FlaperB Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Rozważam zakup Hyundaia i30. Jest wstępnie upatrzony egzemplarz (jeszcze przed oględzinami) z rocznika 2008 (rejestracja styczeń 2009) silnik 1,4 109 KM (wersja comfort z klimatronikiem). Jako konkurent w wyborze Kia Ceed. Obecnie użytkuję punto z silnikiem 1,2 szesnastka 80 KM. Auto w większości użytkowane byłoby po wrocławskich drogach. Podajcie proszę: - przedział cenowy jaki należy optymalnie brać pod uwagę - zalety i wady takiego modelu, wrażliwe punkty - jak z faktycznym spalaniem w mieście i na trasie - na co zwrócić szczególną uwagę sprawdzając auto - rozrząd czy jest na pasku czy łańcuchu po jakim przebiegu wymiana, sprzęgło (koszt wymiany) -dostępność i ceny podstawowych elementów eksploatacyjnych (klocki, tarcze, końcówki drążków itp. części zamiennych) -czy dużo da się zrobić przy aucie omijając autoryzowane serwisy (naprawy, podłączenie pod komputer) Wszystkie odpowiedzi mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychook Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Witaj, > Rozważam zakup Hyundaia i30 z rocznika 2008 (rejestracja styczeń 2009) silnik 1,4 109 KM (wersja > comfort z klimatronikiem). Jest wstępnie upatrzony egzemplarz (jeszcze przed oględzinami). > Jako konkurent w wyborze Kia Ceed. Kia Ceed to analogiczny produkt jak i30, sporo czesci wspólnych. Sam jestem posiadaczem od ok 1,5roku modelu poliftingu z 2011. Samo autko jest bardzo przyjemne, choć nie pozbawione wad... > Podajcie proszę: > - przedział cenowy jaki należny optymalnie brać pod uwagę PIerwsze roczniku kosztują około 26-30k PLN > - zalety i wady takiego modelu, wrażliwe punkty Zalety: wygodne fotele (przynajmniej dla mnie). Spory bagaznik (dla mnie wystarczający i już nim sporo przewiozłem). Duzo miejsca na tylnej kanapie na nogi (przy 175 wzrostu i ustawieniu foleta przedniego z duzym luzem - jestem obszerny - z tyłu jestem w stanie praktycznie założyć nogę na nogę) Wady: spalanie - przy sprawnym poruszaniu się po mieście (nie schodzilem poniżej 2.5 obr/min) wynosiło ok 9 benzyny i potem ok 10.5 gazu.(Jazdy przeważnie po 5km na raz 2x dziennie, czasem wyjazd 2x25km) W spokojnej trasie ok 8,5 gazu. Po autostradzie jazda cały czas 130-140 przy sporym wietrze przeciwnym wyszło ok 10l gazu na 100km. Skrzynia biegów, a w zasadzie jej przełożenia - na piątym biegu przy 80 jest już 2.5k i potem 500 obr na każde 15km/h. Przy licznikowych 180 było ponad 5200 obr, ale to już praktycznie jego maksymalna. Wskazania licznika zgadzały się z GPSem (+/- 2km/h) Zawieszenie - z przodu po 30k km padły łączniki stabilizatora - dwa na raz. Reszta narazie cicho. Co do rdzy sie nei wypowiadam, bo auto jest jeszcze młode, ale podobno atakuje tylna klape przy szybie i 3 stopie. > - jak z faktycznym spalaniem w mieście i na trasie j.w. > - na co zwrócić szczególną uwagę sprawdzając auto > - rozrząd czy jest na pasku czy łańcuchu po jakim przebiegu wymiana, sprzęgło (koszt wymiany) rozrząd na łańcuchu, nie widziałem wytycznych co do wymiany. > -dostępność i ceny podstawowych elementów eksploatacyjnych (klocki, tarcze, końcówki drążków itp. > części zamiennych) Czesci dostępne bez problemu. Ceny umiarkowane. Ale np tylną wycieraczkę do wersji kombi (nie wiem jak HTB) kupisz tylko w ASO za ok 60 zł Kabinówka ok. 40zł, filtr oleju oryginał ok 17-18zł. Powietrza ok 35 zł. Świece NGK ok 20zł /szt > -czy dużo da się zrobić przy aucie omijając autoryzowane serwisy (naprawy, podłączenie pod > komputer) Mechanikę ogarniesz bez problemu, co do reszty, to nie sprawdzałem > Wszystkie odpowiedzi mile widziane Autko generalnie bardzo fajne i fajnei mi się nim jeździ. Żeby tylko skrzynia miała inne przełożenia no i może spalanie ciut mniejsze. Do miasta zdecydowanie dobre auto. Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Rozważam zakup Hyundaia i30. Jest wstępnie upatrzony egzemplarz (jeszcze przed oględzinami) z > rocznika 2008 (rejestracja styczeń 2009) silnik 1,4 109 KM (wersja comfort z klimatronikiem). > Jako konkurent w wyborze Kia Ceed. > Obecnie użytkuję punto z silnikiem 1,2 szesnastka 80 KM. > Auto w większości użytkowane byłoby po wrocławskich drogach. > Podajcie proszę: > - przedział cenowy jaki należy optymalnie brać pod uwagę nie ma czegoś takiego. Jak znajdziesz dobry egzemplarz, to warto zapłacić powyżej średniej, jak z wadami, to mniej itd. > - zalety i wady takiego modelu, wrażliwe punkty mój tata miał dokładnie taki model: 1.4 109KM, wersja Comfort, rocznik 2008. zalety: dużo miejsca w środku, wygodne fotele, przyzwoite spalanie, dobra ergonomia, wszystko proste jasne i czytelne, poprawne prowadzenie wady: silnik za głośny na wyższych obrotach (albo powyżej 120km/h), głośne zawieszenie, nieprecyzyjnie i ciężko pracujący lewarek zmiany biegów (np. problemy z włączaniem wstecznego), zbyt tandetne wykończenie niektórych elementów, np. kierownicy w okolicach przycisków - farba ala chrom, która szybko się wycierała. Niby drobna rzecz, ale irytująca, bo to pierwsze co widać. Ogólnie w wielu miejscach widać za duże oszczędności, bo ten model był jako nowy sporo tańszy od większości konkurencji. > - jak z faktycznym spalaniem w mieście i na trasie zależy jak i gdzie się jeździ. Ogólnie jak na benzynowca imho nie jest źle > - na co zwrócić szczególną uwagę sprawdzając auto - czy nic nie stuka z zawieszenia, bo w tym modelu bardzo lubią padać łączniki stabilizatora. Ale naprawa nie jest droga - czy klima działa. Słyszałem o kilku przypadkach padania chłodnicy klimy, ojciec też to przerabiał. - czy nie ma dziwnych odgłosów podczas kręcenia kierownicą. Np. jechać powoli po jakimś parkingu, skręcać na max w prawo, lewo. W tych autach bywają problemy z układem kierowniczym. U taty już coś było słychać, ale ASO mówiło, że można jeszcze jeździć, jeździł tak z rok, potem sprzedał. Naprawa może nie być tania. - no i duperele: czy tylne drzwi skrzypią podczas otwierania. W modelu ojca to była masakra: odgłos jak w starej stodole. Smarowanie zawiasów i ograniczników pomagało może na 2 miesiące, a potem znowu: chrrrrr, chrrrrrr . Czy klamki drzwi od zewnątrz są całe. U ojca odpadały części klamek, w których nie ma zamka, czyli wszystkich poza kierowcy. W sumie duperele, ale przy używanym zawsze jest jakiś powód, żeby trochę urwać czyli w sumie jak w każdym używanym aucie, więc może nie ma co dalej się rozpisywać > - rozrząd czy jest na pasku czy łańcuchu po jakim przebiegu wymiana, sprzęgło (koszt wymiany) rozrząd jest chyba na łańcuchu. Nie jestem pewny. Na pewno tata przez 5 lat użytkowania auta nic z rozrządem nie robił. > -dostępność i ceny podstawowych elementów eksploatacyjnych (klocki, tarcze, końcówki drążków itp. > części zamiennych) części eksploatacyjne jak takie co wymieniasz są w podobnych cenach jak do innych aut. Zresztą wejdź sobie np. na sklep intercars i sprawdź sam. > -czy dużo da się zrobić przy aucie omijając autoryzowane serwisy (naprawy, podłączenie pod > komputer) nie mam pojęcia. Ale wydaje mi się, że odkąd te auta stały się popularne, to powinny być też niezależne serwisy, które je w miarę ogarniają > Wszystkie odpowiedzi mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Tak w skrocie. Silnik nie jest zly choc jak cisniesz to pali sporo. Do turlania git. Zawias ja przy 120kkm mam orginal oprocz lacznikow. Silnik oleju nie bierze, zwroc uwage na rdze. Moze byc gdzie niegdzie. ASO to naprawialo bez problemu. Hyundai raczej bedzie gorzej wyposazony od ceeda. Najwiecej classic i classic plus sie sprzedalo. Co do minusow. Klima auto jest tylko auto z nazwy. Na 15tkach nie poszalejesz Opony zwlaszcza GY nie lubi moga zabkowac. Poza ASO zrobisz proste czynnosci. Jak cos powaznego to nie ma szansz zeby ktos to ogarnal i zeby bylo taniej. Bylo sporo cichych akcji naprawczych. Np wymiana radia ktos nie byl w ASO to mu nie wymienili. Szukaj