyrzucił.... > Będą nowe przewody, tarcze, klocki. Chce kupić pompe+serwo z 1.1 i tu pytanie... z korektorami > siły hamowania czy bez? Aktualnie dupa ucieka przy gwałtownym hamowaniu co mnie nie cieszy ale > za to z lewą ładnie leci > Więc montowac z korektorami czy nie ? > A jeżeli nie to dlaczego a jeżeli tak to tez dlaczego? > PS. Czy korektory były montowane tylko w VAN? > Pozdrawiam Korektory były w każdym S.C. i cc,raczej bym założył bo bez nich będzie blokował szybciej tyl mam na myśli korektory przy pompie,jak w zwykłych wersjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 w vanie były dwa regulatory hamowania a w osobówkach bodajże 1 tak dla wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Pompa hamulcowa i serwo zostaje, na parę przewodów idących na tył zakładasz dławiki tak jak w SC bez ABS jest i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > w vanie były dwa regulatory hamowania a w osobówkach bodajże 1 tak dla wiadomości w osobowce tez sa dwa korektory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Pompa hamulcowa i serwo zostaje, na parę przewodów idących na tył zakładasz dławiki tak jak w SC > bez ABS jest i tyle. W pompie mam tylko 2 wyjścia nie 4. I tak wymieniam bo pada serwo. Możesz zobrazować mi te dławiki? Bo nie wiem czy myśle o tym samym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > W pompie mam tylko 2 wyjścia nie 4. I tak wymieniam bo pada serwo. > Możesz zobrazować mi te dławiki? > Bo nie wiem czy myśle o tym samym. klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 KLIK No czyli np tu mam wszystko co mi potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > KLIK > No czyli np tu mam wszystko co mi potrzeba dokladnie. Tylko pamietaj ze uszczelnienia gumowe ktore raz mialy kontakt z plynem hamulcowym przy jego braku puchna i nadaja sie do wyrzucenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > W pompie mam tylko 2 wyjścia nie 4. Dziwne bo pompa dla ABS i bez ABS jest taka sama, tylko w przypadku zastosowania systemu ABS dwa wyjścia są zaślepione. Przerabiałem temat przy wymianie pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Dziwne bo pompa dla ABS i bez ABS jest taka sama, tylko w przypadku zastosowania systemu ABS dwa > wyjścia są zaślepione. > Przerabiałem temat przy wymianie pompy. No bo wystarczy wykręcić zaślepki i już są 4 wyjścia, a nie 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czui1988 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 A moze ma ktos dokladne dlugosci przewodow jakie bylo by trzeba kupic aby wyrzucic abs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > No bo wystarczy wykręcić zaślepki i już są 4 wyjścia, a nie 2. Oto właśnie mi chodziło, natomiast pompa jest identyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > A moze ma ktos dokladne dlugosci przewodow jakie bylo by trzeba kupic aby wyrzucic abs http://www.pwp.pwpnet.pl/ wybierasz model auta i masz podane długości przewodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > dokladnie. Tylko pamietaj ze uszczelnienia gumowe ktore raz mialy kontakt z plynem hamulcowym przy > jego braku puchna i nadaja sie do wyrzucenia Czyli rozumiem że warto kupić zestaw uszczelek KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Czyli rozumiem że warto kupić zestaw uszczelek KLIK ano, koszt smiesznie maly bo cos ok 12zl a pewno ze bedzie dobra jest bezcenna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 Odgrzewam kotleta bo mam jeszcze pytanie co z wiązką która zostanie oraz błędzie który będzie ciągle świecił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 3 Marca 2014 Udostępnij Napisano 3 Marca 2014 Wywalasz wiązkę i błędu nie będzie. Nie jestem pewien co do kontrolki bo jeśli jej działanie jest takie jak w przypadku wspomagania kierownicy, to trzeba jeszcze będzie odlutować diodę z zegarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Wywalasz wiązkę i błędu nie będzie. Nie jestem pewien co do kontrolki bo jeśli jej działanie jest > takie jak w przypadku wspomagania kierownicy, to trzeba jeszcze będzie odlutować diodę z > zegarów. dokladnie. Trzeba odlutowac diode albo wypiac cala plytke jezeli nie uzywa sie pozostalych kontrolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.