Skocz do zawartości

Pytanko mam o climatronic ...


Rekomendowane odpowiedzi

Jak Stilo miało problem od początku i do Bravo nie włożyli, to do Delty tym bardziej nie włożyli. Teraz już na pewno nie włożą, bo Bravo i Delta zakończyły narodziny w fabryce. Teraz to już historia. Przy okazji już skończyły się części zamienne w paru przypadkach o które pytałem jako "dokładacz wyposażenia". I tak działa 10 letni obowiązek zapewnienia części po zakończeniu produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie tak napisałem????. Jak ktoś chce to sobie z tym poradzi. Kwestia w tym, że serwisy działają według instrukcji Fiata i mają na to 15 godzin roboczych, nikt nie robi na skróty jakimiś drucikami, itd. Ewentualnie "poza protokołem" mogą zrobić na zasadzie obejścia tematu.

Najczęściej w normalnym aso jak podjedziesz zapytać mówią o odciąganiu czynnika z klimatyzacji, wylaniu płynu z układu chłodniczego, ściągnięciu deski i wyjęciu nagrzewnicy - bo tak jest opisana procedura. I osobiście potwierdzam, że bez pomysłu nie odkręci się paru elementów, aby dostać się do siłowników bez konieczności ściągania czynnika i zlewaniu płynu chłodniczego.

Jak ktoś ma cierpliwość, twardą głowę do leżenia na pedałach hamulca i sprzęgła oraz cięcią rąk przez metale z wyposażenia pojazdu, to może to raz zrobić.

Na pewno bez problemu nie zrobi tego mechanik z mięśniem piwnym i palcami o średnicy 3 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klimatronik w Bravo to jednak bardzo nieprzewidywalna rzecz yikes.gif

W związku z opisaną awarią jeździłem z nawiewem ustawionym na "LO";z lewego gorące, z prawego zimne bbq.gif

Dzisiaj przy jeździe do pracy mało nie zamarzłem; z dwóch nawiewów leciało zimne powietrze (na zewnątrz +9'C)

confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klimatronik w Bravo to jednak bardzo nieprzewidywalna rzecz

> W związku z opisaną awarią jeździłem z nawiewem ustawionym na "LO";z lewego gorące, z prawego zimne

> Dzisiaj przy jeździe do pracy mało nie zamarzłem; z dwóch nawiewów leciało zimne powietrze (na

> zewnątrz +9'C)

Po kilku latach dochodzę jednak do wniosku, że moja "tęsknota" za klimatyzacją automatyczną była nieuzasadniona... Więcej kłopotu niż pożytku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klimatronik w Bravo to jednak bardzo nieprzewidywalna rzecz

> W związku z opisaną awarią jeździłem z nawiewem ustawionym na "LO";z lewego gorące, z prawego zimne

> Dzisiaj przy jeździe do pracy mało nie zamarzłem; z dwóch nawiewów leciało zimne powietrze (na

> zewnątrz +9'C)

ale ile mozna walkowac jedno i to samo? dostales juz konkretna odpowiedz co padlo - co pada, napraw temat i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.