kupionego w PL i serwisowanego w ASO. Wtedy nie bedzie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Co to była za akcja z radiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlaperB Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 wersja comfort jest w miarę dobrze wyposażona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlaperB Napisano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Mam rozumieć, że lepszym wyborem byłaby Kia Ceed? Ceed trochę ładniejsza wg. mnie tzn. po liftingu jest od rocznika 2010. Klima auto jest tylko auto z nazwy Co chcesz przez to powiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulex Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 i30 kombi CRDI z połowy 2012 przed liftem dobrze się nim jeździ ale wszystko zależy jak trafisz w lato na wakacjach w trasie kolo 3 tysi km srednia wyszla 5,5 literka 4 osoby, zapakowany bagażnik, przelotowa autostradowa kolo 130-140, trochę bocznych drog, raczej spokojna jazda jak gniote ile wlezie to średnio 6,5 nie przekroczy no chyba za 100% autostrada to przy maksymalnej ponad 180 pali nieca 11 choć miałem teraz zastępczego bełgota 308 to przy maksymalnej palił 17 litrów benzyny a średnia przy mojej jeżdzie koło 8,5 wychodziła dobrze mi się jeździ tym autem ale problemów tez trochę miałem choć w sumie to wina serwisu bo teraz to nie mechanicy tylko niemyślący wymieniacze bez wiedzy potrafiący czytać jedynie info z kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlaperB Napisano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Przy moich przebiegach 10-15 tys. km rocznie skłaniam się jednak do benzyny, mniej newralgicznych punktów typu filtr cząstek stałych, dwumasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 > Przy moich przebiegach 10-15 tys. km rocznie skłaniam się jednak do benzyny, mniej newralgicznych > punktów typu filtr cząstek stałych, dwumasa te silniki benzynowe 1.4 i 1.6 są proste i raczej trwałe. Przy takich przebiegach jak piszesz, to będzie lepszy wybór niż diesle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2014 Przed 2010 czy 2011 (jak zmieniły się przepisy) nie były montowane DPFy do i30 i Ceed (oczywiście krajowych). Co do dwumasy to również przed liftem w Ceedach nie było (po już nie wiem). Jedyny problematyczny w dieslu może okazać się wtrysk i turbina. Ja mam nalatane w 2 ceedach 1,6 crdi po 130kkm i 135kkm i problemów z nimi nie miałem prawie w ogóle. Turbo zależy od eksploatacji - jak rozsądna to wytrzyma trochę a co do wtrysków to się nie wypowiem. Co do korozji w Ceedach to uważaj na tylne klapy (okolice 3stop i uchwytów nad tablicami rej., czasami ranty), ramki tylnych drzwi (u góry w okolicach uszczelek). Jak w crdi ciężko będzie chodzić sprzęgło to podobno objaw jego powolnego końca - eksploatacji w mieście. Więcej grzechów nie pamiętam. > Przy moich przebiegach 10-15 tys. km rocznie skłaniam się jednak do benzyny, mniej newralgicznych > punktów typu filtr cząstek stałych, dwumasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 > Co to była za akcja z radiem? Gubi stacje. Wymienili na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2014 > Mam rozumieć, że lepszym wyborem byłaby Kia Ceed? Ceed trochę ładniejsza wg. mnie tzn. po liftingu > jest od rocznika 2010. > Klima auto jest tylko auto z nazwy > Co chcesz przez to powiedzieć? Wsiadasz ustawiasz temp i wtedy wiatrak na max ustawia np na 18 zgodnie z wywswietlaczem zmniejsza obroty na 2. I koniec Jak sie zrobi cieplej/zimniej to nie reaguje, nie zwieksza sily nawiewu. Jak rozpoczynam jazde w zimie i zaczynam od 18 to koncze na 22-24 a temp taka sama Caly czas trzeba przy tym gmerac i ustawiac. Ceed po FL bedzie IMO lepszym wyborem. Lepiej wyposazony i jakos bardziej przyjemny w srodku. Ale szukac i tego i tego i kupic auto w lepszym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > i30 kombi CRDI z połowy 2012 przed liftem > dobrze się nim jeździ ale wszystko zależy jak trafisz > w lato na wakacjach w trasie kolo 3 tysi km srednia wyszla 5,5 literka potwierdzam, ten samochod jest bardzo ekonomiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlaperB Napisano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 Zakupiony srebrny i30 1,4 2008r. przebieg 69000 wersja comfort. Będę częściej tu zaglądał. Oby spisywał się nie gorzej od mojego Punto, do którego się bardzo przywiązałem przez ostatnie 9 lat Jak nie to pójdzie z powrotem do ludzi. A tak na marginesie to bez obrazy forum fiata jakieś takie bardziej żywe. Może marka z większymi tradycjami. Witam w "koreańskim" klubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > A tak na marginesie to bez obrazy forum fiata jakieś takie bardziej żywe. Może marka z większymi > tradycjami. W Hyundai psują się głównie łączniki stabilizatora, każdy już wie to nie ma o czym pisać. >Witam w "koreańskim" klubie Witaj, zadowolenia z samochodu życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 gratki, mam ten sam rocznik tylko 1,6 - niestety odkąd kupiłem to nie mam czego szukać na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlaperB Napisano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > gratki, mam ten sam rocznik tylko 1,6 - niestety odkąd kupiłem to nie mam czego szukać na forum to pozazdrościć, obym też tak miał, ale zawsze można pogadać o motoryzacji. Szukałem info jak zdjąć samodzielnie kierownicę, żeby poducha nie wystrzeliła i błędów nie zapisać, zastanawiam się nad obszyciem skórą. Niestety nic nie znalazłem We Wrocku usługa od 170 zł przy samodzielnym demontażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2014 > to pozazdrościć, obym też tak miał, ale zawsze można pogadać o motoryzacji. > Szukałem info jak zdjąć samodzielnie kierownicę, żeby poducha nie wystrzeliła i błędów nie zapisać, > zastanawiam się nad obszyciem skórą. Niestety nic nie znalazłem > We Wrocku usługa od 170 zł przy samodzielnym demontażu. Blad bedzie na 90% Mozesz sprobowac odlaczyc akumulator i dopiero dzialac. Najlepiej jechac do ASO niech zdejma kiere i zawiesc do obszycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Szukałem info jak zdjąć samodzielnie kierownicę, żeby poducha nie wystrzeliła i błędów nie zapisać, > zastanawiam się nad obszyciem skórą. Niestety nic nie znalazłem Byłem przy wymianie mojej kierownicy - samo koło, przełożyli mi moje plastiki i przyciski. Nic nie rozłączał koleś - kluczyk ze stacyjki i jazda. Dwie śruby do zluzowania poduszki, odpięcie poduszki, odkręcenie koła kierownicy i przełożenie z powrotem - całość 15 minut, 150 zł. Tylko że w Poznaniu lub Jarocinie. Wszytko ładnie działa a obszycie bardzo dobre. Aukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlaperB Napisano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 śruby do odkręcenia poduszki znajdują się po bokach, tam gdzie widać na fotce z aukcji otwory? A jak ściągali poduchę trzeba po odkręceniu tych dwóch śrub pociągnąć czy coś jeszcze odkręcić? Jakim kluczem odkręca się potem nakrętkę trzymającą kierownicę. Kiera schodzi lekko czy konieczny ściągacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > śruby do odkręcenia poduszki znajdują się po bokach, tam >gdzie widać na fotce z aukcji otwory? Tak dokładnie - dość mocno trzymały > A > jak ściągali poduchę trzeba po odkręceniu tych dwóch śrub pociągnąć czy coś jeszcze odkręcić? > Jakim kluczem odkręca się potem nakrętkę trzymającą kierownicę. Miał zwykły klucz nasadowy na grzechotce - żaden wydumany. Bardziej bym się zastanawiał nad nasadką do śrubek poduszki. > Kiera schodzi lekko czy > konieczny ściągacz? Poszła lekko po odkręceniu. Pamiętaj o wypięciu przewodów od kierownicy, ustaw koła na wprost i kierownicę też - ważne żeby nic nie kręcić - kiedyś w micrze mi przestawili samochód bez kiery i taśma od poduszki strzeliła (droga była). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 mam 1.6cw crdi (90km) z 2010 bez dwumasy i dpf, za to rozrząd na łańcuchu i 6 skrzynia, kupiłem 3 latka i od niecałego roku przejechane ponad 20tys km bezawaryjnie chociaż klocki i tarcze wszystkie musiałem wymienić bo przy przebiegu 90tys się rozsypały praktycznie, reszta nie ruszana 90km w mieście i na krótkich odcinkach jest wystarczające, na trasie wakacyjnej przy pełnym obciążeniu i pod autriacką górkę nie pozwalało na nic więcej jak na toczenie ale to wiedziałem (poza tym za 1000zł moc spokojnie można podnieść do ponad 110km), cw bo niby bagażnik niezbyt przepastny ale za to miejsca z tyłu dla dzieciaków jak imho w klasie wyżej jeżdzi się tym przyjemnie i pewnie, a jedyna wada to niestety wersja wyposażenia bo mi osobiście brakuje tylko regulacji fotela kierowcy góra dół i możliwości ściemniania oświetlenia zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 Znalazłem takie wozidło http://otomoto.pl/hyundai-i30-1-6-crdi-pelen-serwis-C31975911.html ,sprawdziłem tu http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Reg=ZE24669 przebieg by sie zgadzał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 1 Marca 2014 Udostępnij Napisano 1 Marca 2014 Przebieg się zgadza, tylko pytanie w jakim stanie przyjechał do Polski skoro nawet sprzedający nie pisze, że bezwypadkowy . > Znalazłem takie wozidło http://otomoto.pl/hyundai-i30-1-6-crdi-pelen-serwis-C31975911.html > ,sprawdziłem tu http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Reg=ZE24669 > przebieg by sie zgadzał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > Przebieg się zgadza, tylko pytanie w jakim stanie przyjechał do Polski skoro nawet sprzedający nie > pisze, że bezwypadkowy . > > przebieg by sie zgadzał? Cza by do ASO wziąć chyba ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > Znalazłem takie wozidło http://otomoto.pl/hyundai-i30-1-6-crdi-pelen-serwis-C31975911.html > ,sprawdziłem tu http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Reg=ZE24669 > przebieg by sie zgadzał? Tego jest mnostwo kupionego w PL i serwisowaengo w ASO. Czemu chcesz sprowadzonego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 taaaaa..... ASO prawdę ci powie Osobiście widziałem jak na lawecie sprowadzali Merca B klasse. Mógłbyś całego sprawdzić miernikiem i byś powiedział, że bezwypadkowy, szkoda tylko, że z jednej strony miał złożone koła pod siebie. I teraz zagadka, czy uda się kiedykolwiek ustawić geometrię kół w tym aucie i czy buda nie została skrzywiona?? Ja osobiście mam bardzo mieszane uczucia co do sprowadzonych aut. Oczywiście można zapewne trafić dobry okaz ale to jak szukać igły w stogu siana. Poza tym jak kolega wyżej napisał - jest pełno krajowych i serwisowanych na rynku, więc po co pchać się w sprowadzane?? > Cza by do ASO wziąć chyba ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > taaaaa..... ASO prawdę ci powie > Osobiście widziałem jak na lawecie sprowadzali Merca B klasse. Mógłbyś całego sprawdzić miernikiem > i byś powiedział, że bezwypadkowy, szkoda tylko, że z jednej strony miał złożone koła pod > siebie. I teraz zagadka, czy uda się kiedykolwiek ustawić geometrię kół w tym aucie i czy buda > nie została skrzywiona?? Ja osobiście mam bardzo mieszane uczucia co do sprowadzonych aut. > Oczywiście można zapewne trafić dobry okaz ale to jak szukać igły w stogu siana. > Poza tym jak kolega wyżej napisał - jest pełno krajowych i serwisowanych na rynku, więc po co pchać > się w sprowadzane?? > > Cza by do ASO wziąć chyba ... Tak tylko podlinkowałem .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 2 Marca 2014 Udostępnij Napisano 2 Marca 2014 > taaaaa..... ASO prawdę ci powie mimo, że kupowałem samochód w aso (chociaż innej marki) jako używkę wziąłem go do drugiego aso i prześwietlili na tyle dokładnie, że wyszło, że nie wszystko mieli w papierach ... i jak do tej pory się to sprawdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.